Здравейте колеги.
Кокто вече сте разбрали от заглавието ме интересува дали има по-безболезнен начин за диагностика на състоянието на подгревни те свещи на Пасата. Взех си Ваг Ком от седмица - две и още не съм наясно с всички функции които тя предлага. Затова слагам темата тук а не в раздела само за Пасати...
Всички усещаме заастодяването на времето, ама такива като мене които не са си проверили подгревните свещи и стартера ще берат ядове скоро време.
Почна трудно да пали колата при първото палене. Последно време ми се случва 2-3 дни да не паля колата и да стои пред блока и като се наложи да я припаля първото и се оказва доста тегаво. Акумулатора го изключвам за момента като вариант за проблема, защото е на 1 година и като го зимах миналата зима специално с човека от магазина подбрахме батерия с по-силен стартов ток.
Та основният въпрос е дали мога с Диагностиката да закача колата и да проверя как са "Стойностите" на Подгревните свещи или ще се наложи да се ходи по знайни и незнайни майстори.
Ако някой по вещ в Диагностиките има предложение и кои други канали е хубаво да се следят ще съм благодаре, защото както казах от скоро имам ВагКом и ми е интересно да си следя колата за разни неща.
Благодаря и хубав луикенд.
Подгревни свещи Диагностика- Пасат Б6 2.0 170кс
- vladimir.dimitrov2
- Мнения: 52
- Регистриран на: Вто 17 сеп 2019 0:18
- Автомобил: Пасат Б6
- Двигател: BMR
- dispatch
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Подгревни свещи Диагностика- Пасат Б6 2.0 170кс
Това, че е нов акумулатора, не означава, че трябва да се изключва от уравнението.
Сутрин преди да запалиш, замери какво е напрежението на клемите. Ако е под 12,3V със сигурност иска зареждане.
Сутрин преди да запалиш, замери какво е напрежението на клемите. Ако е под 12,3V със сигурност иска зареждане.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 146 госта