Golf, MK7, 2013, 1.6 tdi 105 ps - remap

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
VesZah
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 22 юли 2021 18:47
Автомобил:
Двигател:

Golf, MK7, 2013, 1.6 tdi 105 ps - remap

Мнениеот VesZah » Пон 26 юли 2021 13:14


Здравейте!

Търся препоръка за читав ремап в София на Gof VII, 1.6 tdi 105 hp. Иска ми се да го пипнат леко и да му качат малко кончетата.
Споделете мнения.

Поздрави!
Вес




Потребителски аватар
jordan17772
Мнения: 668
Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
Двигател: BCB + CAWB

Re: Golf, MK7, 2013, 1.6 tdi 105 ps - remap

Мнениеот jordan17772 » Пон 26 юли 2021 20:25


Следващата тема ще е за съединителя. Тука всичко е сметнато. Ще трябва и спирачки да правиш.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12790
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Golf, MK7, 2013, 1.6 tdi 105 ps - remap

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 26 юли 2021 21:16


Ама не баш. Спокойно може да го направи 130кс,и няма да има драми.


VesZah
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 22 юли 2021 18:47
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf, MK7, 2013, 1.6 tdi 105 ps - remap

Мнениеот VesZah » Вто 27 юли 2021 10:02


Zdravko Zankov написа:Ама не баш. Спокойно може да го направи 130кс,и няма да има драми.


Да, и аз нещо такова си представям - до около 130 коня. ВЪпросът е къде в София има читави разбирачи. Чувам за D-bros, които работят с Revo, обаче ми обявиха 1 200 лв. А и не можело 130 hp, щяло да е 140-150 hp...


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4244
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Golf, MK7, 2013, 1.6 tdi 105 ps - remap

Мнениеот tdi fen » Вто 27 юли 2021 10:20


pepino racing team търси


Потребителски аватар
ssssl
Мнения: 923
Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
Автомобил:
Двигател: CJXC
Местоположение: Sofia

Re: Golf, MK7, 2013, 1.6 tdi 105 ps - remap

Мнениеот ssssl » Вто 27 юли 2021 23:43


Пепино е гола вода, по-добре D-bros.


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 933
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Golf, MK7, 2013, 1.6 tdi 105 ps - remap

Мнениеот megatronS » Сря 28 юли 2021 8:25


Може да се направи 130 коня, а може и максимума от 140 кс. Цифрата от 150 коня на тази кола, е просто без коментар. За съжаление, колкото и малко да се натовари, дори и с 15 коня, съединителя ще понесе доста по-голямо натоварване от очакваното, което означава, че ще замине доста по-бързо. Най-важната част от задачата е устройството зад волана. Ако се използва допълнителната тяга нормално и само , когато е необходимо, тогава натоварването върху възлите ще е поносимо. Издевателства ли се с новата тяга постоянно и безумно, ти давам гаранция, че не само съединителя ще замине, а и доста други скъпи неща по нея. Да не говорим, че тунинга, вече ще се наложи леко да се коригира от стандартите залагани до сега, според новите екологични изисквания, ако искаш тази кола да си остане в истинската категория. Тази корекция е свързана с по-късна поява на тяга и мощност. При много автомобили се появява и турбо дупка и на много хора не им харесва така, но за съжаление, за да се прескочат определени замервания в определен диапазон на апаратурата за измерване на газове, се налага тази корекция. При някой по износени мотори и устройства към тях, се налага даже в по-ниския работен диапазон да се коригират много неща и то със знак минус от заложения стоков софтуер, за да се опитат да се впишат в заложените рамки. Тази пък корекция, допълнително ще намали възможностите на автомобила , спрямо стоковия вариант.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Golf, MK7, 2013, 1.6 tdi 105 ps - remap

Мнениеот stefan4o » Чет 29 юли 2021 18:07


Направо го отказа...


Потребителски аватар
jordan17772
Мнения: 668
Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
Двигател: BCB + CAWB

Re: Golf, MK7, 2013, 1.6 tdi 105 ps - remap

Мнениеот jordan17772 » Чет 29 юли 2021 21:07


stefan4o написа:Направо го отказа...

Тия неща ги загатнах първия пост, ма вие 130... 150 коня :mhihi


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12790
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Golf, MK7, 2013, 1.6 tdi 105 ps - remap

Мнениеот Zdravko Zankov » Чет 29 юли 2021 21:50


jordan17772 написа:Следващата тема ще е за съединителя. Тука всичко е сметнато. Ще трябва и спирачки да правиш.

jordan17772 написа:
stefan4o написа:Направо го отказа...

Тия неща ги загатнах първия пост, ма вие 130... 150 коня :mhihi

Къде точно?


Потребителски аватар
jordan17772
Мнения: 668
Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
Двигател: BCB + CAWB

Re: Golf, MK7, 2013, 1.6 tdi 105 ps - remap

Мнениеот jordan17772 » Чет 29 юли 2021 22:00


Zdravko Zankov написа:
jordan17772 написа:Следващата тема ще е за съединителя. Тука всичко е сметнато. Ще трябва и спирачки да правиш.

jordan17772 написа:
stefan4o написа:Направо го отказа...

Тия неща ги загатнах първия пост, ма вие 130... 150 коня :mhihi

Къде точно?


Написах, че е котка в чувал да я надува. Рехави скоростите и спирачките на 1.6. Като иска бърза да си вземе 2tdi150к.с. или gtd 184 к.с. Нещата нямат само една страна. Нека знае какво да очаква. :love.vwclub


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 933
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Golf, MK7, 2013, 1.6 tdi 105 ps - remap

Мнениеот megatronS » Пет 30 юли 2021 8:38


Дано не съм прозвучал много песимистично. :biggrin Има модели, които не понасят добре, дори най-малко натоварване, заради конструктивни и слаби проблемни елементи. За такъв елемент от колата, може да се посочи скоростна кутия, съединител, турбина, глава, валове и т.н. Всичко зависи от конкретния модел, но има и изключения, затова казвам, че човека зад волана е най-важен, ако иска колата да го слуша по дълго. Разбира се всичко това не означава, че питащия трябва да се откаже от това, което е замислил. Еко нормите, наистина изменят нещата при тунинга и трябва повечко работа и влагане на мисъл в тази насока, за да не стане работата накрая на вятъра. Конкретния автомобил се справя добре след ремап с заложени 135 коня и 300 НМ, ако няма естествено други проблеми по него. Статистиката показва, че дори и на 140 коня и 310-320 НМ, също не се наблюдават някакви сериозни проблеми. Стоковото и тунинг развъртането при конкретния модел, става от 1500-1600 оборота, което прави обаче проблем в този диапазон (1500 оборота -2200 оборота) за екологията. В крайна сметка, всеки решава сам за себе си. :th_up



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 154 госта