Здравейте!
Търся препоръка за читав ремап в София на Gof VII, 1.6 tdi 105 hp. Иска ми се да го пипнат леко и да му качат малко кончетата.
Споделете мнения.
Поздрави!
Вес
Golf, MK7, 2013, 1.6 tdi 105 ps - remap
- jordan17772
- Мнения: 668
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Golf, MK7, 2013, 1.6 tdi 105 ps - remap
Следващата тема ще е за съединителя. Тука всичко е сметнато. Ще трябва и спирачки да правиш.
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf, MK7, 2013, 1.6 tdi 105 ps - remap
Ама не баш. Спокойно може да го направи 130кс,и няма да има драми.
Re: Golf, MK7, 2013, 1.6 tdi 105 ps - remap
Zdravko Zankov написа:Ама не баш. Спокойно може да го направи 130кс,и няма да има драми.
Да, и аз нещо такова си представям - до около 130 коня. ВЪпросът е къде в София има читави разбирачи. Чувам за D-bros, които работят с Revo, обаче ми обявиха 1 200 лв. А и не можело 130 hp, щяло да е 140-150 hp...
- tdi fen
- Мнения: 4244
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Golf, MK7, 2013, 1.6 tdi 105 ps - remap
pepino racing team търси
- ssssl
- Мнения: 923
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил:
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Golf, MK7, 2013, 1.6 tdi 105 ps - remap
Пепино е гола вода, по-добре D-bros.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Golf, MK7, 2013, 1.6 tdi 105 ps - remap
Може да се направи 130 коня, а може и максимума от 140 кс. Цифрата от 150 коня на тази кола, е просто без коментар. За съжаление, колкото и малко да се натовари, дори и с 15 коня, съединителя ще понесе доста по-голямо натоварване от очакваното, което означава, че ще замине доста по-бързо. Най-важната част от задачата е устройството зад волана. Ако се използва допълнителната тяга нормално и само , когато е необходимо, тогава натоварването върху възлите ще е поносимо. Издевателства ли се с новата тяга постоянно и безумно, ти давам гаранция, че не само съединителя ще замине, а и доста други скъпи неща по нея. Да не говорим, че тунинга, вече ще се наложи леко да се коригира от стандартите залагани до сега, според новите екологични изисквания, ако искаш тази кола да си остане в истинската категория. Тази корекция е свързана с по-късна поява на тяга и мощност. При много автомобили се появява и турбо дупка и на много хора не им харесва така, но за съжаление, за да се прескочат определени замервания в определен диапазон на апаратурата за измерване на газове, се налага тази корекция. При някой по износени мотори и устройства към тях, се налага даже в по-ниския работен диапазон да се коригират много неща и то със знак минус от заложения стоков софтуер, за да се опитат да се впишат в заложените рамки. Тази пък корекция, допълнително ще намали възможностите на автомобила , спрямо стоковия вариант.
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf, MK7, 2013, 1.6 tdi 105 ps - remap
Направо го отказа...
- jordan17772
- Мнения: 668
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Golf, MK7, 2013, 1.6 tdi 105 ps - remap
stefan4o написа:Направо го отказа...
Тия неща ги загатнах първия пост, ма вие 130... 150 коня
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf, MK7, 2013, 1.6 tdi 105 ps - remap
jordan17772 написа:Следващата тема ще е за съединителя. Тука всичко е сметнато. Ще трябва и спирачки да правиш.
jordan17772 написа:stefan4o написа:Направо го отказа...
Тия неща ги загатнах първия пост, ма вие 130... 150 коня
Къде точно?
- jordan17772
- Мнения: 668
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Golf, MK7, 2013, 1.6 tdi 105 ps - remap
Zdravko Zankov написа:jordan17772 написа:Следващата тема ще е за съединителя. Тука всичко е сметнато. Ще трябва и спирачки да правиш.jordan17772 написа:stefan4o написа:Направо го отказа...
Тия неща ги загатнах първия пост, ма вие 130... 150 коня
Къде точно?
Написах, че е котка в чувал да я надува. Рехави скоростите и спирачките на 1.6. Като иска бърза да си вземе 2tdi150к.с. или gtd 184 к.с. Нещата нямат само една страна. Нека знае какво да очаква.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Golf, MK7, 2013, 1.6 tdi 105 ps - remap
Дано не съм прозвучал много песимистично. Има модели, които не понасят добре, дори най-малко натоварване, заради конструктивни и слаби проблемни елементи. За такъв елемент от колата, може да се посочи скоростна кутия, съединител, турбина, глава, валове и т.н. Всичко зависи от конкретния модел, но има и изключения, затова казвам, че човека зад волана е най-важен, ако иска колата да го слуша по дълго. Разбира се всичко това не означава, че питащия трябва да се откаже от това, което е замислил. Еко нормите, наистина изменят нещата при тунинга и трябва повечко работа и влагане на мисъл в тази насока, за да не стане работата накрая на вятъра. Конкретния автомобил се справя добре след ремап с заложени 135 коня и 300 НМ, ако няма естествено други проблеми по него. Статистиката показва, че дори и на 140 коня и 310-320 НМ, също не се наблюдават някакви сериозни проблеми. Стоковото и тунинг развъртането при конкретния модел, става от 1500-1600 оборота, което прави обаче проблем в този диапазон (1500 оборота -2200 оборота) за екологията. В крайна сметка, всеки решава сам за себе си.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 154 госта