Здравейте,колеги,проблема е следният.
Прибирайки се снощи по таблото ми насветкаха най-различни лампи и след това угасна изцяло.Изгасих колата,но след това палеше и гаснеше,днес сменихме таблото с друго и се оправи,но седейки на контакт за около минута изпушва отзад от буксите.От какво може да е проблемът и някой срещал ли се е с подобен случай.В момента колата си пали и върви след като премахнахме софтуера защото компютърът нещо го беше замазал,но слагайки табло изпушва отново.
Golf MK4 2000г. ALH - Проблем с таблото
Golf MK4 2000г. ALH - Проблем с таблото
Последна промяна от genovv на Пет 24 юни 2022 20:38, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19555
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2000г. ALH - Проблем с таблото
Така вече е добре!
Изненадвам се, че колата пали без табло. Имобилайзера при тези коли е в таблото, ама явно човека, който го прави е в час и е налял софтуер, който прескача имобилайзера.
Имай предвид, че без табло генератора не започва да зарежда.
И това ми се случи Ама този път съм сериозен. И не беше на Трабанта, а на Пассата от аватара ми.
Относно проблема - проверете много старателно масите по купето.
Съдейки по всичко, губиш маса и веригата се затваря от където може - в случая, през таблото.
Всички клеми трябва да са почистени от окиси и здраво затегнати. Проверете и кабелните обувки към кабелите - случва се вътре самата кабелна обувка да кородира и не се вижда. Ама като дръпнеш по-здраво кабела и той се измъкне от нея...
Изненадвам се, че колата пали без табло. Имобилайзера при тези коли е в таблото, ама явно човека, който го прави е в час и е налял софтуер, който прескача имобилайзера.
Имай предвид, че без табло генератора не започва да зарежда.
И това ми се случи Ама този път съм сериозен. И не беше на Трабанта, а на Пассата от аватара ми.
Относно проблема - проверете много старателно масите по купето.
Съдейки по всичко, губиш маса и веригата се затваря от където може - в случая, през таблото.
Всички клеми трябва да са почистени от окиси и здраво затегнати. Проверете и кабелните обувки към кабелите - случва се вътре самата кабелна обувка да кородира и не се вижда. Ама като дръпнеш по-здраво кабела и той се измъкне от нея...
Re: Golf MK4 2000г. ALH - Проблем с таблото
Забравих да допълня,премахнахме имобилайзера за да може да местя колата от т.А до т.Б,за да не се налага всеки път да се дърпа с въже и т.н.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19555
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2000г. ALH - Проблем с таблото
Преди малко се сетих - не знам дали този гаден бъг се е прехвърлил и при Г4, но е възможно...
Приятелче с АУДИ 90, В4. Дава му на късо задния фар, окъсяват светлините за заден ход.
В резултат се палят няколко писти в таблото!
Нямам идея какво са омазали по електрото тъпите германци, за да се стигне до подобни взаимни влияния. По принцип тези 2 клона на инсталацията не трябва да имат нищо общо, амаааа...
Връзката м/у двете му е казана от бивш приемчик в ХААС (регионалния дилър на ПоршеБГ), който си има собствен сервиз в Съединение в момента.
Но наистина видях къде е било късото във фара, а лично му възстановявах пистите в таблото.
Та освен масите - проверете и дали светят светлините за задна.
Приятелче с АУДИ 90, В4. Дава му на късо задния фар, окъсяват светлините за заден ход.
В резултат се палят няколко писти в таблото!
Нямам идея какво са омазали по електрото тъпите германци, за да се стигне до подобни взаимни влияния. По принцип тези 2 клона на инсталацията не трябва да имат нищо общо, амаааа...
Връзката м/у двете му е казана от бивш приемчик в ХААС (регионалния дилър на ПоршеБГ), който си има собствен сервиз в Съединение в момента.
Но наистина видях къде е било късото във фара, а лично му възстановявах пистите в таблото.
Та освен масите - проверете и дали светят светлините за задна.
Re: Golf MK4 2000г. ALH - Проблем с таблото
Задните светлини светят, стопове, фарове всичко си е наред.
А димът идва от лявата букса(синята),която е зад таблото.
На втората снимка се вижда къде има изгоряло
А димът идва от лявата букса(синята),която е зад таблото.
На втората снимка се вижда къде има изгоряло
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19555
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2000г. ALH - Проблем с таблото
Коя година е колата?
Това е с цифровия, не с аналоговия часовник на таблото, нали?
Интересно, че м/у 7 и 9 пин има само един кондензатор и изгорял резистор. Не, че не може да има писти от другата страна, но така не се вижда поне.
За съжаление нямам АутоДата тук, за да погледна какво е вързано към този 7-ми пин.
Това е с цифровия, не с аналоговия часовник на таблото, нали?
Интересно, че м/у 7 и 9 пин има само един кондензатор и изгорял резистор. Не, че не може да има писти от другата страна, но така не се вижда поне.
За съжаление нямам АутоДата тук, за да погледна какво е вързано към този 7-ми пин.
Re: Golf MK4 2000г. ALH - Проблем с таблото
Колата е 2000г.,с цифровия часовник е да.
Другото странно нещо е че моето табло,което изгоря изцяло като го отворихме беше почерняло на същите 2 места както това отгоре на снимката,а на това на снимката не му работи само нивомера вече,но всичко друго си работи
Другото странно нещо е че моето табло,което изгоря изцяло като го отворихме беше почерняло на същите 2 места както това отгоре на снимката,а на това на снимката не му работи само нивомера вече,но всичко друго си работи
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13429
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf MK4 2000г. ALH - Проблем с таблото
radotom написа:За съжаление нямам АутоДата тук, за да погледна какво е вързано към този 7-ми пин.
датчик предна лява контра
Re: Golf MK4 2000г. ALH - Проблем с таблото
Мислим да пробваме с друг компютър и да проверим стоп-машинката защото в същата вечер когато изгоря на таблото ми изписа MOTORSTORG WERKSTATT и лампата за подгрева на свещите премигваше(като все още премигва).,но не знам дали е възможно да е от тях.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19555
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2000г. ALH - Проблем с таблото
Още по-странно!
Така или иначе датчика за износени накладки е към 'маса'.
Ако е допряло към + ... не знам какво е напрежението към датчика, но ако е 12V, значи допре ли на + , просто няма да протече ток - т.е. нищо.
Освен да вървят 5V от някакъв драйвер и вече ако е посрещнат от +12V, да пробива PN преход на транзистор и да скача тока прекомерно.
Имам табло от А3 с изгоряло моторче за оборотомера и със заминал FIS
Крис, можеш ли да сравниш буксите на А3 '99 и Г4 '00 година, да му го пратя на човека да си експериментира?
genovv, я просто резни кабелчето на този 7ми пин - после винаги може да се запои, ако се окаже, че не е той зора.
Така или иначе датчика за износени накладки е към 'маса'.
Ако е допряло към + ... не знам какво е напрежението към датчика, но ако е 12V, значи допре ли на + , просто няма да протече ток - т.е. нищо.
Освен да вървят 5V от някакъв драйвер и вече ако е посрещнат от +12V, да пробива PN преход на транзистор и да скача тока прекомерно.
Имам табло от А3 с изгоряло моторче за оборотомера и със заминал FIS
Крис, можеш ли да сравниш буксите на А3 '99 и Г4 '00 година, да му го пратя на човека да си експериментира?
genovv, я просто резни кабелчето на този 7ми пин - после винаги може да се запои, ако се окаже, че не е той зора.
Re: Golf MK4 2000г. ALH - Проблем с таблото
На синята букса 7-ми пин го дават някаква маса. 7.) terminal 31, sender ground (GND)
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 119 госта