Форумна разработка на VAG COM адаптер

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Нед 09 мар 2008 11:13


chefito написа:
lyubobg написа:Аз му бях писал на този с ауди форума - отговори ми, нямаше в наличност ..
После си поръчах по интернет от alpha-bid.com и сега го чакам - 25$ с доставката за 3-4 работни дни.

Като дойде ще пиша


ей супер си



ъпдейт - моя е пратен на 29 Фев и още го чакам :x




Потребителски аватар
baibradar
Мнения: 136
Регистриран на: Нед 08 окт 2006 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот baibradar » Нед 09 мар 2008 13:22


Аз си го получих моя от alpha-bid.com за точно 10 дена ще дойде не се притеснявай.


Потребителски аватар
vagcom
Мнения: 42
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 19:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот vagcom » Нед 09 мар 2008 20:26


KombiTDI написа:Много добре се държи кабела, някой път не захапва от първия път двигателя, ама после става без проблем.Човека който ги продава е свестен и ми обясни че малко трудно захпват, но това се получава само на моята кола.Пробвах на Шкода Октавия 2000г. работи, Голф3 96г. също без проблем.Така че мисля кабела за 40лв. е супер.




Благодаря за оценката :)

След като се видяхме с теб и стана ясно, че интерфейса трудно чете екуто на твоята кола аз погледнах за повече информация на сайта на Рос.
Посочен е проблем при четенето на екутата на TDI от периода 1991.-1994г. с USB KKL интерфейс или както те го наричат dump интерфейс, препоръчват да се ползват по-новите (скъпи) HEX интерфейси

Все пак може да се пробват с такива проблемни екута, да се намали скоростта на връзка от Options, поле Start Baud на 9600, 4800 или 1200, но важното е преди всяка проба да се изключва от „на контакт” и пак да се включва екуто.
http://www.ross-tech.com/vag-com/issues.html

Разликата в това отношение между USB KKL и HEX-USB+CAN освен в цената е, че вторият има процесор (и мн.др.) и реално „работата” се върши от него, докато USB KKL е само един USB към то сериен преходник и има връзване на серийния канал към то KL шината.

Колкото и да е странно USB KKL има по-малко проблеми с по-новите екута, пробвах на Октавия 2006г, двигателя се прочете за грешки и грешката се изтри успешно...

Друг общ проблем на интерфейсите се появява, ако „майстори” (най-често алармаджии) са пипали около кабелите на ODB буксата.


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Вто 11 мар 2008 12:51


baibradar написа:Аз си го получих моя от alpha-bid.com за точно 10 дена ще дойде не се притеснявай.


И моя дойде днес :headbang :yeaha:


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Вто 11 мар 2008 22:01


chefito написа:някой нещо...


Тази вечер тествах този от alpha-bid - работи, вземай смело :wink:


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Вто 11 мар 2008 22:17


Между другото - оказва се че има неща, които са опасни и човек трябва да знае преди да почне да си играе с играчката, не е съвсем безопасна :!:
Например:
http://www.ross-tech.com/vag-com/tour/out_test.html
Warnings:

*

Do not use the Output Tests function on any system while the car is in motion! Running Output Tests on the ABS brake system can temporarily disable the brakes entirely and cause individual wheels to lock and unlock.
*

We strongly suggest you refer to the Factory Repair Manual for your specific car before running Output Tests on any Control Module so you will know what to expect!

Има и много полезни неща, тепърва ще се роя в това МОРЕ :wink:

Примерно точно засичане на ускорение 0-100 или време за 0-400м :D
http://www.ross-tech.com/vag-com/tour/m-blocks.html
Ето я страницата какво може ваг-ком, дано само компа на колата ми да го поддържа :roll:


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Вто 11 мар 2008 22:27


Представяш ли си следната ситуация
Компютъра казва


WARNING..........


Are you sure....ти казваш да.....

И един еарбег те плъосва по лицето..... :D :D :D :D :D

Винаги ще се сещаш кога си се ебавал с Бил Гейтс :D :D :D


Потребителски аватар
vagcom
Мнения: 42
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 19:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот vagcom » Вто 11 мар 2008 22:32


Ronin написа:Представяш ли си следната ситуация
Компютъра казва


WARNING..........


Are you sure....ти казваш да.....

И един еарбег те плъосва по лицето..... :D :D :D :D :D





Въобще не е невъзможно :D


Не, всъщност се повреждат само някои airbag модули при опит да се четат с 311.2/409 и затова по подразбиране не се сканират при auto-scan


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Вто 11 мар 2008 23:07


Оф четох всички теми ,ама сите са основно за ОБД2 ,за моя сеат в крайна сметка какво да си купя,ОБД2 с преходник (някъв интерфейс за оБд1) ли?Хайде някой колега с ОБД1 да се включи тук..


Потребителски аватар
vagcom
Мнения: 42
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 19:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот vagcom » Вто 11 мар 2008 23:19


lowrider написа:Оф четох всички теми ,ама сите са основно за ОБД2 ,за моя сеат в крайна сметка какво да си купя,ОБД2 с преходник (някъв интерфейс за оБд1) ли?Хайде някой колега с ОБД1 да се включи тук..


Този Сеат, ако не се лъжа е с 2x2 изводи за диагностика, някъде около лоста за скоростите излизаха...
Всеки интерфейс ти върши работа, но или с преходник или с четири жици с подходящи накрайници.


totaleng
Мнения: 32
Регистриран на: Пон 29 май 2006 9:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот totaleng » Сря 12 мар 2008 9:31


lowrider написа:Оф четох всички теми ,ама сите са основно за ОБД2 ,за моя сеат в крайна сметка какво да си купя,ОБД2 с преходник (някъв интерфейс за оБд1) ли?Хайде някой колега с ОБД1 да се включи тук..


това е твоето решение
Изображение

а и след време ако си вземеш по нова кола от VAG групата, пак ще можеш да си тестваш


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Сря 12 мар 2008 10:38


точно така колеги, 2 кабела до скоростния лост са ми ,наистина май ми трябва това като на снимката, сега остава и да си го намеря


Потребителски аватар
vagcom
Мнения: 42
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 19:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот vagcom » Сря 12 мар 2008 15:50


lowrider написа:точно така колеги, 2 кабела до скоростния лост са ми ,наистина май ми трябва това като на снимката, сега остава и да си го намеря


при мен се появяват от време на време ...
адаптера можеш и без него - четири жици и си готов ако няма често да го включваш


jijak
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 25 фев 2007 21:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот jijak » Пет 14 мар 2008 8:43


Здравейте,
моля, помогнете - кажете какъв интерфейс е подходящ за VW Bora 1.9 TDI 1999 (мотор AGR). И работи ли коректно със софтуеър свален от нета? Благодаря ви.


Потребителски аватар
nasttii
Мнения: 444
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: от тука

Мнениеот nasttii » Нед 13 апр 2008 15:04


здравейте искам да попитам от каде мога да си купя кабел за vag-com за пасат 98г и какьв софтуер ми трябва от каде да го изтегля



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта