KombiTDI написа:Много добре се държи кабела, някой път не захапва от първия път двигателя, ама после става без проблем.Човека който ги продава е свестен и ми обясни че малко трудно захпват, но това се получава само на моята кола.Пробвах на Шкода Октавия 2000г. работи, Голф3 96г. също без проблем.Така че мисля кабела за 40лв. е супер.
Благодаря за оценката
След като се видяхме с теб и стана ясно, че интерфейса трудно чете екуто на твоята кола аз погледнах за повече информация на сайта на Рос.
Посочен е проблем при четенето на екутата на TDI от периода 1991.-1994г. с USB KKL интерфейс или както те го наричат dump интерфейс, препоръчват да се ползват по-новите (скъпи) HEX интерфейси
Все пак може да се пробват с такива проблемни екута, да се намали скоростта на връзка от Options, поле Start Baud на 9600, 4800 или 1200, но важното е преди всяка проба да се изключва от „на контакт” и пак да се включва екуто.
http://www.ross-tech.com/vag-com/issues.html
Разликата в това отношение между USB KKL и HEX-USB+CAN освен в цената е, че вторият има процесор (и мн.др.) и реално „работата” се върши от него, докато USB KKL е само един USB към то сериен преходник и има връзване на серийния канал към то KL шината.
Колкото и да е странно USB KKL има по-малко проблеми с по-новите екута, пробвах на Октавия 2006г, двигателя се прочете за грешки и грешката се изтри успешно...
Друг общ проблем на интерфейсите се появява, ако „майстори” (най-често алармаджии) са пипали около кабелите на ODB буксата.