не още една Mk2

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

не още една Mk2

Мнениеот wierdo » Вто 12 авг 2008 18:50


Автомобила който искам да ви представя трудно може да бъде наречен проект в истинския смисъл на думата. Идеята за него еволюира в главата ми, като мина през какви ли не варианти от пазарски лепенко до ден днешен. Историята е дълга, резултата ясен.
Подготвям кола за къси технични писти и италиаснко преследване.
Шасито е на VW Golf Mk2 с 5 врати.
Моторът е с код PY или 4cyl,1272cc + G-lader сигурен съм, че всички са добре запознати с потенциала на този мотор. Не избрах някакво 16vt или ВР+т само защото всичко това вече е правено и до болка познато. Този сетъп е изключително рядко срещан и има доколкото съм запознат още един такъв екземпляр някъде в София...

Нямам снимки на процеса, нямам навик да снимам. Както всеки минал по този път е срещал някакви главоболия които е решил и с радост мога споделя опита от драмите с тая кола.
Пускам малко снимки. Няма нищо скрито и извънземно. С удоволствие бих отговорил на всеки въпрос.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение




Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Вто 12 авг 2008 18:57


Моите поздравления за машината :bowdown :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Вто 12 авг 2008 19:15


Малко информация... кво да питаме, като не казваш нищо?
Разкажи по-подробно какво си правил...
Окачване, спирачки, купето...
Как си вързал компресора, каква горивна система?
Какъв е перформенса и т.н.
Гледам и некъв маслен радиатор се мъдри там..
Иначе, ей сега вадя боба и почвам с въпросите. :wink:


Потребителски аватар
stoqn_g60
Мнения: 4380
Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
Автомобил: Audi 80
Двигател: ADA
Местоположение: у Софията

Мнениеот stoqn_g60 » Вто 12 авг 2008 19:24


оба4е заглавието рулира :P


Потребителски аватар
pavko
Мнения: 271
Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот pavko » Вто 12 авг 2008 20:28


Аз знам за този :wink: , в кош на МК2 не е лоша комбинация, само че нашето купе беше с мотор 1.8 и имаше известни затруднения с захващането, между другото каква трансмисия ползваш, на този голф беше от дизелово поло... Поздравления за проектчето...

Изображение


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот wierdo » Вто 12 авг 2008 22:26


Трансмисията е от NZ, не зная кода на кутията. Мога със сигурност да проверя кода, дифа и предавателните числа. Тази кутия много по-къса от оригиналната на G40. Работи добре.


Потребителски аватар
stanko_g
Мнения: 1809
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 16:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Рудозем

Мнениеот stanko_g » Вто 12 авг 2008 22:29


Поздравления и за колата и за цвета,а бе направо-изкефи ме :да: евала и ти пожелавам успех от тук нататак :heavymetal: :heavymetal:


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот wierdo » Вто 12 авг 2008 22:45


kam_tod написа:Малко информация... кво да питаме, като не казваш нищо?
Разкажи по-подробно какво си правил...
Окачване, спирачки, купето...
Как си вързал компресора, каква горивна система?
Какъв е перформенса и т.н.
Гледам и некъв маслен радиатор се мъдри там..
Иначе, ей сега вадя боба и почвам с въпросите. :wink:


Окачване: H&R 60 front, Bilstein 40 rear, powerflex преден и заден мост лилава серия пълен комплект.
Спирачки: умувам, върти ми се porsche 996 4 бутални, 312 мм.
Купето: вратите са само ламарина с вералит, отвътре е варел. Стъкло е само предното, Роллкедж който ще се преправи малко, от много бързане така става. Предните калници са рязани, опира. предния капак е вентилиран :lol:

Какъв е перформанса, един господ знае. Аз дори не съм си я карал в тоя сетъп.

Компресора съм го вързал през 68 мм. шайба. FPR 5 баров weber

Радиатора дето се мъдри е на racimex 10 редов, армирани маркучи, термостат 86C

Последна промяна от wierdo на Вто 12 авг 2008 22:53, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 12 авг 2008 22:45


Браво брат. Страшна машина! :) Толкова много я кри деа ;) Я сега кажи мислиш ли, че тая кутия ще издържи на толкова торк ?


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот wierdo » Вто 12 авг 2008 22:57


Vizor написа:Браво брат. Страшна машина! :) Толкова много я кри деа ;) Я сега кажи мислиш ли, че тая кутия ще издържи на толкова торк ?


Чак да я крия. :)
Не ми остава време да понапиша нещо за нея.

Ако се организирам на 5.10 ще разберем. Чувал съм че са слаби. Имам резервен вариант, да видим как ще дойде ;)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 12 авг 2008 23:00


G40 или G60 ползваш ? Какво налягане трябва да държи със 68мм шайба ?


Потребителски аватар
Дашо
Пернишки бек
Мнения: 6104
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън

Мнениеот Дашо » Вто 12 авг 2008 23:08


Поздравления! :kef:
Колата изглежда добре,а до колкото разбирам и върви добре :wink: Надявам се да успееш да дойдеш на Шампионата да видиме как върви :drive


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот wierdo » Вто 12 авг 2008 23:09


С G40. Сега ще запаля на 68.

87 mm 9.100 r.p.m.
75 mm 10.560 r.p.m.
72 mm 10.980 r.p.m.
70 mm 11.280 r.p.m.
68 mm 11.640 r.p.m.
65 mm 12.180 r.p.m.
62 mm 12.720 r.p.m.
60 mm 13.200 r.p.m.

Това са оборотите на чарджъра при 6000 на мотора с съответния диаметър на шайбата на компресора.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 12 авг 2008 23:10


Колко мм е сток шайбата? И с какви ремъци караш 68-мм-вата ?

Последна промяна от Vizor на Вто 12 авг 2008 23:11, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот wierdo » Вто 12 авг 2008 23:11


72мм.

Поръчах си комплект, там има шайба със съответния ремък.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта