Автомобила който искам да ви представя трудно може да бъде наречен проект в истинския смисъл на думата. Идеята за него еволюира в главата ми, като мина през какви ли не варианти от пазарски лепенко до ден днешен. Историята е дълга, резултата ясен.
Подготвям кола за къси технични писти и италиаснко преследване.
Шасито е на VW Golf Mk2 с 5 врати.
Моторът е с код PY или 4cyl,1272cc + G-lader сигурен съм, че всички са добре запознати с потенциала на този мотор. Не избрах някакво 16vt или ВР+т само защото всичко това вече е правено и до болка познато. Този сетъп е изключително рядко срещан и има доколкото съм запознат още един такъв екземпляр някъде в София...
Нямам снимки на процеса, нямам навик да снимам. Както всеки минал по този път е срещал някакви главоболия които е решил и с радост мога споделя опита от драмите с тая кола.
Пускам малко снимки. Няма нищо скрито и извънземно. С удоволствие бих отговорил на всеки въпрос.
не още една Mk2
- wierdo
- Мнения: 644
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
kam_tod написа:Малко информация... кво да питаме, като не казваш нищо?
Разкажи по-подробно какво си правил...
Окачване, спирачки, купето...
Как си вързал компресора, каква горивна система?
Какъв е перформенса и т.н.
Гледам и некъв маслен радиатор се мъдри там..
Иначе, ей сега вадя боба и почвам с въпросите.
Окачване: H&R 60 front, Bilstein 40 rear, powerflex преден и заден мост лилава серия пълен комплект.
Спирачки: умувам, върти ми се porsche 996 4 бутални, 312 мм.
Купето: вратите са само ламарина с вералит, отвътре е варел. Стъкло е само предното, Роллкедж който ще се преправи малко, от много бързане така става. Предните калници са рязани, опира. предния капак е вентилиран
Какъв е перформанса, един господ знае. Аз дори не съм си я карал в тоя сетъп.
Компресора съм го вързал през 68 мм. шайба. FPR 5 баров weber
Радиатора дето се мъдри е на racimex 10 редов, армирани маркучи, термостат 86C
Последна промяна от wierdo на Вто 12 авг 2008 22:53, променено общо 1 път.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колко мм е сток шайбата? И с какви ремъци караш 68-мм-вата ?
Последна промяна от Vizor на Вто 12 авг 2008 23:11, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта