Е и аз да се похваля вече:
Проекта за колата беше замислен с двигател VR6, но поради липса на такъв се намери двигател 1.8Т 20V 179к.с. от Сеат Леон
Ето няколко снимки на донора:
http://vwclub.bg/~madcap/Projekt%20 ... G_4858.jpg
http://vwclub.bg/~madcap/Projekt%20 ... G_4855.jpg
В подготовка за разхвърляне
http://vwclub.bg/~madcap/Projekt%20 ... G_5623.jpg
Вече е разколачено хе хе хе х
http://vwclub.bg/~madcap/Projekt%20 ... G_5626.jpg
Ето го новото сърце за звера:
http://vwclub.bg/~madcap/Projekt%20 ... G_5628.jpg
Частите който съм взел за моя проект:
Двигател, скорости, жилата със скоростния лост, полуоските, всички кабели, таблото с бушоните, бе цялата инсталация, педала за газста който е електронен и километража
Подготовка за раглобяване на голфа, красавец
http://vwclub.bg/~madcap/Projekt%20 ... G_6414.jpg
http://vwclub.bg/~madcap/Projekt%20 ... G_6416.jpg
Махнах и таблото за мога да премахна по лесно и моята инсталация
http://vwclub.bg/~madcap/Projekt%20 ... G_6422.jpg
майсторите кой се занимават с черната работа, по принцип работи само единия, и се работи в свободното вереме
http://vwclub.bg/~madcap/Projekt%20 ... G_6453.jpg
те така изглежда
http://vwclub.bg/~madcap/Projekt%20 ... G_6456.jpg
тук се пробваме да вкараме мотора в коша за да видим каде да сложим тампоните, с който го взех (орг. от Сеата), левия тампон се вижда
Те, това за сега
Обичам VW
[/img]
MK2 1.8Т 20V
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
MK2 1.8Т 20V
Последна промяна от madcap на Вто 04 фев 2014 22:14, променено общо 9 пъти.
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Проекта беше да ползвам скоростите от сеата, и си взех главини с шенкелите спирчни апарати на 280мм предни и задни по малки с разстояние на дупките 5*100
Но не можахме да се разберем с полоуските, не стваха, бяха дълги с по 2-3 см побвах да сменям карета и т.н. но нищо не стваше.
Единия вариант беше да се режат полуоските но така драстично им намаля работоспособноста
тука се пробвахме да сложим оргиналните тампони (само това се мотахме две седмици)
Лявата стойка за тампона, смаите тампони планка 1см дебела на 17-6см
Десната стойка с тампона
После намерих точно как се слага с оргиналните тампони от Г-60, или те са стандартни, добре че гледахме че требеше 300 за нови да скачам
Но не можахме да се разберем с полоуските, не стваха, бяха дълги с по 2-3 см побвах да сменям карета и т.н. но нищо не стваше.
Единия вариант беше да се режат полуоските но така драстично им намаля работоспособноста
тука се пробвахме да сложим оргиналните тампони (само това се мотахме две седмици)
Лявата стойка за тампона, смаите тампони планка 1см дебела на 17-6см
Десната стойка с тампона
После намерих точно как се слага с оргиналните тампони от Г-60, или те са стандартни, добре че гледахме че требеше 300 за нови да скачам
Последна промяна от madcap на Чет 11 сеп 2008 20:52, променено общо 1 път.
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Попринцип, колко съм чел стават скорости от 3-ГТИ, но реших да пробвам мойте скорости и за късмет станаха:
тук съм махнал ауспуха за да може да наврем двигатела вътре
Тук съм монтирал раздатката, искаше малко пилене на блока, един ръб пречеше
Ето тук съм отбелязал каде се застъргва
За монтажа на двигатела, търсех лапи от Г-60 но аз съм имал същите лапи на моя двигател и използвах тях, ето тази как се захваща на блока, иска се малко препилване за да не пречи на болта
За скоростите нема да показвам
Сега като емонтиран двигатела и всичко е нагласено, незнам дали съединитела ще пасне, но ще се види като се запали
тук съм махнал ауспуха за да може да наврем двигатела вътре
Тук съм монтирал раздатката, искаше малко пилене на блока, един ръб пречеше
Ето тук съм отбелязал каде се застъргва
За монтажа на двигатела, търсех лапи от Г-60 но аз съм имал същите лапи на моя двигател и използвах тях, ето тази как се захваща на блока, иска се малко препилване за да не пречи на болта
За скоростите нема да показвам
Сега като емонтиран двигатела и всичко е нагласено, незнам дали съединитела ще пасне, но ще се види като се запали
Последна промяна от madcap на Чет 11 сеп 2008 21:32, променено общо 2 пъти.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Syncro написа:Супер!
Желая успех на начинанието.Ще следя с интерес
Мислиш ли,че syncro-то ще издържи?
По принцип всички викат нема да издържи, като за начало ще се кара бавно ще се настъпва от 3-та нагоре, но за сега искам да запаля и тогава другите щуротийй
leonardo_vd написа: . . .
Да преправя се, че опира леко, и се срязва, аз съм го снимал, срязва се малко ъгъла, ето го
утре ще покажа как съм свързал хидравликата
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Краси .. раздатките и вискотата са няколко вида (3 ако не се лъжа) .. бегай ако строшиш тези .. да си вземеш от пасат г60.. все пак там пауъра е същия .. няма логика да не издържи..
единственото, което трябва да внимаваш е, че не трябва да тръгваш адски бързо с него.. щото тогава ако пауъра му дойде в повечко си заминава...
в синхро форума .. точно такова като твоето синхро .. издържа на 200 коня .. и още държи
единственото, което трябва да внимаваш е, че не трябва да тръгваш адски бързо с него.. щото тогава ако пауъра му дойде в повечко си заминава...
в синхро форума .. точно такова като твоето синхро .. издържа на 200 коня .. и още държи
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Адаш, преди време питах Пацо за едни полуоски ма нищо не върна, явно не е влизал скоро
Иво- и аз се кефя че може да си остане 4х4 , ма не е сигорно колко ще издържи, иначе като цяло сега дерта ми е като запаля да тръгне със съединителя
Vizor- и аз знам че са няколко но нз че са три, и аз така си мисля, ако се предаде ще търсим от пасат или от 2.9 ако има изобщо де, иначе нема да се тръгва рязко щот е ясно, че после нова тема "кой ми ака в канчето"
yori- на 4motion там е друга системата, друго захващане на моста отзаде, не че не може да стане но вече се иска майстор за заварянето
Иво- и аз се кефя че може да си остане 4х4 , ма не е сигорно колко ще издържи, иначе като цяло сега дерта ми е като запаля да тръгне със съединителя
Vizor- и аз знам че са няколко но нз че са три, и аз така си мисля, ако се предаде ще търсим от пасат или от 2.9 ако има изобщо де, иначе нема да се тръгва рязко щот е ясно, че после нова тема "кой ми ака в канчето"
yori- на 4motion там е друга системата, друго захващане на моста отзаде, не че не може да стане но вече се иска майстор за заварянето
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
alpine той Леонардо ме разбъзика, иначе темата беше замислена след като се свърши проекта. А иначе само от ТТ е истината
Една снимка на Сеатовата 6 степенна кутия
Мойте скорости монтирани на двг-то
Днес си взех кулер от мерцедес 2.5 дизел
Сега на дневен ред трябва да направя турбо пътищата
Трябва да удължа маркуча, май ще взимам нови маркучи
Тука съм замислил да преправя гърловината за помпата че на Сеата ставало от тройка, някой заварчик за пластмаса ще свърши тази услуга
Ето затова обичам VW
А тук направо заварка на новия накрайник за хидравликата
Една снимка на Сеатовата 6 степенна кутия
Мойте скорости монтирани на двг-то
Днес си взех кулер от мерцедес 2.5 дизел
Сега на дневен ред трябва да направя турбо пътищата
Трябва да удължа маркуча, май ще взимам нови маркучи
Тука съм замислил да преправя гърловината за помпата че на Сеата ставало от тройка, някой заварчик за пластмаса ще свърши тази услуга
Ето затова обичам VW
А тук направо заварка на новия накрайник за хидравликата
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
E Що аз да съм те запалил да качваш снимки. Редно е и е по-добре когато нещо се прави да се поства инфо и снимки в течение на работата. Така не се губи нишката и всичко е ясно. Както виждаш моя проект е в пауза, но това не пречи да е първата 1-ка в БГ с 1.8Т, нали?? Така че гордей се с това което правиш, защото не всеки би се наел да го свърши. Мен ме запалиха колеги от форума............теб не знам, но знам че като аз си завърша проекта ще се возя само с 1-ката ВЕРВАЙ ми.
Дано издържи съединителя в , корто се съмнявам. Помисли за кутия от ТТ Куатро.
ПП. Продай ми 6-степенната от Сеата.
Дано издържи съединителя в , корто се съмнявам. Помисли за кутия от ТТ Куатро.
ПП. Продай ми 6-степенната от Сеата.
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
leonardo_vd написа:E Що аз да съм те запалил да качваш снимки.Помисли за кутия от ТТ Куатро.
ПП. Продай ми 6-степенната от Сеата.
Ти ме запали да пусна темата, иначе щях чак като стане готова, но си мислех онази вечер че нема да е подредена и за това
Аз с кутията немам грижи, имам дерт с полуоските, но ще си взмем цяла система куатро от ТТ само да изпадне
п.п. И аз я правя за всекидневна, ако ли не само уйкенда
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Благородно ти завиждам че имаш цялата кола за донор, щото нали се сещаш ако имаш липсващи части какво става. Минаваш през същия ад като мен . Пасва ли предната маска сега и не се ли налага рязане заради радиаторите.
Турбо пътищата са ти най-малкия проблем, има толкова турбинирани 2-ки от които може да черпиш идеи.
А генерацията каква ще бъде, и ще махаш ли катализатора.
Турбо пътищата са ти най-малкия проблем, има толкова турбинирани 2-ки от които може да черпиш идеи.
А генерацията каква ще бъде, и ще махаш ли катализатора.
sinhro
Браво колега товамие мечтата даси направя моито голфе но секи ми вика кутията нече не сам строшил вече две помисли за ребилт на скоростите
единствения броблем на тези кутии е че се късат нитове на дифренцяла
замениги с болтове 12.9 якост. http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/48/11916_202.JPG
единствения броблем на тези кутии е че се късат нитове на дифренцяла
замениги с болтове 12.9 якост. http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/48/11916_202.JPG
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта