28 - 30 август 2020 г. - предстои ФОЛКСВАГЕН ФОЛКЛОРЕН СЪБОР УЗАНА!

Tuning проект VW Golf IV

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3328
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Tuning проект VW Golf IV

Мнениеот Kuncavia » Вто 17 фев 2009 19:15


Въпреки, че се бях отказал да се занимавам с глупости (тунинг), след като не намерих кола, която да ми допадне на 100%, че да не се налагат преправяния се връщам към хоби-ежедневката.

Тъй като доста се пръсна темата и доста снимки станаха неактивни, ще се старая да поддържам този пост предимно със снимки.

Ето колата, така както ми я докараха от Италия (някъде през 2009-та):

Изображение

Първата ми работа, беше да и сменя решетката и касетофона, защото бях beta. Естествено с изненада открих, че остават дупки по бронята и предния капак :no

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

За мое голямо съжаление започна да изхвърля масло през щеката и картерните газове, затова се наложи малко извращение:

Изображение

Изображение

Ходих при доста "добър" майстор в Орландовци, който главно прави BMW-та и твърдеше, че имам проблем със сегментите и трябва да дам 2000 лева за ремонт.
Оказа се, че не е прав и не след дълго по АМ Тракия, посока София гръмнах турбо... (Е пак излезна към 2000, поне цената беше познал)

Изображение

И не след дълго от кофти поддръжка скъсах два тампона и 1 болт на двигателя и резултата беше повече от красив:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Сега като се загледах как дърпат колата, се сетих, че си бях откачил ножа на бронята. Интересното в случая беше, че разбрах, че каското го покрива като щета и си намерих ножа, който бях изхвърлил преди 2 години и ми дадоха нов :screwy

Дойде време и за малко цигания, взехме ксенон от Симеон (всъщност от Luxima):

Изображение

Малко гавра:

Изображение

Но лошите неща не свършиха до тук, едно хубаво алпинче си замина заедно със страничния прозорец:

Изображение

Изображение

Понеже скоростите не влизаха хубаво и по логиката "проба - грашка" сменихме горна и долна помпа на съединителя:

Изображение

Изображение

Е, в крайна сметка се оказа съединителя, та сменихме и него...

До тук си остана стоковица с решетка без емблема и ксенон от Симеон доста дълго време.

След известно време най-накрая събрах пари за един лош поглед. Определено останах доста доволен от работата на колегата @r_tuning

Изображение

ЕМО...

Изображение

Разни ръчни...

Изображение

Както се вижда от снимките дойде зимата и започнаха проблемите с паленето, след което ги решихме:

Изображение

Тъй като колонките на вратите започнаха да пращят, инвестирахме малко, но не стигна и за задните врати:

Изображение

Сложихме и новото CD, тъй като старото страда в някоя заложна...

Изображение

Малко по-късно сложихме и някво думкащо в багажника:

Изображение

Ето, че и още една "детска" мечта се сбъдна:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Дай газ със джета, дай дай:

Изображение

Едно трипче до VWaterfalls 2012:

Изображение

Изображение

Доста ме дразнеха оригиналните крушки в купето и се наложи корекция. И тук останах доста доволен от крайния резултат:

Изображение

Изображение

Изображение

Бях спрял до някакъв Опел и се заразих:

Изображение



За съжаление нямах пари за спортно, за да заспи както исках и стоеше като Golf Country. Нямах пари и за гуми и купувах само боклуци, който или правех на балони или ги разшивах в движение. Окачването и то не издържа на тежката реплика на Porsche и се наложи да ги продам. Забравих да добавя, че с любезното съдействие на каско от ДЗИ успях да пребоядисам за тяхна сметка цялата кола ЦЕЛИ два пъти през годините. Успях да спазаря и тавана да ми го направят черен:

Изображение

Благодарение на @Vladko се сдобих с Full Fis табло без КАН шина :beer

Изображение

Изображение

Изображение

Отново влезнах във застой, но лека полека навлизам с дреболийки в час. Като за начало ще сменя предните рамена на чистачките, но си чакам перата:

Изображение

Ето, че по ирония на съдбата, задната чистачка изпревари предната:

Изображение


Въпреки, че ме дразни старата решетка, а този етап не влиза в проекта нова решетка, тъй като нейното "пристигане" трябва да стане с R32 броня, която пък сама по себе си трябва да донесе и смяна на цвета на автомобила. На този етап това е само идея в далечното бъдеще, тъй като има по-дребни и по-наложителни работи за корекция. Къде промяна, къде подмяна...

Последна промяна от Kuncavia на Пон 03 юни 2013 21:11, променено общо 24 пъти.




Потребителски аватар
dessident
Мнения: 346
Регистриран на: Чет 12 юни 2008 0:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Tuning проект VW Golf IV

Мнениеот dessident » Вто 17 фев 2009 20:57


Не го приемай като критика ... но тази глезотийка както си е нарекал е поне 500 лв на второ ... А за 500 лева може да се намери прилично спортно окачване... Но човека които определя последователността кое кога ще се купува и слага си ти. Успех за напред :да:


Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1531
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Re: Tuning проект VW Golf IV

Мнениеот Stef4o » Вто 17 фев 2009 22:22


Не, че нещо, ама какъв блоу офф ще слагаш като колата е дизел?
бях чел някъде за бов на дизел/някакви самоделки си дялкаха хората..../, ама така и не видях завършено подобно нещо... тааа сподели какъв ще да е този блоу офф


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3328
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Tuning проект VW Golf IV

Мнениеот Kuncavia » Вто 17 фев 2009 22:38


dessident написа:Не го приемай като критика ... но тази глезотийка както си е нарекал е поне 500 лв на второ ... А за 500 лева може да се намери прилично спортно окачване... Но човека които определя последователността кое кога ще се купува и слага си ти. Успех за напред :да:


400 лв е, но проблема е друг, че съм с бета касетофона, ем касетки ем само 2 колонки и е малко шит... мислех да си зема времено пайнер за около 180 лв, но няма смисъл след това да го сменям пак.

@.:Stef4o:. направо ще ходя в Head 91, да говоря с момчетата и дирекно от тях и да си взема филтъра.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12507
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Tuning проект VW Golf IV

Мнениеот Vizor » Сря 18 фев 2009 11:00


хеед и "шукаритетен блоуоф за дизел" ?


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Tuning проект VW Golf IV

Мнениеот skotis » Сря 18 фев 2009 17:34


Ааа аз имам един малко тъп въпрос... Каква е разликата между блоу оф-ът, който е оригиналния на колата пластмасовия и този който е алуминиев? Единият е 50 лв., другият е 500. Други разлики? Сигурно има, искам да ги знам, затова питам :)


Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1531
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Re: Tuning проект VW Golf IV

Мнениеот Stef4o » Сря 18 фев 2009 18:20


Оригиналния(още познат като diverter valve) връща излишното налягане при филтъра(общо казано), а bov-a го изпуска в атмосферата....това е разликата.И двата работят под вакуум


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Tuning проект VW Golf IV

Мнениеот skotis » Сря 18 фев 2009 18:29


Оригиналния нали и той може да се направи да изпуска в атмосферата? Просто се откачва едно маркуче...


Потребителски аватар
kosam@
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 08 юли 2008 22:33
Автомобил: Lexus GS-300
Двигател: 2JZ-GE
Местоположение: Salzburg
Контакти:

Re: Tuning проект VW Golf IV

Мнениеот kosam@ » Сря 18 фев 2009 18:38


Здравей колега, видях че си се напътил към Alpine IDA-X200.Преди около година си закупих IDA-X300 той е по долния клас и съм много доволен от него. Нищо че е без ЦД имаш флашка и връзка към ай под. Та видях че колега от форума ти написал да си приготвиш около 500лв и реших да се намеся, защото от там къдео си купих моето (Италия) в момента е 179 евро, което ще рече 350лв. Ако си намерил парички да си купиш такова нещо аз на 4 март летя за Италия и на 18 се прибирам и ако искаш мога да ти го купя от там.


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3328
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Tuning проект VW Golf IV

Мнениеот Kuncavia » Сря 18 фев 2009 18:44


Айде, качих всички снимки :beer

kosam@ На мен не ми е толко до това че има CD а че пасва с таблото като цвят, а иначе 300-та падна на 285 лв и то в Toyaga, където попринцип е скъпо :beer


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3328
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Tuning проект VW Golf IV

Мнениеот Kuncavia » Вто 24 фев 2009 18:23


Стъпка 1 е готова, довечера или утре ще кача снимки :beer Следваща стъпка "Bad Look"


Потребителски аватар
golf777
Мнения: 1436
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
Автомобил: mk4 gti 1999
Двигател: 1.8T AGU
Местоположение: Харманли
Контакти:

Re: Tuning проект VW Golf IV

Мнениеот golf777 » Сря 25 фев 2009 16:28


СПАМ!

Li4o


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3328
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Tuning проект VW Golf IV

Мнениеот Kuncavia » Вто 03 мар 2009 22:55


Най-накрая успях да си сваля снимките :да:

Изображение Изображение Изображение


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2129
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Re: Tuning проект VW Golf IV

Мнениеот GodLike » Съб 07 мар 2009 9:23


Колега, мисля че ти грешна последователността на "туниговане". На сток Голф 4 ако му сложши окачване и хубави джанти 17" ще стои по-добре отколкото да го натрупаш с камара шукарийки. Според мен остави bad look-a и енджъл айс-а и се насочи към окачване и джанти. Ще постигнеш много по-голям ефект :wink: Освен това ендъл айс-а стана вече много банален и се замислям дали да не махна моя и да си сложа пак оригиналните фарове :roll:


Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Re: Tuning проект VW Golf IV

Мнениеот Dead man » Съб 07 мар 2009 21:38


Цецо,познавам ви и двамата...
На теб ти казвам че ти е супер Бората....
Все пак си има заводски тунинг на АБТ.
И си е супер колата-НЕ Я ПИПАЙ МОЛЯ ТЕ...
Колкото до Kuncavia :
Направи както ти каза Цецо и се кефи на колата си....
Хората се кефят на външен вид на една кола,а не на нещата е нея. :deal :deal
Поздрави и на двамата ! :beer



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: vanesto и 6 госта