Въпреки, че се бях отказал да се занимавам с глупости (тунинг), след като не намерих кола, която да ми допадне на 100%, че да не се налагат преправяния се връщам към хоби-ежедневката.
Тъй като доста се пръсна темата и доста снимки станаха неактивни, ще се старая да поддържам този пост предимно със снимки.
Ето колата, така както ми я докараха от Италия (някъде през 2009-та):
Първата ми работа, беше да и сменя решетката и касетофона, защото бях beta. Естествено с изненада открих, че остават дупки по бронята и предния капак
За мое голямо съжаление започна да изхвърля масло през щеката и картерните газове, затова се наложи малко извращение:
Ходих при доста "добър" майстор в Орландовци, който главно прави BMW-та и твърдеше, че имам проблем със сегментите и трябва да дам 2000 лева за ремонт.
Оказа се, че не е прав и не след дълго по АМ Тракия, посока София гръмнах турбо... (Е пак излезна към 2000, поне цената беше познал)
И не след дълго от кофти поддръжка скъсах два тампона и 1 болт на двигателя и резултата беше повече от красив:
Сега като се загледах как дърпат колата, се сетих, че си бях откачил ножа на бронята. Интересното в случая беше, че разбрах, че каското го покрива като щета и си намерих ножа, който бях изхвърлил преди 2 години и ми дадоха нов
Дойде време и за малко цигания, взехме ксенон от Симеон (всъщност от Luxima):
Малко гавра:
Но лошите неща не свършиха до тук, едно хубаво алпинче си замина заедно със страничния прозорец:
Понеже скоростите не влизаха хубаво и по логиката "проба - грашка" сменихме горна и долна помпа на съединителя:
Е, в крайна сметка се оказа съединителя, та сменихме и него...
До тук си остана стоковица с решетка без емблема и ксенон от Симеон доста дълго време.
След известно време най-накрая събрах пари за един лош поглед. Определено останах доста доволен от работата на колегата @r_tuning
ЕМО...
Разни ръчни...
Както се вижда от снимките дойде зимата и започнаха проблемите с паленето, след което ги решихме:
Тъй като колонките на вратите започнаха да пращят, инвестирахме малко, но не стигна и за задните врати:
Сложихме и новото CD, тъй като старото страда в някоя заложна...
Малко по-късно сложихме и някво думкащо в багажника:
Ето, че и още една "детска" мечта се сбъдна:
Дай газ със джета, дай дай:
Едно трипче до VWaterfalls 2012:
Доста ме дразнеха оригиналните крушки в купето и се наложи корекция. И тук останах доста доволен от крайния резултат:
Бях спрял до някакъв Опел и се заразих:
За съжаление нямах пари за спортно, за да заспи както исках и стоеше като Golf Country. Нямах пари и за гуми и купувах само боклуци, който или правех на балони или ги разшивах в движение. Окачването и то не издържа на тежката реплика на Porsche и се наложи да ги продам. Забравих да добавя, че с любезното съдействие на каско от ДЗИ успях да пребоядисам за тяхна сметка цялата кола ЦЕЛИ два пъти през годините. Успях да спазаря и тавана да ми го направят черен:
Благодарение на @Vladko се сдобих с Full Fis табло без КАН шина
Отново влезнах във застой, но лека полека навлизам с дреболийки в час. Като за начало ще сменя предните рамена на чистачките, но си чакам перата:
Ето, че по ирония на съдбата, задната чистачка изпревари предната:
Въпреки, че ме дразни старата решетка, а този етап не влиза в проекта нова решетка, тъй като нейното "пристигане" трябва да стане с R32 броня, която пък сама по себе си трябва да донесе и смяна на цвета на автомобила. На този етап това е само идея в далечното бъдеще, тъй като има по-дребни и по-наложителни работи за корекция. Къде промяна, къде подмяна...
Tuning проект VW Golf IV
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3365
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Tuning проект VW Golf IV
Последна промяна от Kuncavia на Пон 03 юни 2013 21:11, променено общо 24 пъти.
- dessident
- Мнения: 346
- Регистриран на: Чет 12 юни 2008 0:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Tuning проект VW Golf IV
Не го приемай като критика ... но тази глезотийка както си е нарекал е поне 500 лв на второ ... А за 500 лева може да се намери прилично спортно окачване... Но човека които определя последователността кое кога ще се купува и слага си ти. Успех за напред
- Stef4o
- Мнения: 1532
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
- Автомобил: Golf V
- Двигател: BKD
- Местоположение: София
Re: Tuning проект VW Golf IV
Не, че нещо, ама какъв блоу офф ще слагаш като колата е дизел?
бях чел някъде за бов на дизел/някакви самоделки си дялкаха хората..../, ама така и не видях завършено подобно нещо... тааа сподели какъв ще да е този блоу офф
бях чел някъде за бов на дизел/някакви самоделки си дялкаха хората..../, ама така и не видях завършено подобно нещо... тааа сподели какъв ще да е този блоу офф
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3365
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Tuning проект VW Golf IV
dessident написа:Не го приемай като критика ... но тази глезотийка както си е нарекал е поне 500 лв на второ ... А за 500 лева може да се намери прилично спортно окачване... Но човека които определя последователността кое кога ще се купува и слага си ти. Успех за напред
400 лв е, но проблема е друг, че съм с бета касетофона, ем касетки ем само 2 колонки и е малко шит... мислех да си зема времено пайнер за около 180 лв, но няма смисъл след това да го сменям пак.
@.:Stef4o:. направо ще ходя в Head 91, да говоря с момчетата и дирекно от тях и да си взема филтъра.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Tuning проект VW Golf IV
хеед и "шукаритетен блоуоф за дизел" ?
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Tuning проект VW Golf IV
Ааа аз имам един малко тъп въпрос... Каква е разликата между блоу оф-ът, който е оригиналния на колата пластмасовия и този който е алуминиев? Единият е 50 лв., другият е 500. Други разлики? Сигурно има, искам да ги знам, затова питам
- Stef4o
- Мнения: 1532
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
- Автомобил: Golf V
- Двигател: BKD
- Местоположение: София
Re: Tuning проект VW Golf IV
Оригиналния(още познат като diverter valve) връща излишното налягане при филтъра(общо казано), а bov-a го изпуска в атмосферата....това е разликата.И двата работят под вакуум
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Tuning проект VW Golf IV
Оригиналния нали и той може да се направи да изпуска в атмосферата? Просто се откачва едно маркуче...
- kosam@
- Мнения: 117
- Регистриран на: Вто 08 юли 2008 22:33
- Автомобил: Lexus GS-300
- Двигател: 2JZ-GE
- Местоположение: Salzburg
- Контакти:
Re: Tuning проект VW Golf IV
Здравей колега, видях че си се напътил към Alpine IDA-X200.Преди около година си закупих IDA-X300 той е по долния клас и съм много доволен от него. Нищо че е без ЦД имаш флашка и връзка към ай под. Та видях че колега от форума ти написал да си приготвиш около 500лв и реших да се намеся, защото от там къдео си купих моето (Италия) в момента е 179 евро, което ще рече 350лв. Ако си намерил парички да си купиш такова нещо аз на 4 март летя за Италия и на 18 се прибирам и ако искаш мога да ти го купя от там.
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3365
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Tuning проект VW Golf IV
Айде, качих всички снимки
kosam@ На мен не ми е толко до това че има CD а че пасва с таблото като цвят, а иначе 300-та падна на 285 лв и то в Toyaga, където попринцип е скъпо
kosam@ На мен не ми е толко до това че има CD а че пасва с таблото като цвят, а иначе 300-та падна на 285 лв и то в Toyaga, където попринцип е скъпо
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3365
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Tuning проект VW Golf IV
Стъпка 1 е готова, довечера или утре ще кача снимки Следваща стъпка "Bad Look"
- golf777
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
- Автомобил: mk2 gl 1990
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: Tuning проект VW Golf IV
СПАМ!
Li4o
Li4o
- GodLike
- Мнения: 2133
- Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: CRKB 7DSG Highline
- Контакти:
Re: Tuning проект VW Golf IV
Колега, мисля че ти грешна последователността на "туниговане". На сток Голф 4 ако му сложши окачване и хубави джанти 17" ще стои по-добре отколкото да го натрупаш с камара шукарийки. Според мен остави bad look-a и енджъл айс-а и се насочи към окачване и джанти. Ще постигнеш много по-голям ефект Освен това ендъл айс-а стана вече много банален и се замислям дали да не махна моя и да си сложа пак оригиналните фарове
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: Tuning проект VW Golf IV
Цецо,познавам ви и двамата...
На теб ти казвам че ти е супер Бората....
Все пак си има заводски тунинг на АБТ.
И си е супер колата-НЕ Я ПИПАЙ МОЛЯ ТЕ...
Колкото до Kuncavia :
Направи както ти каза Цецо и се кефи на колата си....
Хората се кефят на външен вид на една кола,а не на нещата е нея.
Поздрави и на двамата !
На теб ти казвам че ти е супер Бората....
Все пак си има заводски тунинг на АБТ.
И си е супер колата-НЕ Я ПИПАЙ МОЛЯ ТЕ...
Колкото до Kuncavia :
Направи както ти каза Цецо и се кефи на колата си....
Хората се кефят на външен вид на една кола,а не на нещата е нея.
Поздрави и на двамата !
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта