
Главата, колектора, дросела, тротъл суич-а, капака на клапаните и маркучите за регулатора на празния ход за 140лв

Колега,а с кои бутала ще останеш,предполагам че при целия тоя филм ще ги смениш с такива от 1.8K_Power написа:Тая седмица ще взема и сегменти и ми остават основни и биелни лагери и съм решил да сложа стоманена гарнитура за кратуната!
Ще използва част от инсталацията от ПН мотора,
ivkata написа:Колега,а с кои бутала ще останеш,предполагам че при целия тоя филм ще ги смениш с такива от 1.8K_Power написа:Тая седмица ще взема и сегменти и ми остават основни и биелни лагери и съм решил да сложа стоманена гарнитура за кратуната!
Ще използва част от инсталацията от ПН мотора,А инак поздравление за начинанието
и продължавай да ни държиш в течение на проекта (със снимки)!
По мои наблюдения на 8 клапанови глави всмукателните портове са винаги кръгли,елипсовидни са изспукателните.NovobranecGT написа:Честито за придобивкатаЯ кажи, тая глава с кръгли всмукателни отвори ли е или на мен така ми се вижда на стнимката
Защото си мислех, че на всички са елипсовидни
Къде е произведена главата
oHua написа:По мои наблюдения на 8 клапанови глави всмукателните портове са винаги кръгли,елипсовидни са изспукателните.NovobranecGT написа:Честито за придобивкатаЯ кажи, тая глава с кръгли всмукателни отвори ли е или на мен така ми се вижда на стнимката
Защото си мислех, че на всички са елипсовидни
Къде е произведена главата
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта