МК2 8VT

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

МК2 8VT

Мнениеот itni » Сря 23 яну 2008 11:04


Най-сетне остана малко време да пусна тема и за моя проект. Ще пиша накратко засега. Колата е Голф МК2 1,8 PF. Подарък ми е за рождения ден от many. И тук - още веднъж благодаря!
Проекта е комбинация между дипломна работа и всекидневка за фън. Състои се в:
1) Не особено голямо турбо на този мотор, с бутала и биели от G60 и Megasquirt - това на първо време;
2) Следва поолекотяване откъм интериор, две хубави седалки и ролкейдж
3) Имам и разни други идеи, но за тях по-натам...

Дотук съм набавил следното - окачване, заден мост и предни главини на 5х100, турбо ККК К16 2467 и няколко брони :)
Другата седмица живот и здраве вадим мотора и като го върнем обратно започвам по-интензивно да се занимавам. Очертава ми се скоро време една практика в Германия и целта засега е да приключа с първата фаза дотогава.
Засега друго не се сещам...ТУКсъщо ще обновявам редовно. Там има малко предистория и няколко снимки.

Ето колата:
Изображение

Eто и как изглежда в момента:
Изображение

ЕДИТ: Промених заглавието, че вече проекта не е дипломен.

Последна промяна от itni на Пет 16 яну 2009 14:28, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
many
Мнения: 816
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот many » Сря 23 яну 2008 14:19


Много се радвам, че най- после пусна темичка за проекта!
:D :lol: :D Дано да получиш полезни съвети и мнения, които да ти помогнат в реализацията...
Все пак докато си в Германия ми се ще да го пробвам!!!
Така че, давааааййййй.....

П.П
Щастлива съм, чи мога да бъда част от тази прекрасна идея и се радвам, че помогнах!
:Обичам те :love :love :love :love :Обичам те


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1144
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Сря 23 яну 2008 15:12


Очертава се много интересен проект :roll: ,ще следя темата с голям интерес! :wink: Очаквам по скоро да има ъпдейт! :да:


Потребителски аватар
gas
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 23 апр 2005 13:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gas » Сря 23 яну 2008 15:13


успех с реализацията, гугутчици мои :lol:

Последна промяна от gas на Сря 23 яну 2008 17:22, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Bahama man
Мнения: 1229
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
Автомобил: VW Polo 1998
Двигател: AEF

Мнениеот Bahama man » Сря 23 яну 2008 16:55


Успех с проекта дано реализираш това което си наумил :wink:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 23 яну 2008 19:03


Привет и тук :)
Относно идеята ти за двойна генерация - продават се (главно из щатите и e-bay) така наречените bleeder valves , които служат точно за променяне потока на изгорелите газове, но цените са мисля от сорта на 300-400$ :?
Хайде чакаме развитие!
А за телфера... че по-добре дай 50 лв за бири и кебапчета на няколко приятели :lol:


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Сря 23 яну 2008 21:52


я разяснете каква е тая двойна генерация и тоя тих режим :dontknow:
иначе проектчето си заслужава(охх де да имах и аз такава приятелкааа).какъв скуирт ше ползваш и до колко смяташ да я я надуваш .аз за кулера ко питаш мене с вуздушно охлаждане и вентилатори.ти щом ше зимаш и брони ше може и да го изнесеш по напред и да не ти пречи .зависи се пак колко е голям де. :D


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот itni » Сря 23 яну 2008 22:04


martineli написа:я разяснете каква е тая двойна генерация и тоя тих режим :dontknow:
иначе проектчето си заслужава(охх де да имах и аз такава приятелкааа).какъв скуирт ше ползваш и до колко смяташ да я я надуваш .аз за кулера ко питаш мене с вуздушно охлаждане и вентилатори.ти щом ше зимаш и брони ше може и да го изнесеш по напред и да не ти пречи .зависи се пак колко е голям де. :D


Ами идеята е да може колата ти хем да е тиха, когато искаш и в същото време да може и да е шумна. От друга страна когато е шумна, демек права тръба, е по-оптимално от гледна точка на това, че генерацията ще създава по-малко back pressure. Това е добре за турбото.
Megasquirt-a не съм го решил точно какъв ще е, но няма да е нещо сложно.
С кулера работата е там, че колата ще е с тесни брони и се получава доста грозно, ако кулера се вижда зад бронята. Но това са малки неща...ще се решават в процеса на работа.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 23 яну 2008 22:04




Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот itni » Сря 23 яну 2008 22:07


The_Machine написа:http://supra.stalx.com/Project/BHG2/images/DSC07764.jpg

http://www.quicktimeperformance.com/QTEC/


Е точно за такъв се замислям от втория линк. На QTP...гледам, че в щатите са доста популярни на тази марка. Ама пък и ми прави впечатление, че те го правят след клапана да няма нищо. На мен ми се иска и там да има тръба назад...Мисля да се пробвам аз да си изфабрикувам. :roll:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 23 яну 2008 22:46


itni написа:
The_Machine написа:http://supra.stalx.com/Project/BHG2/images/DSC07764.jpg

http://www.quicktimeperformance.com/QTEC/


Е точно за такъв се замислям от втория линк. На QTP...гледам, че в щатите са доста популярни на тази марка. Ама пък и ми прави впечатление, че те го правят след клапана да няма нищо. На мен ми се иска и там да има тръба назад...Мисля да се пробвам аз да си изфабрикувам. :roll:


Защо ти е да има нещо назад? Прави се една кривка от тръба, която да сочи надолу към пътя и се приключва въпроса.


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот itni » Сря 23 яну 2008 23:13


И ти си прав...в крайна сметка нещо такова ще стане. :D


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 24 яну 2008 15:22


Помисли как ще направиш спирачките.....

Ако си взел 5 по 100 отпред, варианта е да сложиш спирачки от 2.0 ГТИ 288мм дискове, имай го предвид тъй като ще има турбо, оригиналната система може да не смогне с допълнителната мощност :wink:


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18390
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Чет 24 яну 2008 15:36


Незабравяй да качваш снимки през всичките етапи :wink:


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 8476
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Чет 24 яну 2008 15:36


prj57 написа:Помисли как ще направиш спирачките.....

Ако си взел 5 по 100 отпред, варианта е да сложиш спирачки от 2.0 ГТИ 288мм дискове...
До колкото разбрах става дума за голф3 gti и само ще допълня, че 288 са юбилейките иначе са 280мм



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта