От доста време ми се върти в главата идеята да "освежа" моята си тараляска (това,ако се чуди някой,е хибрид между таралясник и каляска ). Времето почна да се пооправя и си мисля скоро да започна поетапно т.е. - като имам "излишни" пари ще добавям по нещо. Възнамерявам да протече на две основни нива - интериорно-екстериорни подобрения (уф,не ми се употребява думата tuning - доста се е поизвратила като значение по нашите ширини ) и силови подобрения (по двигателя основно).
С разкрасяването мисля,че ще се оправя сам - в смисъл,че повечето компоненти се намират - фарове,решетка,халогени и мигачи, и т.н. Най-вероятно повчето (ако не и всички) елементи ще са на FK Automotive и ще се отнеса към Heed Auto за доставка.
Обаче ще имам нужда от доста съвети по втората точка - как да поизцедя още малко от двигателя (пъргавина,мощност,ускорение). Наистина бих помолил да ми се спестят мнения от типа "Продай си твоята,добави и си купи ABF!" - в случая нямат значение разходите отнесени към резултата. Просто си харесвам колата и не искам за момента друга или да сменям двигател. Хората са казали,че кеф цена няма и май са прави.
Колата е тази от гаража - с двигател ADY, 2.0,115 катъра. След като се порових и почетох доста из раздела,за начало се спрях на следните операции - премахване на катализатора,поставяне на "спортен" въздушен филтър и подмяна на оригиналния софтуер на автомобила - т.нар. "чип-тунинг". Дотук нещата са прости - филтър смята да си закупя отново от Heed Auto ( предлагаха JR),за чип си мисля,че ще ми помогне съфорумника ни Brezel,остана да попитам какво мислите по въпроса за катализатора - да бъде ли заменен с резонансно (или резонаторно?) гърне или просто с тръба? Ще почне ли прекалено да бучи ако е само тръба?
И по-натам - мислех си за подмяна на гърнета и генерация,изпускателен колектор? В една съседна тема се дискутираше направата на такъв,но си мисля,че аз ще предпочета готов. Останах с впечатлението,че ако е 4-2-1 ще осигури повече ефект из целия оборотен диапазон,за разлика от 4-1 (повече ефект,но само във високите обороти) ?
Не се смейте много,абсолютен дилетант съм и може да говоря и питам за глупости на моменти (ако ли не и през цялото време ) .
Какви други операции и подобрения бихте препоръчали относно двигателя? Като резултат не търся самолет,просто малко повече от момента.
Бих помоли евентуално за някакво ориентировка относно цените на предлаганите модификации,както и къде в София някой ще се навие да ми помогне (срещу съответното заплащане,разбира се) - нямам необходмите познания и условия,за да се справя сам.
Благодаря за евентуалните съвети и напътствия,ще се опитам да информирам своевременно за развитието по темата!
VW Golf III GTI Edition - нещо като проект или не съвсем :)
- Mephistofel
- Мнения: 597
- Регистриран на: Нед 03 юни 2007 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега, изобщо не се притеснявай и не ги слушай тези с "Продай тази и купи АБФ". Доста хора видяха какво направи 8 клапановия "115 к.с." Голф на Алекс на Калояново. Съветвам те да се обърнеш към Милен и Ицо от Хеед 91 - колата на Алекс е правена там. И само за инфо - въпросната 3-ка изоставаше с 1 кола от Голф 3 VR6 на 400м - прави си изводите.
- Mephistofel
- Мнения: 597
- Регистриран на: Нед 03 юни 2007 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Li4o написа:didoriginal написа:Колега, изобщо не се притеснявай и не ги слушай тези с "Продай тази и купи АБФ". Доста хора видяха какво направи 8 клапановия "115 к.с." Голф на Алекс на Калояново....
Според мен в Голфа на Алекс бяха вложени не малко средства....
старите хора са казали: трябва да дадеш за да получиш
Аз имах точно като твоя голф 3 гти едишан 95 год. 115коня.
започнах със спортен филтър кн и махнат катализатор... почувства се малко отпушване... после си купих колектор 4-2-1 от Белгия /мн. красив... никелиран/ и по док. му даваха 8-10% повишаване на мощтността... после напазарувах чип от БРЕЗЕЛ и сложих само крайно гърне суперспринт и тръба на 55мм.
резултата беше... на божурище 17:20
голфче или кола около 115 -125коня неможеше да ме дръпне но не върви като 16в. голфче... а за парите си струва ако колата ти е запазена и не ти се продава
започнах със спортен филтър кн и махнат катализатор... почувства се малко отпушване... после си купих колектор 4-2-1 от Белгия /мн. красив... никелиран/ и по док. му даваха 8-10% повишаване на мощтността... после напазарувах чип от БРЕЗЕЛ и сложих само крайно гърне суперспринт и тръба на 55мм.
резултата беше... на божурище 17:20
голфче или кола около 115 -125коня неможеше да ме дръпне но не върви като 16в. голфче... а за парите си струва ако колата ти е запазена и не ти се продава
- Vextor
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Нед 04 мар 2007 14:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Нови хан ,обл.Софийска
Мом4ето иска нещо не много скъпо като проект .... Голфа на Алекс е глътнал МНОГО пари ,вярвай ми ...didoriginal написа:Колега, изобщо не се притеснявай и не ги слушай тези с "Продай тази и купи АБФ". Доста хора видяха какво направи 8 клапановия "115 к.с." Голф на Алекс на Калояново. Съветвам те да се обърнеш към Милен и Ицо от Хеед 91 - колата на Алекс е правена там. И само за инфо - въпросната 3-ка изоставаше с 1 кола от Голф 3 VR6 на 400м - прави си изводите.
- VeilSide
- Мнения: 856
- Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Golf III GTI Edition - нещо като проект или не съвсем
Mephistofel написа:"Продай си твоята,добави и си купи ABF!"
Купи си нещо, в което наистина има смисъл да се инвестира Golf 4 1.8T или А3 1.8Т.
- Mephistofel
- Мнения: 597
- Регистриран на: Нед 03 юни 2007 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Mephistofel
- Мнения: 597
- Регистриран на: Нед 03 юни 2007 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
^ Колега,темата за Turbo 2E-то я четох с интерес и удоволствие,но за момента не ми се намират излишни 3000 лв. Ще се пробвам да видя какво мога да постигна с половината,пък натам - кой знае,живот и здраве.
Утре съм със записан час за демонтаж на катализатор и монтаж на резонаторно гърне.
Продължавам да очаквам съвети и напътствия!
Утре съм със записан час за демонтаж на катализатор и монтаж на резонаторно гърне.
Продължавам да очаквам съвети и напътствия!
аз да ти кажа пич... филтъра го купих от щатите за 50$
колектора от белгия за 200 евро
чипа от брезел за 100лв.
тръбата и гърнето за 120лв.... гърнето беше настаро
и си продадох стария колектор за 60лв+ 2-те гърнета за още 70лв.
значи към 600лв... но като ги купуваш по отделно и вс. месец по нещо даже неразбрах че съм давал пари... а колата стана мн. яка за каране на фона на каквато беше преди...+ колектора и филтъра винаги ще си възвърнеш парите ако ги продадеш след време...
колектора от белгия за 200 евро
чипа от брезел за 100лв.
тръбата и гърнето за 120лв.... гърнето беше настаро
и си продадох стария колектор за 60лв+ 2-те гърнета за още 70лв.
значи към 600лв... но като ги купуваш по отделно и вс. месец по нещо даже неразбрах че съм давал пари... а колата стана мн. яка за каране на фона на каквато беше преди...+ колектора и филтъра винаги ще си възвърнеш парите ако ги продадеш след време...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта