И аз започнах проекта 1,6-1,8 продължение

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2044
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

И аз започнах проекта 1,6-1,8 продължение

Мнениеот Glove » Вто 05 фев 2008 17:26


Така взех си двигател 1,8 ABS от Seat Toledo. Понеже това което съм замислил е малко нестандартно като вариант, използвам двигател който е бил моно инжекция а аз ще го правя на карборатор. Разликата в блока е че на моното има един пластмасов компонент от предната страна на блока за вентилация на картерните газове, а там трябва да се постави горивната помпа за карбораторния мотор, ето така изглежда като се свали пластмасата
Изображение

а така изглежда на EZ
Изображение
Freesoul използвам ти снимката че не съм направил още

Как да се направи според вас това, трябва да се затвори отвора отгоре над бензиновата помпа?
Другия въпрос е каква боя да се ползва за боядисване на блока дали да е термоустоичива или не?
Другия въпрос е генерацията на колко да е на 55мм. или 50мм. на изхода от главата на 36мм или по-малко, и кой варянт да е 4-1 или 4-2-1?


За сега толков, като има развитие още.

Последна промяна от Glove на Чет 08 окт 2009 23:38, променено общо 5 пъти.




Потребителски аватар
veidar
Мнения: 274
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: И аз започнах проекта 1,6-> 1,8

Мнениеот veidar » Вто 05 фев 2008 17:32


Колега сложи електрическа помпа не се занимаваи с механична маи буталата на 1.8 1.6 са еднакви на размер.Да кажат по компетентни колеги.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 05 фев 2008 17:32


за какво ти е да сменяш блока за такава интервенция ?


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Вто 05 фев 2008 18:27


Буталата на 1.6 и 1.8 моторите са еднакви на диаметър :wink: ,но се различават във височината! :idea: Ако сложиш буталата от 1.6 на коляновия вал от 1.8 ,буталата ще излизат над цилиндъра. :wink:А на въпроса за помпата, :roll: сигурно ще трябва да се направи някаква капачка....май ще е по лесно наистина да се сложи електрическа помпа за бензина! :wink:


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Вто 05 фев 2008 18:48


Glove защо ще слагаш блока от 1.8? :roll: "Напъхай" буталата и коляновия във твоя блок,и ползвай само главата от 1.8 мотора! :wink: Така ще си спестиш проблема с помпата,а и бюрократичните проблеми около номера на мотора! :wink:


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2044
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Вто 05 фев 2008 21:39


Защото ми е по-лесно да сменя блока отколкото да го шлайфам, защото имам ръб на първи цилиндър и ако сложа само буталата и коляновия вал, цами се досетете какво ще стане при положение че на 1,8 хода е по-голям от на 1,6.

Търся чертежи на резонаторните гарнета и на крайното, помагайте че иначе трябва да ги съченявам.


Потребителски аватар
veidar
Мнения: 274
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

1.6 1.8

Мнениеот veidar » Вто 05 фев 2008 22:28


Трябвало е да си тарсите 1.8 ПБ или РП нямаше даги имаш тези проблеми
сега с помпата.


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2044
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Вто 05 фев 2008 22:36


Това го знам но те са стари, а този е 96г.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Вто 05 фев 2008 23:37


Тоя блок от 1.6 трябва да стане! Биелите са ти същите, бутала и колянов вал ти трябват, шлайфа е парички, верно е, ама ... а иначе ако ше си ползваш 1,8 блока, с тоя голям отвор, най-добре го запуши и както казаха колегите използвай електрическа помпа с регулатор на налягане, и от моно да използваш помпа пак ти трябва регулатор, щото то е на 1 бар, а за карб, например пиербург не ти трябва толко налягане!


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2044
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Вто 05 фев 2008 23:43


Това го знам мислил съм го но не е рентабилно и няма да е рационално, защото се осложнява системата така.

А за боядисването на блока с каква боя, никои ли няма да се обади. :wink:


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Вто 05 фев 2008 23:54


Stenly си боядиса блока със термоусточив(черен) спрей,мисля че няма забележки :wink: ,пък аз си пръснах моя с обикновен черен спрей и също нямам забележки! :wink:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Вто 05 фев 2008 23:56


ТЕРМОУСТОЙЧИВА!


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 06 фев 2008 0:03


Изображение

Ето го тук моя как стана! Задължително термоустойчива, иначе ше се олюпи, ше стане на флюски! Аз използвах, черна на Фауст, пишеше до 600градуса, че издържала, коприненомат! 8лв ти е спрея 400мл, при положение, че на мен ми стигна за няколко слоя на блока, за капака на клапаните, капака на ангренажа, и ми е останал още достатъчно та да пръсна и скоростната кутия с него! Много хубаво трябва да изолираш с хартиено тиксо!


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 06 фев 2008 0:46


Веско бате знаеш че ще ти помогна във всичко .. ама не знаеш в какъв неизчислен филм се вкарваш


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2044
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Сря 06 фев 2008 8:46


Vizor написа:Веско бате знаеш че ще ти помогна във всичко .. ама не знаеш в какъв неизчислен филм се вкарваш


Тоя филм съм го режисирал вече почти една година, но изненади винаги има.

За боята ясно, остана да се изясни ситуацията с генерацията! Дали да се прави на ново или да се вземи от GTI например или от 2Е?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта