Така взех си двигател 1,8 ABS от Seat Toledo. Понеже това което съм замислил е малко нестандартно като вариант, използвам двигател който е бил моно инжекция а аз ще го правя на карборатор. Разликата в блока е че на моното има един пластмасов компонент от предната страна на блока за вентилация на картерните газове, а там трябва да се постави горивната помпа за карбораторния мотор, ето така изглежда като се свали пластмасата
а така изглежда на EZ
Freesoul използвам ти снимката че не съм направил още
Как да се направи според вас това, трябва да се затвори отвора отгоре над бензиновата помпа?
Другия въпрос е каква боя да се ползва за боядисване на блока дали да е термоустоичива или не?
Другия въпрос е генерацията на колко да е на 55мм. или 50мм. на изхода от главата на 36мм или по-малко, и кой варянт да е 4-1 или 4-2-1?
За сега толков, като има развитие още.
И аз започнах проекта 1,6-1,8 продължение
- Glove
- Мнения: 2044
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
И аз започнах проекта 1,6-1,8 продължение
Последна промяна от Glove на Чет 08 окт 2009 23:38, променено общо 5 пъти.
Re: И аз започнах проекта 1,6-> 1,8
Колега сложи електрическа помпа не се занимаваи с механична маи буталата на 1.8 1.6 са еднакви на размер.Да кажат по компетентни колеги.
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Буталата на 1.6 и 1.8 моторите са еднакви на диаметър ,но се различават във височината! Ако сложиш буталата от 1.6 на коляновия вал от 1.8 ,буталата ще излизат над цилиндъра. А на въпроса за помпата, сигурно ще трябва да се направи някаква капачка....май ще е по лесно наистина да се сложи електрическа помпа за бензина!
- Glove
- Мнения: 2044
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Защото ми е по-лесно да сменя блока отколкото да го шлайфам, защото имам ръб на първи цилиндър и ако сложа само буталата и коляновия вал, цами се досетете какво ще стане при положение че на 1,8 хода е по-голям от на 1,6.
Търся чертежи на резонаторните гарнета и на крайното, помагайте че иначе трябва да ги съченявам.
Търся чертежи на резонаторните гарнета и на крайното, помагайте че иначе трябва да ги съченявам.
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Тоя блок от 1.6 трябва да стане! Биелите са ти същите, бутала и колянов вал ти трябват, шлайфа е парички, верно е, ама ... а иначе ако ше си ползваш 1,8 блока, с тоя голям отвор, най-добре го запуши и както казаха колегите използвай електрическа помпа с регулатор на налягане, и от моно да използваш помпа пак ти трябва регулатор, щото то е на 1 бар, а за карб, например пиербург не ти трябва толко налягане!
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ето го тук моя как стана! Задължително термоустойчива, иначе ше се олюпи, ше стане на флюски! Аз използвах, черна на Фауст, пишеше до 600градуса, че издържала, коприненомат! 8лв ти е спрея 400мл, при положение, че на мен ми стигна за няколко слоя на блока, за капака на клапаните, капака на ангренажа, и ми е останал още достатъчно та да пръсна и скоростната кутия с него! Много хубаво трябва да изолираш с хартиено тиксо!
- Glove
- Мнения: 2044
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Vizor написа:Веско бате знаеш че ще ти помогна във всичко .. ама не знаеш в какъв неизчислен филм се вкарваш
Тоя филм съм го режисирал вече почти една година, но изненади винаги има.
За боята ясно, остана да се изясни ситуацията с генерацията! Дали да се прави на ново или да се вземи от GTI например или от 2Е?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта