Щото тази кола си беше за шоу кар,но новият собственик си преценява и стана драгстер,дал си е парите,негова воля и да те е яд Росене,тва е,никой не те е бил през ръцете да го продаваш,ако не е било необходимо!
Според мен,Алекс беше оплют в един друг форум,та да не стане същото и тук заради снимката ето и неговите подобрения!
paco написа:
Освен олекотяването нищо друго не си правил по него или греша.
Тук направо побеснявам колега
a.)
Когато купих колата беше с спъкнат изпускателен колектор които върлеше огън, ремонтирахме го, но probleme си остана, че се спука. Прост ставаше червен за нула време и се спукаше
b.)
колата имаше на високи обороти 6 !!!! искри, вместо 4 !!
c.)
една от причините според мен че изпускателния колектор се цепише напрекисното беше "страната" конфигурация на изпускателна система, имено след Турбо 20 см треба с 76мм, след това до некаде 70мм, след това 63мм и така, това е семено изцело с права требва от 76мм от пред на зад!!!
d.)
Друга причина з спукане на изпускателна система е според наз че си беше с оригинални PL вълове, които по проста логика няма как да за подходящи за допълнително турбиниран голф. 215 градус вълове за сменени с 250 градус вълове които много помага да няма поветче този начален проблем с изпускателен колектор.
e.)
При тестове на Дъно се установи че дусите НЕ за идеални същото работиха на 100%, сменихме 440ccm дусите с 750ccm дуси които сега с лекот си свършат работа
f.)
Решихме да разглобяваме турбото и за наш кизмет видяхме че е за ремонт, върлеше много масло, имаше много луфт, бловофф клапана с чук !!! не можахме да отвориме и беше постояно отворено с околко 3мм. Това е ремонтирано изцело. Допълнително е слошен ръчен boost цонтролер за да се промени налегенето които не беше важмосно по друг начин!
g.)
Седенитела се развали веднага след когато купихме колата без да беше много товарено, това също е сменено
h.)
сменихме веднага чантите и гумите. При подаване на много газ колата вервеше на всекаде само не на право, беше изклутчително опасно да се кара и изпреварва така и неколко пати на козам ми се размина да не влизам под некав камион по време на разко изпреварване!!!
i.)
неколко други по дребни неща по двигатела които беха нушни
j.)
точно в момента монтираме нова скоростна кутия, 6 скорости на quaife, сашс racing седенител, 50/50 спер, друг скоростен лост, олекотен маховик, в голф-а
k.)
предишното окачване се смени в момента. ФК койовери се сменат с КВ Вариант 3 специално направени за теглото за тази кола.
L.)
също така се опитваме да преместиме целия Most, полуоски, сченкели, спирачки от 3-ката в 2-ката
m.)
сменихме фаровите, че с старите се вишдаше около < 5м напред през ноща
n.)
в момента се монтира също регулатор за спирачките че естествено при олекотяване се промени баланца на спирачките.
o.)
Слошен е нов специален акумулатор, които олекотява колата с около 15кг
p.)
работи се по идея да се сменат турбото с по голям, буталата, биелите и колянови вал, но крайно решени не е всето все още.
Сега каши ми честно, това САМО олекотяване ли е?
Аз лично бих казал че е доста работа за 2 месеца само да се има предвид че работим по още 2 коли