Малко късно публикувам тази тема, все не остава време, пък и изисква доста старание. По-долу пускам снимки какъв го купих и какъв стана като ми падна в ръчичките Първоначалният проект беше да е само 16-ка, после стана турбо като стояха оригиналните смукателни колектори и после се преработи изцяло, тогава вече бях много доволен.
А сега една молба към модераторите - не защото публикувам снимки с моята кола, а просто мисля, че е добре такива теми да са заедно всичките в една отделна папка или тема (както прецените), да не се търсят по хилядите страници, защото колите не са много, не са и малко, но все пак са гордостта на форума ни. Да не ги изреждам, но все пак да не пропускаме gas, sirocco gt, neon, paco, iliev, kozunak, да не пропускаме и двете гордости - Джетите и други.
Всичко започна така...
Съжалявам, но не мога да си намеря снимките от тенекиджийството, за което ме е много яд, защото съм си правил всичко сам.
Човек не знае кога да спре, заради една капачка и преден капак пребоядисах цялата кола и някоя и друга забележчица
Историята на Зеления
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Щото тази кола си беше за шоу кар,но новият собственик си преценява и стана драгстер,дал си е парите,негова воля и да те е яд Росене,тва е,никой не те е бил през ръцете да го продаваш,ако не е било необходимо!
Според мен,Алекс беше оплют в един друг форум,та да не стане същото и тук заради снимката ето и неговите подобрения!
paco написа:
Освен олекотяването нищо друго не си правил по него или греша.
Тук направо побеснявам колега
a.)
Когато купих колата беше с спъкнат изпускателен колектор които върлеше огън, ремонтирахме го, но probleme си остана, че се спука. Прост ставаше червен за нула време и се спукаше
b.)
колата имаше на високи обороти 6 !!!! искри, вместо 4 !!
c.)
една от причините според мен че изпускателния колектор се цепише напрекисното беше "страната" конфигурация на изпускателна система, имено след Турбо 20 см треба с 76мм, след това до некаде 70мм, след това 63мм и така, това е семено изцело с права требва от 76мм от пред на зад!!!
d.)
Друга причина з спукане на изпускателна система е според наз че си беше с оригинални PL вълове, които по проста логика няма как да за подходящи за допълнително турбиниран голф. 215 градус вълове за сменени с 250 градус вълове които много помага да няма поветче този начален проблем с изпускателен колектор.
e.)
При тестове на Дъно се установи че дусите НЕ за идеални същото работиха на 100%, сменихме 440ccm дусите с 750ccm дуси които сега с лекот си свършат работа
f.)
Решихме да разглобяваме турбото и за наш кизмет видяхме че е за ремонт, върлеше много масло, имаше много луфт, бловофф клапана с чук !!! не можахме да отвориме и беше постояно отворено с околко 3мм. Това е ремонтирано изцело. Допълнително е слошен ръчен boost цонтролер за да се промени налегенето които не беше важмосно по друг начин!
g.)
Седенитела се развали веднага след когато купихме колата без да беше много товарено, това също е сменено
h.)
сменихме веднага чантите и гумите. При подаване на много газ колата вервеше на всекаде само не на право, беше изклутчително опасно да се кара и изпреварва така и неколко пати на козам ми се размина да не влизам под некав камион по време на разко изпреварване!!!
i.)
неколко други по дребни неща по двигатела които беха нушни
j.)
точно в момента монтираме нова скоростна кутия, 6 скорости на quaife, сашс racing седенител, 50/50 спер, друг скоростен лост, олекотен маховик, в голф-а
k.)
предишното окачване се смени в момента. ФК койовери се сменат с КВ Вариант 3 специално направени за теглото за тази кола.
L.)
също така се опитваме да преместиме целия Most, полуоски, сченкели, спирачки от 3-ката в 2-ката
m.)
сменихме фаровите, че с старите се вишдаше около < 5м напред през ноща
n.)
в момента се монтира също регулатор за спирачките че естествено при олекотяване се промени баланца на спирачките.
o.)
Слошен е нов специален акумулатор, които олекотява колата с около 15кг
p.)
работи се по идея да се сменат турбото с по голям, буталата, биелите и колянови вал, но крайно решени не е всето все още.
Сега каши ми честно, това САМО олекотяване ли е?
Аз лично бих казал че е доста работа за 2 месеца само да се има предвид че работим по още 2 коли
Според мен,Алекс беше оплют в един друг форум,та да не стане същото и тук заради снимката ето и неговите подобрения!
paco написа:
Освен олекотяването нищо друго не си правил по него или греша.
Тук направо побеснявам колега
a.)
Когато купих колата беше с спъкнат изпускателен колектор които върлеше огън, ремонтирахме го, но probleme си остана, че се спука. Прост ставаше червен за нула време и се спукаше
b.)
колата имаше на високи обороти 6 !!!! искри, вместо 4 !!
c.)
една от причините според мен че изпускателния колектор се цепише напрекисното беше "страната" конфигурация на изпускателна система, имено след Турбо 20 см треба с 76мм, след това до некаде 70мм, след това 63мм и така, това е семено изцело с права требва от 76мм от пред на зад!!!
d.)
Друга причина з спукане на изпускателна система е според наз че си беше с оригинални PL вълове, които по проста логика няма как да за подходящи за допълнително турбиниран голф. 215 градус вълове за сменени с 250 градус вълове които много помага да няма поветче този начален проблем с изпускателен колектор.
e.)
При тестове на Дъно се установи че дусите НЕ за идеални същото работиха на 100%, сменихме 440ccm дусите с 750ccm дуси които сега с лекот си свършат работа
f.)
Решихме да разглобяваме турбото и за наш кизмет видяхме че е за ремонт, върлеше много масло, имаше много луфт, бловофф клапана с чук !!! не можахме да отвориме и беше постояно отворено с околко 3мм. Това е ремонтирано изцело. Допълнително е слошен ръчен boost цонтролер за да се промени налегенето които не беше важмосно по друг начин!
g.)
Седенитела се развали веднага след когато купихме колата без да беше много товарено, това също е сменено
h.)
сменихме веднага чантите и гумите. При подаване на много газ колата вервеше на всекаде само не на право, беше изклутчително опасно да се кара и изпреварва така и неколко пати на козам ми се размина да не влизам под некав камион по време на разко изпреварване!!!
i.)
неколко други по дребни неща по двигатела които беха нушни
j.)
точно в момента монтираме нова скоростна кутия, 6 скорости на quaife, сашс racing седенител, 50/50 спер, друг скоростен лост, олекотен маховик, в голф-а
k.)
предишното окачване се смени в момента. ФК койовери се сменат с КВ Вариант 3 специално направени за теглото за тази кола.
L.)
също така се опитваме да преместиме целия Most, полуоски, сченкели, спирачки от 3-ката в 2-ката
m.)
сменихме фаровите, че с старите се вишдаше около < 5м напред през ноща
n.)
в момента се монтира също регулатор за спирачките че естествено при олекотяване се промени баланца на спирачките.
o.)
Слошен е нов специален акумулатор, които олекотява колата с около 15кг
p.)
работи се по идея да се сменат турбото с по голям, буталата, биелите и колянови вал, но крайно решени не е всето все още.
Сега каши ми честно, това САМО олекотяване ли е?
Аз лично бих казал че е доста работа за 2 месеца само да се има предвид че работим по още 2 коли
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
"Зеления" го видях на живо миналата година на Калояново, уникална машина,изпипана отвсякъде!!!Просто нямам думи да опиша колко ми хареса колата,всеки детайл беше съвършен и изпипан! Разбрах и какво се е случило с него след продажбата ,много жалко наистина,но все пак човека си го е купил и ще прави каквото си иска с него!Ако щете и кокошарник може да направи от него,това е положението,яд ме е за колата но това е положението !А по въпроса за раздел,или нещо като "златен фонд", напълно съм съгласен с идеята ,щото тия коли са гордост за форума ни, поне според мен!Всеки който се е захващал с нещо подобно знае какво коства направата на една такава кола ,парите са много важни но само с тях не става!!!Тва си е болестно състояние!
- Дашо
- Пернишки бек
- Мнения: 6104
- Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън
Bubo написа:И наистина е добра идеята за отделен раздел за такива теми.
hose написа:Също подкрепям идеята за отделянето на колите....
lubo_g2 написа:И от мен един глас за идеята !
И аз подкрепям тая идея Струва ми се доста добра
А тоя Голф направо кърти!!!!Красавец е-и само като видиш на какво е приличал в началото,а на какво е заприличал накарая-малко като приказката за грозното пате
Евала на такива фенове
- FreeSoul
- Мнения: 2751
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Има ли какво да се каже още
Наистина това за мен си остава една от най-красивите двойки в България! Въобще не ми харесва новото и поприще, но пък от друга страна се радвам,че ще мачка на Божура. От където и да го погледна и двамата собственици са истински маниаци. Това е най-важното!
п.с И аз писах предложение за отделен раздел проекти, но явно няма да ни огрее затова ей сега пускам една анкета
Наистина това за мен си остава една от най-красивите двойки в България! Въобще не ми харесва новото и поприще, но пък от друга страна се радвам,че ще мачка на Божура. От където и да го погледна и двамата собственици са истински маниаци. Това е най-важното!
п.с И аз писах предложение за отделен раздел проекти, но явно няма да ни огрее затова ей сега пускам една анкета
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта