Туран 2010 ecofuel проблем със запалването сутрин
Туран 2010 ecofuel проблем със запалването сутрин
Здравейте колеги. Купих си турана юни месец и до сега не съм имал проблем със запалването. С падане на температурите обаче се появи такъв. Сутринта три пъти трябваше да препалвам, докато най-накаря реши че ще запали. Температурата беше около 6-7 градуса. При първото запалване двигателя вървя няколко секунди и угасна. Така беше и при второто и третото.Дори имам чуството, че не работеха всички цилиндри. Някакво тресене се усещаше.Направи ми впечатление, че автоматичния смукач май не се задейства, защото оборотите бяха 800/мин., а доколкото знам трябва да са поне 1100.Друг път съм забелязвал да се задейства. Бихте ли споделили впечатления и евентуални решения на проблема.Първата регистрация е 10.2008 год.... за показания на километража няма да споменавам, че един Господ знае на колко е.
Re: Проблем със запалването сутрин при ecofuel
Колеги, на никой от Вас / метанджиите/ ли не му се е появавал подобен проблем. Аз така или иначе ще търся сервиз, в който да го отстраняват, но все пак ми се щеше да чуя мнения, че тия по сервизите.... търсят под вола теле, за да вземат повече пари.
- plamkata_pz
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пет 22 окт 2010 21:19
- Автомобил: CADDY LIFE - POLO 9N
- Двигател: BSX 2007 - BBY 2003
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем със запалването сутрин при ecofuel
Колега kam4o забеляза ли колата ти на бензин ли запали или направо на метан?
Re: Проблем със запалването сутрин при ecofuel
plamka мисля че си беше на метан, защото като се активираха показанията на борд-компа си показваше кг/100 км., а това се случи няколко минути след запалване. не вярвам толкова бързо да е прехвърлило... ако е била на бензин. това показание на бензин го няма. иначе ми е прехвърляла на бензин - без проблем, но единствено като свърши метана.не съм имал проблеми с палене, когато е на бензин, но се е случвало през топло време. Мисля да я оставя да свърши метана, за да си пали само на бензин и да видя дали ще го има проблема. ако имаш съвети, ще се радвам да ги споделиш.
- plamkata_pz
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пет 22 окт 2010 21:19
- Автомобил: CADDY LIFE - POLO 9N
- Двигател: BSX 2007 - BBY 2003
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем със запалването сутрин при ecofuel
Имах подобно тресене при студен двигател и след като смених свещите се оправи ,но не гарантирам че и във твоя случай ще бъде това причината.
Re: Проблем със запалването сутрин при ecofuel
Свещите ги смених още като взех колата... на 10 000 км. са,по принцип им дават 25-30 000. Умишлено оставих колата без метан, за да запали само на бензин.... проблема явно го дава при бензина.... ще се ходи до сервиз на vw, то е ясно 

- plamkata_pz
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пет 22 окт 2010 21:19
- Автомобил: CADDY LIFE - POLO 9N
- Двигател: BSX 2007 - BBY 2003
- Местоположение: Пазарджик
Re: Туран 2010 ecofuel проблем със запалването сутрин
Дано да минеш по-тънко в сервиза и като оправиш нещата пиши.
- esto
- Мнения: 150
- Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
- Автомобил: caddy ecofuel
- Двигател: BSX
- Местоположение: Хановер
Re: Туран 2010 ecofuel проблем със запалването сутрин
провери датчика за температурата на двигателя
Re: Туран 2010 ecofuel проблем със запалването сутрин
Разговарях със специалист по електрониките на автомобила. Посъветва ме да покарам около 200-300 км. на бензин, за да се почистят дюзите. Проблема все още не е решен, въпреки че има известно подобрение. Според него би могло да бъде и температурен датчик, но тъй като пътувам всеки ден с колата, не ми е останало време да я оставям по сервизи. Вероятно ще направя почистване на дюзите и евентуални ще бъдат диагностицирани датчиците. Може би ще се случи следващата седмица. Ще пиша, като решим проблема.Надявам се да бъда полезен на колеги с подобен проблем.
- esto
- Мнения: 150
- Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
- Автомобил: caddy ecofuel
- Двигател: BSX
- Местоположение: Хановер
Re: Туран 2010 ecofuel проблем със запалването сутрин
Можеш сам да го обърнеш на бензин без да чакаш газта да свърши, като изключиш буксата на датчика за налягането в рейката за газта.
Re: Туран 2010 ecofuel проблем със запалването сутрин
За всички, които имат подобен проблем или проявяват интерес. Решението на описания по-горе проблем се оказа много просто. Сутрин при първо запалване, давам два-три пъти на контакт, за да "подкачи" гориво... след това пали от първия път. Малко странно за автомобил, произведен 2008 год., но явно заради това че върви почти винаги на метан, бензина си се "прибира" в резервоара.
Успех
Успех

-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пон 13 юни 2011 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Туран 2010 ecofuel проблем със запалването сутрин
Системата работи по следният начин: след известен престой на колата (около 10-15мин.) без да работи двигателя, когато отвориш шофьорската врата се активира релето на бензиновата помпа. Т.е. ако имаш проблем с датчика на вратата, окабеляването й или със самото реле, което е малко вероятно, то е напълно нормално, да се налага да даваш няколко пъти контакт за да се активира помпата и да направи необходимото налягане на горивото. Също така е възможно дори и самата помпа да дефектира вече.
Re: Туран 2010 ecofuel проблем със запалването сутрин
Бат Вили, ти ме хвърли хвърли в размисли. Действително имам проблем с централното на шофьорската врата. Налага се някой път да отварям с ключа. Това за налягането в помпата ми го каза познат, който има сервиз за диагностика на електроники. Трябвало да се извърши замерване на налягането. Проблема е, че постоянно я карам и няма как да оставя в сервиз... Сигурно и това ще стане... скоро жената ще си взема кола, та ще карам нейната :/ . Като се замисля май ще е най добре да я вкарам в спец сервиз, макар че и от такива не съм много доволен, но това е за друга тема във форума.
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пон 13 юни 2011 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Туран 2010 ecofuel проблем със запалването сутрин
kam4o написа:Бат Вили, ти ме хвърли хвърли в размисли. Действително имам проблем с централното на шофьорската врата. Налага се някой път да отварям с ключа. Това за налягането в помпата ми го каза познат, който има сервиз за диагностика на електроники. Трябвало да се извърши замерване на налягането. Проблема е, че постоянно я карам и няма как да оставя в сервиз... Сигурно и това ще стане... скоро жената ще си взема кола, та ще карам нейната :/ . Като се замисля май ще е най добре да я вкарам в спец сервиз, макар че и от такива не съм много доволен, но това е за друга тема във форума.
Успех

Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта