Здравейте , интересувам се от информация за
VW Caddy ECOFUEL 2.0 109 к.с. или VW Touran ECOFUEL 2.0 109к.с. !!!
С каква кутия може да бъде заменена такава ако е счупена ?
от какъв двигател (букви), обозначение на кутия (букви), има ли нужда от смяна на полуоски или помпа или нещо допълнително ?
Двигателя който е 2.0 116 коня който се монтира още от 1998 година или от 1.6 102 коня ? Имаме нужда от мнения или от някой който е минал през това вече.
Казаха ми за вариант да се пригоди 6-степенна ръчна скоростна кутия от 1.9ТДИ ПД 105 коня след 2004г., като задължително се заменя кутията допълнително със долната помпа !
Имам нужда от мнения , интервенцията ще е в следващите дни , ще бъда благодарен на всеки който се отзове с полезна информация !
Впоследствие ще споделя какво е станало !
Благодаря предварително на всички !
Въпросната кутия нямаше 5-та скорост , сменихме пета запчатка както трябва , сменихме масло всичко ок ,
колата е карана малко след тожа около 30-км . При първо излизане извънграда , след около 70 км , пета изключва и почва да вади странни шумове.
След като колата изстива при потегляне , петата отново работи но до едно време и се чуват шумове отвътре.
Възможен ли е ремонт принципно ? ако да на какво ?
Мислим че по правилно би било да се замени!
Въпрос за скоростна кутия Кади , Туран
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Въпрос за скоростна кутия Кади , Туран
да споделя какво знам за 5-та само че е за поло 2ф
и при мен така ако карам извънградско след 70-80км и почва да изключва
с почивка и се оправя
но един ден тръгнах от сливен за пловдив и нещата се влошиха до степен че постояно изключва
първо смених маслото-ефект нула,но установих че кутията е без 2 литра масло при норма 3.2
после свалих капака за 5-та предавка който е ,и установих че вилката която включва 5-та предавка е износена в резултат на липсата на масло
имах една стара кутия и от нея си свалих перфектна вилка,и нямам проблеми вече.
вилката се износва в двата края които контактуват с зъбното колело за 5-та предавка
и при мен така ако карам извънградско след 70-80км и почва да изключва
с почивка и се оправя
но един ден тръгнах от сливен за пловдив и нещата се влошиха до степен че постояно изключва
първо смених маслото-ефект нула,но установих че кутията е без 2 литра масло при норма 3.2
после свалих капака за 5-та предавка който е ,и установих че вилката която включва 5-та предавка е износена в резултат на липсата на масло
имах една стара кутия и от нея си свалих перфектна вилка,и нямам проблеми вече.
вилката се износва в двата края които контактуват с зъбното колело за 5-та предавка
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта