Здравейте отново съшаранковци :). След дългото очакване най- накрая съединителят започна да боксува след 2000 оборота. Но понеже и демпферния ми маховик трака, ще трябва да сменя и него, както и лагер помпата. Търсех из онлайн магазините за най добра цена за комплекта ( маховик, притискател, феродов диск и лагер помпа).
Намерих това:
LUK - съединител + демпферния маховик+ централния изключвател - 730лв.,
VALEO - съединител + твърд маховик+ централния изключвател - 605лв.,
WESTLAKE - съединител + твърд маховик+ централния изключвател - 395лв.,
Та се чудq дали да премина към твърд маховик или да не се правя на по- умен от немските инжeнери да си сложа демпферния маховик. разликата е към 335 лв.
Ще се радвам да споделите мнението си.
Да премина ли към твърд маховик? Vw Sharan 1.9, 110 pc, 1999
- messut
- Мнения: 146
- Регистриран на: Сря 12 ное 2014 14:55
- Автомобил: Vw Sharan 1.9 Tdi 110 ps [81 kw]
- Двигател: AVG 1999
- Местоположение: гр. Кърджали
Да премина ли към твърд маховик? Vw Sharan 1.9, 110 pc, 1999
Последна промяна от IvanMan на Пон 28 дек 2015 21:53, променено общо 1 път.
Причина: Без реклама!
Причина: Без реклама!
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: Пет 20 яну 2012 21:53
- Автомобил: Фв туран
- Двигател: BMN 2007 г
- Местоположение: бургас
Re: Да премина ли към твърд маховик? Vw Sharan 1.9, 110 pc, 1999
на скоро гледах в предаването ,,Да продадеш колата си" нагледна демонстрация за разликите в ползуването на твърд и демпферен маховик. Демонстрацията беше следната: на два еднакви електромотора закачат двата вида маховик и ги пускат да се въртят едновременно и разликите са: демпферния достига максимална скорост на въртене по-бързо, максималната скорост на въртене е по-голяма, почти няма вибрации при максимално въртене. Като се има в предвид че новите скоростни кутии са по-леки и по-крехки, вибрациите от твърдия маховик ще я скапят по-бързо, така ще се предава по-малко въртеливо движение към кутията и колелата и колата ще върви по-малко и по-трудно ще набира. Ако се решил да сложиш твърдия маховик, да я покараш колата 1-2г. и да я продадеш - номера става. За по-дълго лично ползуване не е желателно. За по-старите кутии и коли се слагаше твърдия маховик , защото бяха по-здрави и тежки.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Да премина ли към твърд маховик? Vw Sharan 1.9, 110 pc, 1999
Щом завода производител го е решил не е напразно. Има много колеги с комплект от 1з и вр6, но споделят че на празен ход е по шумна. За набиране никой не се е усетил, но щом са го тествали явно е така.
И не знаех че на фордова кутия може да стане тази интервенция, но ако някой го е правил да сподели. За протокола съм без демферен.
И не знаех че на фордова кутия може да стане тази интервенция, но ако някой го е правил да сподели. За протокола съм без демферен.
- messut
- Мнения: 146
- Регистриран на: Сря 12 ное 2014 14:55
- Автомобил: Vw Sharan 1.9 Tdi 110 ps [81 kw]
- Двигател: AVG 1999
- Местоположение: гр. Кърджали
Re: Да премина ли към твърд маховик? Vw Sharan 1.9, 110 pc, 1999
Не мисля да я продавам за сега. Просто се преродих с тая кола. Но този демпферния маховик дали ще издържи поне 150 000 км? Това за мене са около 5-6 години :) Тогава мога да се замисля да я продам и да се кача на по- новия Шаран. Ако сме живи и здрави дотогава де.
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: Пет 20 яну 2012 21:53
- Автомобил: Фв туран
- Двигател: BMN 2007 г
- Местоположение: бургас
Re: Да премина ли към твърд маховик? Vw Sharan 1.9, 110 pc, 1999
Оригинален издържа около 200хил.км и е Luck. Всичко зависи какъв ще сложиш и дали караш повече градско и колко е голямо населеното място - като София, Пловдив или Созопол.
- messut
- Мнения: 146
- Регистриран на: Сря 12 ное 2014 14:55
- Автомобил: Vw Sharan 1.9 Tdi 110 ps [81 kw]
- Двигател: AVG 1999
- Местоположение: гр. Кърджали
Re: Да премина ли към твърд маховик? Vw Sharan 1.9, 110 pc, 1999
Реших! Демпферен ще бъде и на LUK с номер 600 0003 00. Да ми е честито от сега 

- messut
- Мнения: 146
- Регистриран на: Сря 12 ное 2014 14:55
- Автомобил: Vw Sharan 1.9 Tdi 110 ps [81 kw]
- Двигател: AVG 1999
- Местоположение: гр. Кърджали
Re: Да премина ли към твърд маховик? Vw Sharan 1.9, 110 pc, 1999
Вече съм с нов маховик комплект съединител и лагер помпа
. Педала на съединителя е много мек. Отделя долу, Което си е нормално де. Но ми направи впечатление, че има пак подритване на педала на съединителя, но по- леко от преди. От време на време ми премигва леко лампата за спирачната течност. Забелязах, че свети по- ярко при пуснати светлини. Казанчето е пълно със спирачна течност. И уплътнението на новата лагер помпа се оказа друга и не си легна на мястото си и е под кожуха на скоростната кутия

Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: madmen и 28 госта