Смяна на масло на автоматична скоростна кутия DSG 6
- stensyto
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пон 05 юни 2006 18:12
- Автомобил: VW TOURAN 1.9 DSG 2006
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Смяна на масло на автоматична скоростна кутия DSG 6
Здравейте. Знам, че има доста теми за смяна на маслото в автоматични скоростни кутии, но реших да пусна тази, за да опиша как ми смениха моето масло на DSG 6 и ако ще съм от полза за някой ще се радвам. Направих 60000 км. от последната смяна на маслото и се разрових в интернет и попаднах на клип в който рекламираха машина за смяна на маслото с екстрата, че се слага почистваща течност и с 10 минутна програма се почиства цялата система. По модела на машината ми излезна обява на един сервиз, който има същата и най-хубавото беше, че е в Пловив. За да не става пряка реклама няма да кажа как се казва сервиза, ако някой желае да ми пише и ще му обесня. Предишния път ми смениха маслото в друг сервиз от пробката, която се намира най-долу на скоростната кутия, но се оказа, че по този начин се източват някъде към 5 литра само, другите 2,5 л. остават в системата. Машината е ATF SPEED 1000 и първо изтегля 400 г. от старото масло и вкарва 400 г. немска течност за почистване PRO-TEC P1701 ATF. След 10 минутната програма за почистване на системата (докато се чисти системата, единия майстор сменяше предавките и колата работи на място), се изкарва старото масло и се вкарва новото. Всичко това става автоматично от системата. Маркучите на машината се слагат на една алуминиева муфа, която се завива на мястото на филтъра на маслото, горе до акумулатора. На една от снимките може да се види колко е черно и мръсно старото и колко е светло новото. Накрая се прави адаптация с компютър и всичко си дойде на мястото. Предишното притракване и разтрисане на двигателя изчезна при смяна на позициите на лоста - P, R, N, D и S. При спиране, при намаляне на предавките разтрисането също изчезна. Беше доста досадно от 3-та към 2-ра и от 2-ра към 1-ва, но сега го няма. Бяха ми казвали разни майстори на DSG, че разтрисането се дължи на зацапан мехатроник и искаха солидни суми за почистването му. Изглежда почистващата добавка е свършила идеална работа. Много съм доволен и за това го споделям. Цената ми беше 410 лв. Литър масло FEBI 39070 ми го дадоха на 32 лв. Филтъра беше пак FEBI 20 и няколко лв. След 10 % отстъпка цената която платих беше 373 лв.
Re: Смяна на масло на автоматична скоростна кутия DSG 6
Бихте посъветвал да си сложиш оригинално масло!
Не FEBI SWAG или другите им производни. Дори и на пипане и цвят и миризма нямат нищо общо.
Важно е, защото температурните амплитуди особено в DSG кутиите под товар стигат до +100 градуса и тук важно е качественото масло. Да не си губи свойствата да не прегаря и т.н.
Това с промивките с разни препарати в автомат кутиите е ........
Като гледам си със по стария мехатроник, който обича да се изпържва заради ей такива масла.
Сменяй маслото преди 60К особено, ако вече колата е на км или са кара по често в градски условия.
Абсолютно не се препоръчва машинната смяна на масло под налягане за автоматични кутии.
Заради, гумени уплътнения, гарнитури, клапани и т.н. не са изработени да държат на това налягане, което правият тези машини, камо ли след експлоатация на незнайни км.
Правят наранявания, който се показват след определен период след смяната на маслото.
Не казвам, че нещо ще се случи при вас, но е добре да се избягват такива експерименти.
Не FEBI SWAG или другите им производни. Дори и на пипане и цвят и миризма нямат нищо общо.
Важно е, защото температурните амплитуди особено в DSG кутиите под товар стигат до +100 градуса и тук важно е качественото масло. Да не си губи свойствата да не прегаря и т.н.
Това с промивките с разни препарати в автомат кутиите е ........
Като гледам си със по стария мехатроник, който обича да се изпържва заради ей такива масла.
Сменяй маслото преди 60К особено, ако вече колата е на км или са кара по често в градски условия.
Абсолютно не се препоръчва машинната смяна на масло под налягане за автоматични кутии.
Заради, гумени уплътнения, гарнитури, клапани и т.н. не са изработени да държат на това налягане, което правият тези машини, камо ли след експлоатация на незнайни км.
Правят наранявания, който се показват след определен период след смяната на маслото.
Не казвам, че нещо ще се случи при вас, но е добре да се избягват такива експерименти.
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта