Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Чет 28 апр 2016 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Защо не качиш линк на обявите и ние да ги погледнем.
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Определено и аз съм се насочил към туран, и търся мнения за бензиновите двигатели.
И какво да гледам при оглед , най често чупещи се елементи и скъпи ремонти?
:):):)
И какво да гледам при оглед , най често чупещи се елементи и скъпи ремонти?
:):):)
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: Сря 10 авг 2016 13:24
- Автомобил:
- Двигател: BSX
- Местоположение: София
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Има си „Избор и покупка на автомобил” там се пише
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 01 дек 2018 18:58
- Автомобил: VW touran
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
- Контакти:
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Здравейте колеги , пак проблем с моя Туран 2,0екофуел 2006г. Миналия месец когато се връщах от морето на Траянови врата изведнъж се покачи температурата на охлаждащата течност на макс и започна да светят лампи /стоп/ и тн. Пуснах парното на макс , охлади и се прибрах. Смених термостат тъй като предположих че може да е дефектирал нищо че го сменях зимата. От прегряването бяха изгорели гумички на клапаните и пушеше при първоначален старт след като престои няколко часа , сменихме и гумичките и спря да пуши , да се надяваме че само това се е повредило след прегряването. Тръгвам днес за София и на един светофар чакам 2 пъти на червено и отново започва да вдига градус, перките палят и стрелката тръгва след 90 градуса , врътвам парното на жега и започва да охлажда. Логично щом има парно значи не е от въздух в системата, термостата е нов , водната помпа е на 12 Хил. сменена е с ангренажен , перките си бачкат, нивото на течността е ок, само капачката на разширителни съд не съм сменил. Дайте някакви предположения от какво може да е. При положение , че съм минал около 300км от Бургас до Траянови врата и не съм карал с повече от 130 км/ч да кипне изведнъж. Мислех си че вкарва от някъде въздух я гарнитура на глава , спукано водно съединение или мембрана на редуктора , ама е нелогично щото си има топло на парното и то добре.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 01 дек 2018 18:58
- Автомобил: VW touran
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
- Контакти:
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Колеги главата е пукната на 4 места точно между всмукателния и изпускателните клапан. Ако някой има идея от къде да намеря читава глава да звънне 0885597254
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: Сря 10 авг 2016 13:24
- Автомобил:
- Двигател: BSX
- Местоположение: София
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
имам капак с гуменото уплътнение ,ако ти трябва
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Връщаш старата глава и ти дават нова срещу 2400лв, а ако искаш оборудвана мисля че беше 2700лв. 4 месеца търсих глава но няма и няма или е по зле и от моята и накрая нова. Успех
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Ebay колега. Вече име куриери които доставят от германия, а и други страни за по 2лв/кг
- Петър.Георгиев
- Мнения: 116
- Регистриран на: Вто 16 авг 2016 15:07
- Автомобил: Vw sharan
- Двигател: 2000
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Искам да питам ,колегите с такъв мотор.При скъсан ангренажен ремък много ли са поразийте?2009 г.BSX.Има един в Италия и се чудя.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 01 мар 2011 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Здравейте. От дни съм собственик на Туран 2,0-109к.с. 10.2006г. Добър автомобил, останах очарован от вървеж (по начало очаквах да е по спънат). Сега предстои обслужване, та въпроса ми е - каква марка ангренаж ползвате?
Интересното е че колата стои в гараж и се усеща миризма на метан. Нормално ли е да е така (един колега има същия автомобил и при него съм усещал миризмата) или има някакъв теч? Къде се обслужват тези метанови уредби, от Стара Загора съм? През 2006 година са сменени бутилките и редуктора на автомобила в Фолксваген Германия.
Интересното е че колата стои в гараж и се усеща миризма на метан. Нормално ли е да е така (един колега има същия автомобил и при него съм усещал миризмата) или има някакъв теч? Къде се обслужват тези метанови уредби, от Стара Загора съм? През 2006 година са сменени бутилките и редуктора на автомобила в Фолксваген Германия.
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: Сря 10 авг 2016 13:24
- Автомобил:
- Двигател: BSX
- Местоположение: София
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Много ясно ,че не е нормално да мирише на метан - това ти е първата работа която трябва да си провериш (зареждачката може да е)
Моя ангренаж е SKF (той върви с водна помпа)
Моя ангренаж е SKF (той върви с водна помпа)
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
2006 та не мисля че може да са сменени бутилките. Провери пак колега да не цъфнеш. Разкачи кората отзад и виж има ли ръжда по ботилките ако има лошо не са сменяни. Тия в порше са мноо смотани.
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
ivan1007 написа:Здравейте. От дни съм собственик на Туран 2,0-109к.с. 10.2006г. Добър автомобил, останах очарован от вървеж (по начало очаквах да е по спънат). Сега предстои обслужване, та въпроса ми е - каква марка ангренаж ползвате?
Интересното е че колата стои в гараж и се усеща миризма на метан. Ноъщиярмално ли е да е така (един колега има същия автомобил и при него съм усещал миризмата) или има някакъв теч? Къде се обслужват тези метанови уредби, от Стара Загора съм? През 2006 година са сменени бутилките и редуктора на автомобила в Фолксваген Германия.
Колега не е добре да мирише. Имам същия модел. Причините са много.
Гледай да не е редуктора въпреки, че ги рециклират за 100-150лв. При мен се оказа един от метановите инжектори. Ходих при един "специалист" в СЗ, който каза, че някоя от дюзите е дала фира. Извади ги чисти ги, след това каза, че не може да открие коя от всичките е и ми предложи да ги смени всичките . Отказах му ест. На връщане към Пловдив всичко беше наред. Явно е успял да я почисти или не знам там какво. Вече 1год карам като пич. Виж дали имаш документите дали са ти сменяни бутилките, ако нямаш такива вземаш номера на рамата и отиваш във VW те ще ти кажат срещу 20-50лв. Поздрави
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 01 мар 2011 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Здравейте. В по горния пост съм объркал, смяната на бутилките е била 2016 година, когато колата е била на 10 години, за което имам документ. Към момента миризмата си продължава, като не мога да я локализиран. Първо - стегнахме отдолу връзките между тръбичките които свързват бутилките , като някои направиха повече от оборот. Една не можехме да я стегнем, тази която е между най-задните две малки бутилки, много кофти е сложена и трябва да се свали металната рамка, която държи бутилките, за да се стегне. Останалите мисля че ги стегнахме всичките.
Второ - отпред при редуктора като се сложа ухото до него се чува едно леко свистене. Не мога да разбера дали е от редуктора или от маркуча, който е от него към дюзите.
Общо взето ако някой знае или може да даде съвет да разбера къде е проблема, бих бил благодарен. Мисля си че се е само миризмата отпред, но не знам. Като оставя колата в гаража и сутрин си мирише добре на метан. Има миризма и вътре в купето, за която си мисля че идва от двигателния отсек.
Някой ходил ли е на майстор, който се занимава и разбира на такива заводски уредби? Във Фолксваген струва ли си да ходя там да ми я гледат?
Благодаря на отзовалите се
Второ - отпред при редуктора като се сложа ухото до него се чува едно леко свистене. Не мога да разбера дали е от редуктора или от маркуча, който е от него към дюзите.
Общо взето ако някой знае или може да даде съвет да разбера къде е проблема, бих бил благодарен. Мисля си че се е само миризмата отпред, но не знам. Като оставя колата в гаража и сутрин си мирише добре на метан. Има миризма и вътре в купето, за която си мисля че идва от двигателния отсек.
Някой ходил ли е на майстор, който се занимава и разбира на такива заводски уредби? Във Фолксваген струва ли си да ходя там да ми я гледат?
Благодаря на отзовалите се
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта