Шаран 2.0 115к.с. влиза в авариен режим.
- kretio74
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 8:02
- Автомобил: ШАРАН 7М
- Двигател: 1998
- Местоположение: Лом
Шаран 2.0 115к.с. влиза в авариен режим.
Здравейте колеги, колата е 98 набор, 2.0 бензин 115коня. На Вагкома дава грешка датчик разпределителен вал( делко) и влиза в авариен режим 4500 оборота макс. Смених две Делка същата работа. На буксата на делкото идва напрежение 12в и минус. От средния кабел идва импулс. Интересното е , че ако при запалена кола изчистя грешката работи идеално докато не го угася. При следващото палене вече е в авариен режим. Давайте акъл.
- Freak_in_VW
- Мнения: 46
- Регистриран на: Сря 26 мар 2008 18:31
- Автомобил: Sharan
- Двигател: Ady
- Местоположение: Костинброд
Re: Шаран 2.0 115к.с. влиза в авариен режим.
Провери кабела( и трите ) от делкото до Ecu-то...
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13422
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Шаран 2.0 115к.с. влиза в авариен режим.
kretio74 написа:Здравейте колеги, колата е 98 набор, 2.0 бензин 115коня. На Вагкома дава грешка датчик разпределителен вал( делко) и влиза в авариен режим 4500 оборота макс. Смених две Делка същата работа. На буксата на делкото идва напрежение 12в и минус. От средния кабел идва импулс. Интересното е , че ако при запалена кола изчистя грешката работи идеално докато не го угася. При следващото палене вече е в авариен режим. Давайте акъл.
Това как го оправи преди година : viewtopic.php?t=485020
Огледай за пробив дебелата гофра м/у дроселовата клапа и дебитомера. Огледай и тънкия дето се нанизва на тази гофра. Той идва отдолу - за картерната вентилация.
Ако искараш тънкия маркуч от гофрата - влиза в авариен режим. Ако надолу има спукване, процеп - пак смуче излишен въздух.
Прозвъни и проводниците за които съветва колегата по-горе.
- kretio74
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 8:02
- Автомобил: ШАРАН 7М
- Двигател: 1998
- Местоположение: Лом
Re: Шаран 2.0 115к.с. влиза в авариен режим.
Не знаех, че е в авариен режим. От тогава до сега си го карам така че до 4500 Об. Проверих гората. Днес ще огледам връзките от делкото то еку то. Но ако на Вагкома се изчисти грешката в делкото работи идеално до следващото гасене. При запалване прави грешка делко.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13422
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Шаран 2.0 115к.с. влиза в авариен режим.
kretio74 написа:...изчисти грешката в делкото работи идеално до следващото гасене. При запалване прави грешка делко.
Делкото сменял ли си преди ?? От какъв автомобил е / От Б 4 ADY ли е ? С колко процепа за Хол датчика е е ?
- kretio74
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 8:02
- Автомобил: ШАРАН 7М
- Двигател: 1998
- Местоположение: Лом
Re: Шаран 2.0 115к.с. влиза в авариен режим.
Сменях делко. Дадоха ми го от шаран 2.0 115кс. Мисля че е с един процеп но утре ще видя
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13422
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Шаран 2.0 115к.с. влиза в авариен режим.
kretio74 написа:.. Мисля че е с един процеп но утре ще видя
Ако е с 1 процеп е ОК / т.е. за Шаран/
Едон въпрос - аларма имали ? провери за шев и кройки по снопчето към делкото.
- kretio74
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 8:02
- Автомобил: ШАРАН 7М
- Двигател: 1998
- Местоположение: Лом
Re: Шаран 2.0 115к.с. влиза в авариен режим.
kris11 написа:kretio74 написа:.. Мисля че е с един процеп но утре ще видя
Ако е с 1 процеп е ОК / т.е. за Шаран/
Едон въпрос - аларма имали ? провери за шев и кройки по снопчето към делкото.
РЕШЕН. Евала колега. Делкото беше с два процепа. Смених го днес и О чудо проработи като кола.
Много бири имаш.
- Vencitu
- Мнения: 558
- Регистриран на: Вто 08 апр 2008 9:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Шаран 2.0 115к.с. влиза в авариен режим.
Здрасти, колега. Имал съм проблем с такъв мотор и се оказа от центровката на ангренажа, има белег на колелото на делкото и трябва да се нагласи точно както е по схема, отвори ауто датата и я зацепи така както показват .. След това нагласи делкото на белег (палеца и резката на тялото да си съвпадат) и повече не го пипай. Това беше моят проблем и симптомите бяха същите. Пролема се явява там,че е с един отвор на делкото и губи синхронизация,
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта