ZEDYCUS написа:Това го бях гледал при руснаците. Виж си дренажния отвор в дясно , да не е пълен и да прелива в двигателния отсек водата.
Има и в дясно , май и по средата.Страничните са много назад и навътре навряни и с малък размер макс. 4 см /1,5. Големи листа запушват - демекне спирайте под дървета с листа или чистете редовно.
А по темата - понеже километража е незакрепен сега е момента да си оправя обратната подсветка на него, клита и радио . / 2012 смених ламБите 4х5Вт + 3 х 1,2 Вт със бели светодиоди. 4 бр.- 2+ 2 през през R 560 ома , а единичните през 820 ома. Беше пукнал регулиращия транзиsтор/ след време разбрах ,че е транзистор /дупка и нямащ надпис на елемента на корпуса/ с LM 317, но регулирането стана обратно - кимометраж, климат , радио на макс, а бутони по вратите , ключпве на мин. Има само малко разглобяване около 8-10 Торкса за бялата пластмаса. И замостявам LM a понеже ме мързи да разглобявам още и сваля горната платка от сандвича.Ега ти Фордовите глупаци 4х5Вт+ 3х1,2 Вт ламБи - почти 24 Вт излишни загуби и натоварване на регулатора и дирите на платката. 1998г светодиодите бяха отдавна открити и бяха в употреба.