


Акумулатор за Sharan 2.0 ADY 115 к.с.?
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Акумулатор за Sharan
Да Крис свети още на контакт таблото. И като е без габарит, пак свети. Затова не мисля да вързвам печката на контакт от ключа, то диоди ама пак ще има разход на енергия.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13547
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Акумулатор за Sharan
bobitur написа: Затова не мисля да вързвам печката на контакт от ключа, то диоди ама пак ще има разход на енергия.
Не помня вече колко беше , но е мижава. Утре ще погледна Върти ми се в главата нещо около 3 Вт, а може и 1,5 Вт . Не помня как навързах светодиодите наголемите ламБи по 5Вт дали по 2 или 3 последователно.
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Съб 04 юли 2015 11:56
- Автомобил: Sharan
- Двигател: 2002
- Местоположение: Варна
Re: Акумулатор за Sharan
Здравейте тема близо до акумулатора. Преди 2 седмици ми се изтощи а той е на 1 година. Когато го закарах да ми го заредят от където го купих, при слагането му ми замериха че имам 90 мили ампера уттечка когато всичко е загасено. Въпросът ми дали Шараните имат някакви слаби места които се скапват или трябва да се проверява верига по верига.
Благодаря предварително !
Благодаря предварително !
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Акумулатор за Sharan
Де що видиш врата - слабо място е!
А задния капак - най-много!
Не знам има ли някой тук, дето не е оправял инсталацията в десния маншон
А задния капак - най-много!

Не знам има ли някой тук, дето не е оправял инсталацията в десния маншон

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13547
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Акумулатор за Sharan
icaka8930 написа:Здравейте тема близо до акумулатора. Преди 2 седмици ми се изтощи а той е на 1 година. Когато го закарах да ми го заредят от където го купих, при слагането му ми замериха че имам 90 мили ампера уттечка когато всичко е загасено.
Не знам как са ти я мерили консумацията. Не се мери веднага след заключване , а поне след 30 мин. Некомфортния модул има 2 релета за време и не заспива веднага след заключване.
Огледай по страничните врати дали навсякъде има гумени маншони в/у бутоните. Ако няма някой - светят лампите в купети и акумулатора е аут.
Аларма имаш ли - тя дърпа до 50 мА. Радиото оригинално ли е или е слагано допълнително / грешно свързване/
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7928
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Акумулатор за Sharan
radotom написа:Де що видиш врата - слабо място е!
А задния капак - най-много!![]()
Не знам има ли някой тук, дето не е оправял инсталацията в десния маншон
Товa ми беше първият ремонт по колaтa :)
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Съб 04 юли 2015 11:56
- Автомобил: Sharan
- Двигател: 2002
- Местоположение: Варна
Re: Акумулатор за Sharan
kris11 написа:icaka8930 написа:Здравейте тема близо до акумулатора. Преди 2 седмици ми се изтощи а той е на 1 година. Когато го закарах да ми го заредят от където го купих, при слагането му ми замериха че имам 90 мили ампера уттечка когато всичко е загасено.
Не знам как са ти я мерили консумацията. Не се мери веднага след заключване , а поне след 30 мин. Некомфортния модул има 2 релета за време и не заспива веднага след заключване.
Огледай по страничните врати дали навсякъде има гумени маншони в/у бутоните. Ако няма някой - светят лампите в купети и акумулатора е аут.
Аларма имаш ли - тя дърпа до 50 мА. Радиото оригинално ли е или е слагано допълнително / грешно свързване/
Мереха го след поне 20 мин. Нямам аларма и съм гледал никъде няма светеща лампа.
Определено имам утечка защото след като ми бяха заредили акумулатора, минах 100 км и след това 3 дена не я карах и пак се изтощи.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13547
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Акумулатор за Sharan
icaka8930 то хубаво , ама какъв мотор ? Бензин или локомотив? Ако е локомотив - нещо по печката.
Пак питам за радиото сменяно ли е ?
И сега времето е подходящо - вземаш 2л червено вино и обявяваш код червено. Закачаш мултицета на А , слагаш го пред стъклото за да го гледаш и започваш да скубиш предпазител след предпазител Скубиш и гледаш консумацията и пак слагаш предпазителя. И така докато установиш от кой предпазител е. Не са много , не се притеснявай - само малко над 50 бр са
Офф то и моя акумулатор се изтощаваше и едва врътва стартера , ама по топъл печат е набор 2009 г. Като затръбиха за арктически студове - отнесох 1 нов 74Ач от Тандер а в четвъртък , даже и го монтирах. Даже без загуба на радиостанции и настройки на клапандурника. Изкормих от ЮПС а 1 ч акумулатор 12в и с тънки проводници и щипки го закачих на кабелните обувки за акумулатора. Свалих стария, сложих новия и с мост от малкия акуммулатор към - са и после към + са закачих клемите на новия акумулатор.
Пак питам за радиото сменяно ли е ?
И сега времето е подходящо - вземаш 2л червено вино и обявяваш код червено. Закачаш мултицета на А , слагаш го пред стъклото за да го гледаш и започваш да скубиш предпазител след предпазител Скубиш и гледаш консумацията и пак слагаш предпазителя. И така докато установиш от кой предпазител е. Не са много , не се притеснявай - само малко над 50 бр са
Офф то и моя акумулатор се изтощаваше и едва врътва стартера , ама по топъл печат е набор 2009 г. Като затръбиха за арктически студове - отнесох 1 нов 74Ач от Тандер а в четвъртък , даже и го монтирах. Даже без загуба на радиостанции и настройки на клапандурника. Изкормих от ЮПС а 1 ч акумулатор 12в и с тънки проводници и щипки го закачих на кабелните обувки за акумулатора. Свалих стария, сложих новия и с мост от малкия акуммулатор към - са и после към + са закачих клемите на новия акумулатор.
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Съб 04 юли 2015 11:56
- Автомобил: Sharan
- Двигател: 2002
- Местоположение: Варна
Re: Акумулатор за Sharan
Днеска майстора ми откри проблема. Релето на динамото правело тази поразия.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13547
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Акумулатор за Sharan
icaka8930 написа:Днеска майстора ми откри проблема. Релето на динамото правело тази поразия.
Едва ли е. Нали имаш волтметър на таблото - какво ти показва - не зарежда ли Това е голЕм индикатор за да се следи напрежението на акумулатора.
Ако ти не си обръщал внимание на показанията е друг въпроса.
Последна промяна от kris11 на Пон 09 яну 2017 15:21, променено общо 1 път.
Re: Акумулатор за Sharan
Колеги,
за да не отварям нова тема бихте ли препоръчали акумулатор за Туран 2.0 ТДИ 140 к.с.
Също така много се чудя дали проблема ми е само в акумулатора. До сега колата беше със "FIAMM TITANIUM PRO L2 60P", който е 60Аh (с него си дойде). Чудя се дали това не е малко за дизеляка... днес на -14 градуса закачих верния пасат и се опитах да му дам ток, но така и не успя да запали.... Седя закачен около 25-30 мин. и въпреки това не откина... Не би ли трябвало като е закачен директно да пали без проблем ?
Благодаря предварително на отзовалите се.
за да не отварям нова тема бихте ли препоръчали акумулатор за Туран 2.0 ТДИ 140 к.с.
Също така много се чудя дали проблема ми е само в акумулатора. До сега колата беше със "FIAMM TITANIUM PRO L2 60P", който е 60Аh (с него си дойде). Чудя се дали това не е малко за дизеляка... днес на -14 градуса закачих верния пасат и се опитах да му дам ток, но така и не успя да запали.... Седя закачен около 25-30 мин. и въпреки това не откина... Не би ли трябвало като е закачен директно да пали без проблем ?
Благодаря предварително на отзовалите се.
- ktamen
- Мнения: 6370
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Акумулатор за Sharan
Даването на ток не е толкова просто, колкото изглежда. Опиши с подробности как си подавал ток, с какви кабели, с какви щипки, самите клеми почистени ли бяха, пасата запален ли беше и прочее.
Стартерът дали е в добро състояние?
Стартерът дали е в добро състояние?
- Бай Иван
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 22 авг 2008 7:42
- Автомобил: Skoda Fabia I Seat Alhambra
- Двигател: ASY AWC
- Местоположение: София
Re: Акумулатор за Sharan 2.0 ADY 115 к.с.?
Може да е и от кофти нафта. Въобще покрай едно непалене проблемите могат да не са един или два.
Най-добре виж колата с вагкома ако имаш такъв де.
Най-добре виж колата с вагкома ако имаш такъв де.
Re: Акумулатор за Sharan
ktamen написа:Даването на ток не е толкова просто, колкото изглежда. Опиши с подробности как си подавал ток, с какви кабели, с какви щипки, самите клеми почистени ли бяха, пасата запален ли беше и прочее.
Стартерът дали е в добро състояние?
Привет и благодаря за мнението!
Преди две седмици безпроблемно дадох ток в обратната посока, от Туран-а на Пасата. Същите кабели и щипки, които са купешки, но не от най-долнопробните. Клемите са в добро състояние.
Пасата бе запален и изчаках 5 минути, след което се опитах да запаля Турана, докато пасата още работеше (не го откачих, както правя обикновено, но бързах). Това което ми направи впечатление и според мен е странно, е че оборотите на пасата не паднаха и за момент. След това направих още няколко опита в следващите 10 минути, все неуспешни. Накрая засякох 10 минути и изчаках. Пак никакъв успех. Колата опитва един - два много бавни оборота, след което вътре всички индикатори започват да примигват и присвяткват от недостиг на ток. Тогава гася.
@Бай Иван
По принцип би могло да е от кофти нафта, но в този случай не успява да развърти мотора въобще.
- ktamen
- Мнения: 6370
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Акумулатор за Sharan
Zumi написа: оборотите на пасата не паднаха и за момент. .
Имало е поне един лош контакт.
Другия път като ги закачиш, откачи едната щипка и при работещ двигател виж какви искри дава, като я допреш. Ако искрите са силни значи другите 3 щипки контактуват добре.
За добър контакт трябва и клемите и щипките да са лъскав метал, иначе е малко божа работа дали и колко ток ще мине през тях.
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта