В Германия съм и ако отида в немски сервиз ремонта ще надвиши стойността на колата!
Не знам какви жици и къде влизат, за това и не отговарям.
Майсторите се опитват да направят нещо,а аз от токове грам не разбирам!
Купих си волтметър и с сега поне следя дали зарежда и ми е по-спокойно :)
WV Touran 1T1 Проблем с алтернатор/ток
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Съб 21 ное 2015 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
Re: WV Touran 1T1 Проблем с алтернатор/ток
Този проблем е известен от началото на века. От генератора излизат две тънки жици и с няколко преходни букси свършват в таблото и ЕДЦ-то. Първата букса е под картера. Който не разбира немски пише в тубата: 17911 WV, GOLF , SEAT. И гледа. Коя жица за какво е и как работи този генератор вече не е важно. Има много за гледане и мислене. https://youtu.be/ihHNiuQhrZI https://youtu.be/2_varQUD2Z0
- ktamen
- Мнения: 6367
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: WV Touran 1T1 Проблем с алтернатор/ток
Vasil Vasilev 313 написа:Не знам какви жици и къде влизат, за това и не отговарям.
И сигурно не можеш да преброиш жиците и си далтонист и не можеш да кажеш какъв цвят са, а и с телефона не можеш да ги снимаш да ги преброим ние.
Ако жиците са само синя и кафява, вероятно можеш и така да си караш с години без други проблеми освен нуждата от форсиране на студен двигател.
А цената на подобна кола е твърде абстрактно понятие. Преди седмица един познат ми донесе алтернатора на току що купен бус 2014г за съвсем скромна сума. Ама той не се беше набутал за цял алтернатор за 300 паунда, а купил от ибей само четки за стотинки.
С 4 жици, синята е ясна, кафявата почти, за другите две идея си нямам за ква щуротия са ги туряли ут фабриката

-
- VW експерт
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: WV Touran 1T1 Проблем с алтернатор/ток
Vasil Vasilev 313 написа:В Германия съм и ако отида в немски сервиз ремонта ще надвиши стойността на колата!
Щом си в Германия, и са ти сменили целия алтернатор с нов, то си им правиш рекламация, и да си го оправят както искат.
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Вто 03 дек 2024 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
Re: WV Touran 1T1 Проблем с алтернатор/ток
Към ktamen!
Понеже усещам нотка на заяждане и щом толкова държиш, заради теб ще обясня публично (колкото и да ми е неприятно да го направя)защо още не съм снимал жиците,който излизат от алтернатора!
Чети сега за да спреш да се заяждаш:
Далтонист,мисля че не съм,макар че имам проблеми и със зрението.
Снимки не съм направил,защото съм инвалид с увреждане на долните крайници,не мога да седя прав и да ходя камо ли да снимам!
Не мога да държа нищо в ръцете си,защото ползвам помощни средства.
Не от хубаво съм си купил 21 годишна кола,за да ми се налага питам тук!
Още подробности необходими ли са ти за да спреш да ме обвиняваш?!
Пожелавам на теб и на всички хора здраве и бъди по сдържан!
Понеже усещам нотка на заяждане и щом толкова държиш, заради теб ще обясня публично (колкото и да ми е неприятно да го направя)защо още не съм снимал жиците,който излизат от алтернатора!
Чети сега за да спреш да се заяждаш:
Далтонист,мисля че не съм,макар че имам проблеми и със зрението.
Снимки не съм направил,защото съм инвалид с увреждане на долните крайници,не мога да седя прав и да ходя камо ли да снимам!
Не мога да държа нищо в ръцете си,защото ползвам помощни средства.
Не от хубаво съм си купил 21 годишна кола,за да ми се налага питам тук!
Още подробности необходими ли са ти за да спреш да ме обвиняваш?!
Пожелавам на теб и на всички хора здраве и бъди по сдържан!
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13545
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: WV Touran 1T1 Проблем с алтернатор/ток
Най- вероятно проблема ти е в таблото и мощния резистор. Или прекъсната диря или лоша спойка.
Но сам няма да се справиш според описаното о тебе.
Но сам няма да се справиш според описаното о тебе.
- ktamen
- Мнения: 6367
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: WV Touran 1T1 Проблем с алтернатор/ток
Vasil Vasilev 313 написа:Към ktamen!
Ако очакваш извинение - Няма да се извинявам за това, че съм се опитал да ти помогна. Специално отношение от мен също няма да получиш. Специално отношение към някого е обида за него и/или останалите.
Можеш лесно да ми разгледаш мненията в темите за алтернатори, освен, че ще са ти полезни за да осмислиш твоя конкретен проблем, ще се убедиш, че съм еднакво деликатен към всички, особено към тези дето са пестеливи с поднасянето на информация.
Цъкаш на името ми - после Търси в потребителските мнения - после Пишеш в търсачката Алтернатор и четеш.
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Вто 03 дек 2024 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
Re: WV Touran 1T1 Проблем с алтернатор/ток
Предпочитам да не очаквам нищо от човек като теб!
Благодаря за помощта,която ми оказа!
С най-добри пожелания и весели предстоящи празници!
Благодаря за помощта,която ми оказа!
С най-добри пожелания и весели предстоящи празници!
- ktamen
- Мнения: 6367
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: WV Touran 1T1 Проблем с алтернатор/ток
Преди 15 години си тръгнах за Ямбол посред нощ. Малко преди Пазарджик мернах някакъв с черни дрехи да маха, докато осмисля, че тоя може и да не е някакъв криминален кадър, а много кофти закъсал по средата на нищото, вече бях минал повече от километър, върнах се на задна, лоша идея, за малко да го сгазя, фарчето отзад не е предвидено да караш с 40 и да се оглеждаш за черни фигури. Оказа се моторист закъсал за бензин, купил мотора преди 2 седмици и в София му горял около 4л, не очаквал, че на магистралата със 180км/ч разхода му ще се удвои. 4 часа бутал 350кг мотор в лятната жега. Имах някаква вода на поне 2 седмици, изпи я без да забележи, че е гореща. Преди мен някакви римляни му помогнали да се освободи от телефона, да не му тежи.
За 4 часа са го подминали много хиляди коли. Кой е луд да спира на стопаджии в тъмницата. И той търпеливо е чакал да мина аз и да му помогна.
Пожелавам ти да имаш повече избор от помощници
И на теб Весели Празници.
За 4 часа са го подминали много хиляди коли. Кой е луд да спира на стопаджии в тъмницата. И той търпеливо е чакал да мина аз и да му помогна.
Vasil Vasilev 313 написа: не очаквам нищо от човек като теб!
Пожелавам ти да имаш повече избор от помощници

И на теб Весели Празници.
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Вто 03 дек 2024 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
Re: WV Touran 1T1 Проблем с алтернатор/ток
Благодаря на колегата nogopechen!
Проблема се оказа точно това,което ми е посочил!
Много благодаря на всички за помощта с най-добри пожелания и весели предстоящи празници!
Проблема се оказа точно това,което ми е посочил!
Много благодаря на всички за помощта с най-добри пожелания и весели предстоящи празници!
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Вто 03 дек 2024 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
Re: WV Touran 1T1 Проблем с алтернатор/ток
Относно решеният проблем искам да попитам следното:
Майстора отряза клемата и върза кабелите директно един с друг!
Това проблем ли е и ако не е защо изобщо е сложена тази клема?
Майстора отряза клемата и върза кабелите директно един с друг!
Това проблем ли е и ако не е защо изобщо е сложена тази клема?
- ktamen
- Мнения: 6367
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: WV Touran 1T1 Проблем с алтернатор/ток
Обяснение ква е тая отрязана клема и кви кабели свързва нямаше да навреди, ама явно и това е секретна информация и няма да начин и ние да получим достъп.
Иначе в почти всички случаи всевъзможни букси се слагат за удобство. Примерно за да смениш левия фар трябва да развиеш няколко винтчета, после издърпваш един или няколко кабела от буксите и после новия фар по обратния ред. Ако няма букси ще трябват поялници и/или други инструменти за свързване на кабели.
В по редки случаи букси се слагат и по други причини. Примерно при такъв проблем:
На моите голфове, а и не само на тях, дойчовците бяха сложили букса точно до плюса на акумулатора. Така в случай на проблем със зареждането, дърпаш жицата от буксата, после я допираш за момент до плюса и зареждането се оправя поне докато не угасиш двигателя. А след седмица като имаш време разравяш жиците, намираш прекъсването и го оправяш.
Всички снадки по кабелите са ненадеждни, особено така удобните букси. Явно и буксата дето са я отрязали майсторите е била проблемна и затова са я махнали. И ако някога се наложи ремонт, няма да е много удобно. Затова пък снадката би трябвало да е по-надеждна. Поне ако наистина са били майстори би трябвало да е надеждна.
Иначе в почти всички случаи всевъзможни букси се слагат за удобство. Примерно за да смениш левия фар трябва да развиеш няколко винтчета, после издърпваш един или няколко кабела от буксите и после новия фар по обратния ред. Ако няма букси ще трябват поялници и/или други инструменти за свързване на кабели.
В по редки случаи букси се слагат и по други причини. Примерно при такъв проблем:
MamaMy написа:Реле-регулатора вграден в генератора се възбужда първоначално през лампата на таблото. Ако тази връзка липсва или лампата е изгоряла ефекта е точно като описания.
На моите голфове, а и не само на тях, дойчовците бяха сложили букса точно до плюса на акумулатора. Така в случай на проблем със зареждането, дърпаш жицата от буксата, после я допираш за момент до плюса и зареждането се оправя поне докато не угасиш двигателя. А след седмица като имаш време разравяш жиците, намираш прекъсването и го оправяш.
Всички снадки по кабелите са ненадеждни, особено така удобните букси. Явно и буксата дето са я отрязали майсторите е била проблемна и затова са я махнали. И ако някога се наложи ремонт, няма да е много удобно. Затова пък снадката би трябвало да е по-надеждна. Поне ако наистина са били майстори би трябвало да е надеждна.
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта