Sharan 1.8 t AWC 2004 температурен датчик
- Бай Иван
 - Мнения: 538
 - Регистриран на: Пет 22 авг 2008 7:42
 - Автомобил: Skoda Fabia I Seat Alhambra
 - Двигател: ASY AWC
 - Местоположение: София
 
Re: Sharan 1.8 t AWC 2004 температурен датчик
Моята е чистена при майстор, и както каза ти, беше пълна с гняс и не е адаптирана след това. Никакъв проблем.
			
									
									- miro_toyaga
 - Мнения: 607
 - Регистриран на: Нед 20 яну 2008 22:23
 - Автомобил: Sharan 18t 20v 2008 automat
 - Двигател: AWC
 - Местоположение: София
 
Re: Sharan 1.8 t AWC 2004 температурен датчик
Бай Иван написа:Моята е чистена при майстор, и както каза ти, беше пълна с гняс и не е адаптирана след това. Никакъв проблем.
дросела и на двамата е с елелтроно регулиране-корекция ,сваляте и чистите дросела отвътре без да барате при двигателчето
нормален дросел ма с елетроника няма нищо сложно
- ivuchev
 - Мнения: 847
 - Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
 - Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
 - Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
 - Местоположение: Перник
 
Re: Sharan 1.8 t AWC 2004 температурен датчик
И така , майстори майстори ходя на майстори щото нямам канал и гараж но за теквиз работи баго. И така свалих клапата (нема такава гняс ) почистена е , но мисля че проблема не е от нея въпреки че като я видите по надолу в снимките лошо ша ви стане. След като я свалих ми се отвори една убава гледка както казва бай иван на иначе не много нагъчкания мотор, видях сцепения маркуч на картерната вентилация ( ама отива в смукатела). Поръчано е маркучле 20 кинта, утре ще го сменям , адаптация ще направя и газ ще видим как ще е .
							
			
									
										
						- ivuchev
 - Мнения: 847
 - Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
 - Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
 - Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
 - Местоположение: Перник
 
Re: Sharan 1.8 t AWC 2004 температурен датчик
И така след смяната на маркучето първото палене беше без гаснене и играене на оборотите . Почистването на клапата беше наложителна , но въпреки всичко моя проблем беше в маркуча . Значи препоръчвам на тези които свалят електронна клапа преди това да откачат клемите на акумулатора , защото аз имах известни затруднения при адаптацията, но се оправих . Беше натрупала куп грешки само заради откачането на буксата , после не искаше да се адаптира показваше ERROR ( и гешки The throttle no started и после още една  " The throttle no adaptation " нещо от сорта , грешката не искаше да се изтрива та бех се побъркал , но след откачане на буксата пак и вадене на ключа после се изчисти и се адаптира .
			
									
										
						Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Slavyan и 42 госта
			   