Остана да запушим и последната дупка по кутията -първичния вал. Така изглеждаше преди разглобяването:
Семерингът е в лагер-помпата, а самата лагер-помпа се уплътнява към кожуха посредством о-пръстен:
Новата лагер-помпа няма о-пръстен

. В инструкцията и пише (т.е нарисувано е) да се уплътни със силикон (някакъв Loctite). Поради липса на такъв я уплътних с Рейнцосил. Новата помпа е от комплекта съединител LUK, който купих поради износване на моя. Странен комплект. Притискателя е Люк, феродовия диск- Валео, а лагер-помпата е Шафлер. В началото я гледах с недоверие, понеже е пластмасова, но ми казаха, че Шафлер са свестни части, пък и старата е на 20 години и почти 300 000 км. Помпата се разделя от щуцерите за спирачната течност и обезвъздушаване при монтажа.
Послве се закачат и щуцерите с маншона за отвора.
Следва монтаж на съединителя. Намазва се шлица на първичния вал със MoS2 смазка , и му се надява феродовия диск. Изскочилата настрани смазка се забърсва. После си сглобяваме съединителя, намазваме и челото на аксиалния лагер с MoS2 смазка. И монтираме кутията към мотора. От тея процеси нямам снимки

.
Сега след няколко седмици каране съм минал към 5-600км. Педала на съединителя е осезаемо по-мек спрямо преди ремонта. Съединителя зацепва при по-ниско положение на педала. Вече му свикнах и не я гася при потегляне

. Явно се и поулегна, защото изчезна притрисането при потегляне. Със скоростите нямам никакви ядове. Недовключването на първа изчезна. Явно е било от недоизмит алуминий

. нямам никакви течове от камбаната (смених семеринга на КВ и гарнитурата на картера). Остана да сменя тампона под скоростите, щото тея течове му видяха сметката
