
Така изглежда под предния капак.

Започваме със свалянето на декоративния капак върху двигателя.

Демонтираме маркуча на разширителния съд, маркучите на горивния филтър и маркуча до ЕГР.

Демонтираме лявата гума, подкалника и кората под двигателя.


Подпираме двигателя с нещо.

Блокираме обтегача на пистовия ремък с нещо с диаметър 6мм като обтягаме с гаечен ключ 16мм. Демонтираме пистовия ремък.

Демонтираме тампона на двигателя.

Демонтираме демпфертната шайба и долните капаци на ангренажа.


Завъртаме двигателя докато го докараме на ориналните белези и заключваме двата вала с инстументите или ги бележим с маркер.


Развиваме и трите болта на разпределителния вал за може по лесно да демонтираме и монтираме ангренажа.

Междувременно развъртаме пробката на антифриза която се намира в долния ляв ъгъл на водния радиатор.

Демонтираме обтегача на ангренажа, паразитната ролка и водната помпа, ето ги и новите части, след това монтираме новите и опъване обтяжната ролка докато малката стрелка стигне малката цепка, стягате обтегача с 25Nm, стягате и трите болта на разпределителния вал с 25Nm и всички части по обратния път.



До другия път