
Имам проблем още със закупуването на автомобила при 5-та и 6-та скорост над 2300-2400 оборота се получава едно придърпване (люшкане) и след това изчезва. Имах проблем с един от надуващите маркучи от турбото, (беше цепнат на три места,като прободен с тънак нож и имаше леко омасляване зад него около кора и двигател ) подмених го и мощността се повиши, но дърпането остава. Другото е, че е премахнат пълнежа на DPF(така е закупен) и не е отрязан софтуерно, ЕГР също е за ревизия.
Ще възстановявам ЕГР-ра и DPF ,но ме съветват че не е от тях!
Вариант е и допълнителните дроселни клапи на смукателния колектор, които се отварят над 2300 оборота, но до тях не съм стигнал...
Давайте съвети ...няма да остана длъжен, само да уцелим проблема