Проблеми при запалването на scharan

Семеен или работен автомобил - вановете на Volkswagen се радват на особен интерес
ivan294
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 11 ное 2011 15:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: стара загора

Проблеми при запалването на scharan

Мнениеот ivan294 » Чет 28 юни 2012 19:23


Здравейте колеги преди време бях писал някое редче за моят Шаран 2,0 ADY 115PS с АГУ.Създаваше ми много проблеми със запалването,при опит за стартиране на двигателя се колебае кой цилиндър да запали първи и след като заработи двигателя има сериозни колебания в работата, няколко пъти след като ми прекъсва в движение изгасва мотора и в продължение на 10-15 минути изчакване и проба да запали двигателя стартира без проблем до следващият път.Ходех по сервизите на BOSCH и най различни "майстори"смених СЕНЗОР-ХОЛ,ДАТЧИК-КОЛЯНОВ ВАЛ,ПАЛЕЦ,КАПАЧКА,КАБЕЛИ,БУБИНА.Колата се закрепи около 2-месеца.Направих едно пътуване до Холандия до там без проблем но в Холандия почна дъжд-дъжд maikomila и колата започна леко да прекъсва след 50км работеше на 3-цилиндъра едвам се добрах до Германия на другият ден изобщо ни иска да запали мокри свещите и не иска при изваждането на централният кабел от капачката-Бубината при завъртане на стартер искра колко щеш,след като върнах кабела обратно започнах да проверявам свещите и установих че всяка свещ си дава искрата само за момент двигателят припалва и гасне след като продължи да върти стартера искрата на свещите изчезва а на централният кабел я има.Не знам къде да търся проблема :banghead: :banghead: :banghead: моля дайте своите мнения че в Германия на сервиз не може scare scare




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13538
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проблеми при запалването на scharan

Мнениеот kris11 » Пет 29 юни 2012 13:51


Огледай кабелите към датчиците ,към бобината за бнещо оголено пртрито. Шом на мокро прави въртели -лоша изолация. Свали бобината и я огледай за пукнатини по корпуса.От старост пластмасата се напуква, влиза влага и така докато направи пробив и нова бобина. Огледай много добре връзките ,които са правили газаджиите към бобината.Може тиското вече да е разлепено.
Оглдай пак палец и капачка за пукнатини нищо, че са нови - новите са боклукчиви еднодневки.



Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта