Няколко въпроса за Шарани

Семеен или работен автомобил - вановете на Volkswagen се радват на особен интерес
thedirt1
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 19 май 2010 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Няколко въпроса за Шарани

Мнениеот thedirt1 » Сря 05 дек 2012 9:52


Привет на всички,
След като покарах Пасат комби 7 годинки, реших да си взема един Шаран, така за Никулден и имам няколко въпроса към тези, които са наясно с въпросното животно:

1. Колко би ми струвала смяната на всички ремъци, масла и филтри?
2. Как да разбера има ли печка в този, който съм си харесал?(модела е от 2001-ва; 1,9 ТДИ; 116к.с.; автоматик)
3. Един "специалист" ми каза, че печките в Шараните се включват автоматично на -5 градуса и поддържали температурата, така че да не замръзне колата. Вярно ли е това?

Предварително благодаря на всички отзовали се!




milenski_77
Мнения: 587
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: Няколко въпроса за Шарани

Мнениеот milenski_77 » Сря 05 дек 2012 12:33


По първа точка не мога да ти отговоря.
За печката всички дизелови Шарани имат печки.
Като клекнеш и погледнеш отдолу под колата между двете врати от към шофьора ще я видиш. Или по скоро ще и водиш ауспухчето, освен ако не са я свалили.
Без печка стоплянето е трудно в тоя голям хамбар.
За паленето на печката не са те излъгали, но мисля че температурата е под 5 градуса, а не -5.
Тези печки се водят доотоплители и се командват от компа на клата.
При някои шарани са монтирани автономни отоплители.
Печката е същата, но има таймерче в купето от което може да си задаваш час в който да се включи печката и да ти стопли мотора и купето.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13538
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Няколко въпроса за Шарани

Мнениеот kris11 » Съб 08 дек 2012 20:25


ADY обслужване 226 лв с ДДС
Печките са смрад. Почти няма работеща. Първо се тръгва от смяна на свещта - от боклукчивата нафта се скапва.В дизелов Шаран зимата си е клинчарник . Колкото по- нов е автомобила толкова по-голяма еднодневка е. Икономия на материяли във всичко


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: Няколко въпроса за Шарани

Мнениеот bobitur » Вто 11 дек 2012 21:53


Не всички дизелови имат печка. Моят няма scare шото е от италия явно. Вебасто печките са малко по- добри от еб... ливети(все не мога да им запомня името, камо ли да го напиша). Дизеловите имат по добро парно от бензиновите ама по бавно загряват, все си прецакан, каквото и да избереш. При климатроник печките се включват автоматично под -5 градуса при климатик може и да има таймер ама не е гаранция. Подръжката е ходова част малко по скъпо от гооолф 3, а двигателя е за ремъци и т.н. е като на пасат 5, 116 коня питаш 700-1000 лв. с труд.
Общо взето за подръжка на такъв китук, ван е добре и евтино спрямо еспейса е върхът.
Като заключение мога да кажа за тея пари добър избор и ако имаш фирма си е супер.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13538
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Няколко въпроса за Шарани

Мнениеот kris11 » Чет 13 дек 2012 12:19


bobitur написа:..а двигателя е за ремъци и т.н. е като на пасат 5, 116 коня питаш 700-1000 лв. с труд.

Трябва да е доста по-евтино - не се разфасова цялата предница, маски , радиатори ...При Пасат е надлъжен мотора.



Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта