Привет на всички,
След като покарах Пасат комби 7 годинки, реших да си взема един Шаран, така за Никулден и имам няколко въпроса към тези, които са наясно с въпросното животно:
1. Колко би ми струвала смяната на всички ремъци, масла и филтри?
2. Как да разбера има ли печка в този, който съм си харесал?(модела е от 2001-ва; 1,9 ТДИ; 116к.с.; автоматик)
3. Един "специалист" ми каза, че печките в Шараните се включват автоматично на -5 градуса и поддържали температурата, така че да не замръзне колата. Вярно ли е това?
Предварително благодаря на всички отзовали се!
Няколко въпроса за Шарани
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Няколко въпроса за Шарани
По първа точка не мога да ти отговоря.
За печката всички дизелови Шарани имат печки.
Като клекнеш и погледнеш отдолу под колата между двете врати от към шофьора ще я видиш. Или по скоро ще и водиш ауспухчето, освен ако не са я свалили.
Без печка стоплянето е трудно в тоя голям хамбар.
За паленето на печката не са те излъгали, но мисля че температурата е под 5 градуса, а не -5.
Тези печки се водят доотоплители и се командват от компа на клата.
При някои шарани са монтирани автономни отоплители.
Печката е същата, но има таймерче в купето от което може да си задаваш час в който да се включи печката и да ти стопли мотора и купето.
За печката всички дизелови Шарани имат печки.
Като клекнеш и погледнеш отдолу под колата между двете врати от към шофьора ще я видиш. Или по скоро ще и водиш ауспухчето, освен ако не са я свалили.
Без печка стоплянето е трудно в тоя голям хамбар.
За паленето на печката не са те излъгали, но мисля че температурата е под 5 градуса, а не -5.
Тези печки се водят доотоплители и се командват от компа на клата.
При някои шарани са монтирани автономни отоплители.
Печката е същата, но има таймерче в купето от което може да си задаваш час в който да се включи печката и да ти стопли мотора и купето.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13538
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за Шарани
ADY обслужване 226 лв с ДДС
Печките са смрад. Почти няма работеща. Първо се тръгва от смяна на свещта - от боклукчивата нафта се скапва.В дизелов Шаран зимата си е клинчарник . Колкото по- нов е автомобила толкова по-голяма еднодневка е. Икономия на материяли във всичко
Печките са смрад. Почти няма работеща. Първо се тръгва от смяна на свещта - от боклукчивата нафта се скапва.В дизелов Шаран зимата си е клинчарник . Колкото по- нов е автомобила толкова по-голяма еднодневка е. Икономия на материяли във всичко
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Няколко въпроса за Шарани
Не всички дизелови имат печка. Моят няма
шото е от италия явно. Вебасто печките са малко по- добри от еб... ливети(все не мога да им запомня името, камо ли да го напиша). Дизеловите имат по добро парно от бензиновите ама по бавно загряват, все си прецакан, каквото и да избереш. При климатроник печките се включват автоматично под -5 градуса при климатик може и да има таймер ама не е гаранция. Подръжката е ходова част малко по скъпо от гооолф 3, а двигателя е за ремъци и т.н. е като на пасат 5, 116 коня питаш 700-1000 лв. с труд.
Общо взето за подръжка на такъв китук, ван е добре и евтино спрямо еспейса е върхът.
Като заключение мога да кажа за тея пари добър избор и ако имаш фирма си е супер.

Общо взето за подръжка на такъв китук, ван е добре и евтино спрямо еспейса е върхът.
Като заключение мога да кажа за тея пари добър избор и ако имаш фирма си е супер.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13538
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за Шарани
bobitur написа:..а двигателя е за ремъци и т.н. е като на пасат 5, 116 коня питаш 700-1000 лв. с труд.
Трябва да е доста по-евтино - не се разфасова цялата предница, маски , радиатори ...При Пасат е надлъжен мотора.
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта