Sharan 7M - 1.9 tdi - Съвети относно избор.

Семеен или работен автомобил - вановете на Volkswagen се радват на особен интерес
Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Sharan 7M - 1.9 tdi - Съвети относно избор.

Мнениеот vlado_tonev » Чет 19 ное 2015 21:18


Колеги,ще поискам мнението ви за тази обява.На кое трябва да обърна по-сериозно внимание?Моля да ме извините,но по въпроса с вановете съм дилетант. http://m.mobile.bg/details/11445180917199415 Благодаря предварително и се извинявам,ако цапам темата на колегата.




Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Sharan 7M - 1.9 tdi - Съвети относно избор.

Мнениеот vlado_tonev » Чет 19 ное 2015 21:28


kris11 написа:
vlado_tonev написа:Много се замислям и аз за един такъв "автобус".

Ами действай тогава : :wink

Малко помощ относно сивото Шаранче,Моля :rolleyes


sers
Мнения: 179
Регистриран на: Пон 04 юли 2011 22:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia - Kanzas.

Re: Sharan 7M - 1.9 tdi - Съвети относно избор.

Мнениеот sers » Чет 19 ное 2015 21:58


bobitur написа:С ваг на 3, 4 и 5 скорост на 100 процента педала на газта трябва да прави близко до 850 единици ако е под 750 е зле. Но щом си го изчистил ще има ефект. Колегата постнал за почистване на входящия колектор и затапването на егр след това е прав ефекта е поразителен, с добра центровка на помпата и мг на празен ход нещата ще се подобрят от към вървене и разход.


Колега благодарение на колегата "Alek" прочетохме колата . Оказа се точно както казваш дебитомера е добре не качва над 1000 единици някъде около 900 се върти с пълна газ. Но центровката ми каза, че е до близката крайна граница в предварение , не знам това дали е добре ???
Печката не можа да се свърже с нея..
Изкара като грешка на мотора :65535- Intermal Control Memory Error
35-10---Intermittent


Потребителски аватар
mccoy
Мнения: 993
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
Двигател: N22A2
Местоположение: Стара Загора

Re: Sharan 7M - 1.9 tdi - Съвети относно избор.

Мнениеот mccoy » Чет 19 ное 2015 23:22


sers написа:Печката не можа да се свърже с нея.. ...

с печката ще се свърже когато сработи релето за ниска температура


sers
Мнения: 179
Регистриран на: Пон 04 юли 2011 22:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia - Kanzas.

Re: Sharan 7M - 1.9 tdi - Съвети относно избор.

Мнениеот sers » Чет 19 ное 2015 23:48


mccoy написа:
sers написа:Печката не можа да се свърже с нея.. ...

с печката ще се свърже когато сработи релето за ниска температура


Кое е то да го шунтирам.?


Потребителски аватар
mccoy
Мнения: 993
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
Двигател: N22A2
Местоположение: Стара Загора

Re: Sharan 7M - 1.9 tdi - Съвети относно избор.

Мнениеот mccoy » Пет 20 ное 2015 9:08


намира се при моторчето за чистачките


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1280
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Sharan 7M - 1.9 tdi - Съвети относно избор.

Мнениеот connor cane » Пет 20 ное 2015 9:27


vlado_tonev написа:Колеги,ще поискам мнението ви за тази обява.На кое трябва да обърна по-сериозно внимание?Моля да ме извините,но по въпроса с вановете съм дилетант. http://m.mobile.bg/details/11445180917199415 Благодаря предварително и се извинявам,ако цапам темата на колегата.

Според мен тази предница е доста крива - може от снимката да е, но лично аз не бих се занимавал с нея само по тази снимка. :c010


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12730
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Sharan 7M - 1.9 tdi - Съвети относно избор.

Мнениеот kris11 » Пет 20 ное 2015 12:46


само по снимка :screwy . Км не са реални в никакъв случай. Откъде е купен не е ясно.
Годината стара.
Изборените като екстри : АБ с-ма, предни възглавници,ел .огледала, регулиране на волана,ЦЗ са стандартни екстри.Повечето са с фарове за мъгла.
Има варианти само с предни ел. стъкла ,както и всички ,вкл. и клапите да са ел.
Обърни внимание на задната лява седалка - от снимката ли е или има нередност по седалката
connor cane - снимките са 6 - стрелката долу в дясно


Paladin
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 10 ное 2015 21:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София; Годеч

Re: Sharan 7M - 1.9 tdi - Съвети относно избор.

Мнениеот Paladin » Пет 20 ное 2015 13:45


vlado_tonev написа:Колеги,ще поискам мнението ви за тази обява.На кое трябва да обърна по-сериозно внимание?Моля да ме извините,но по въпроса с вановете съм дилетант. http://m.mobile.bg/details/11445180917199415 Благодаря предварително и се извинявам,ако цапам темата на колегата.

Само да вметна че обявата не е актуална от няколко седмици.
Да си допълня поста само за информация.
Имайки предвид захабяването на волана, скоростният лост и цялото купе - нищо чудно километрите да са реални.
В България аз съм трети собственик, иначе уж е от Италия а и имайки предвид че никъде няма никакви зачатъци на ръжда може и това да е вярно.
Всички стъкла включително и клапите са ел.
Да, при едната седалка от третият ред наистина има проблем даже три - не стига че е друг цвят, не стига че е леко повредена (даже и липсва задният пластмасов капак с двете вдлъбнатини за чаши), ами е и дясна (като оригиналната) което касае закопчалката на колана.

Изкривяването на маската (бронята) е единствено от снимката, иначе има удар от страната на пасажера при който е счупена долната част на маската и вътрешната декоративна, пластмасова, черна решетка, даже има и следи от удара и на радиатора за климатика но поне не спукан.

И да не съм съвсем спам малко и по темата.
Ясно че колегата дето е пуснал темата вече е свършил работа, но за останалите които оглеждат Шарани.
Като оглеждате коли пуснете климатика/климатроника да поработи на обдухване към стъклото 15-20 мин. за да видите дали ще почне да се омазнява предното и двете малки странични предни стъкла. Проблем който се получи при мен но вече бях купил колата, и проблем (както чета в този форум) който е много неприятен и трудоемко или скъпо отстраним.


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1280
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Sharan 7M - 1.9 tdi - Съвети относно избор.

Мнениеот connor cane » Пет 20 ное 2015 14:38


Paladin написа:
vlado_tonev написа: Проблем който се получи при мен но вече бях купил колата, и проблем (както чета в този форум) който е много неприятен и трудоемко или скъпо отстраним.

Спукано радиаторче на парното - 200 лева за труд и части (80 лв. радиаторче Behr/Hella и 120 лв. труд) и си го решил.
Цената на труда е за София - в провинцията може да ти го направят и за 50-60 лева. :beer
Радиаторчета има и по 20-30 лева - някакви китайци, Нисенс, BNR и тн - аз лично си изпатих от Нисенс и след него се наложи отново да отварям таблото, поради което сложих Бер.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12730
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Sharan 7M - 1.9 tdi - Съвети относно избор.

Мнениеот kris11 » Пет 20 ное 2015 19:36


Paladin написа:
vlado_tonev написа:Имайки предвид захабяването на волана, скоростният лост и цялото купе - нищо чудно километрите да са реални.

Да в Италия въобще не ги карат вановете. Само стоят пред къщи и най-много в неделя до магазин или църква.
Не те обиждам , но това е реалността.
През 2011 г търсих и гледах обяви в Германия само от физически лица / не фирми, автокъщи. Дизел Шаран 1998 1999г под 470 000км нямаше имаше по на 850 и още км и стигаха до милионници.
А по забележките : гние тръбата от ф-р дехидратора към ТРВ то където се защипва от кората с подложки от дунапрен. проблеми със проводниците в сноповете по всички порти / напукана, изронена изолация,накъсване. Запецваши чистачки / секторят / от разбити втулки в механизма.Сваля це целия за профилактика и ремонт.Машинка за заден ход - нацепена гумичка на пъпките - за да се включат светлините - игра с лоста до време.Липсваща рез. гума /в БГ/ и блокирала лебедка .При покупка от Бг липсваща щора и задни 6/7 седалки / ако е била 6-7м/ за дизлеите гарантирано неработеща печка. На по-дърт набор изгнили тръби за радиаторчето на задно парно. нацепени гофри на задния капак . Изронени шлици на полуоските /Фордовски изчадия/. Дефектираш транзистор на платка на таблото за регулиране на осветлението на таблото. На дъртите набори изгнили втулки на 2 те стабилизиращи шанги /разпада се гумата от ЕГН/ Тампони на носачите също. Тампони на макферсона.
Купиш ли смени си термостата и водната помпа за да ти е мирна глават.


Paladin
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 10 ное 2015 21:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София; Годеч

Re: Sharan 7M - 1.9 tdi - Съвети относно избор.

Мнениеот Paladin » Нед 22 ное 2015 12:33


connor cane написа:Спукано радиаторче на парното - 200 лева за труд и части (80 лв. радиаторче Behr/Hella и 120 лв. труд) и си го решил.
Цената на труда е за София - в провинцията може да ти го направят и за 50-60 лева. :beer
Радиаторчета има и по 20-30 лева - някакви китайци, Нисенс, BNR и тн - аз лично си изпатих от Нисенс и след него се наложи отново да отварям таблото, поради което сложих Бер.

Не знам как се праща ЛС а и не знам дали въобще мога като нов участник във форума, та тук да питам.
Можеш ли да кажеш конкретен сервиз (или няколко) който (които) може да отстрани проблема за 200 лв.

kris11 написа:Да в Италия .....
Не те обиждам .....
През 2011 г търсих и гледах .....
А по забележките .....


. Това го споделям на база личен опит.
. Ами аз не видях причина да се обиждам, даже се опитвам да попивам всяка твоя дума що се отнася за Шараните
. Въпрос на късмет и търпение - преди три години приятел си купи за 3000лв Audi 80 от 1991 год. на 35000км, а колата така беше сякаш километража е въртян напред а не назад, на всичко отгоре и гумените детайли по колата бяха като нови сякаш колата е държана в специално помещение с подходяща влажност и температура. И на всички части пише west germany.
. По забележките - направо се депресирах, ако ги бях прочел преди да си купя Шарана - направо щях да се откажа :biggrin .


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12730
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Sharan 7M - 1.9 tdi - Съвети относно избор.

Мнениеот kris11 » Нед 22 ное 2015 17:39


@ Paladin не се стресирай и обиждай. Просто при нас идват стари автомобили и на години на км.
С поводниците по вратите е играчка , но отрсанимо.Ден след ден /по ч1 ден на врата , а те не прекъсват в ч ден.
Проблема с втулките в механизма на чистачките го има и при Голф4/5 и Пасат 5-6.
Машинката за заден ход е само при Мк1 / първо поколение заради фордовската ск. кутия/.
Таблото се ремонтира лесно. Смяната на втулките на задна стаб щанга лесно на канал -втулките са по 4-6 лв. На предната пак са по-толкова, но е по-трудна смяната. Тампоните на носачите са по около 10-15 лв по-малките и големите/ Носача долу и на преса се набиват новите, после регулировка на предница. на макферсона е най-големия проблем -защото продават боклужи с които след 1г рядко 2 си на изходно положение , а смяната е трудоемка.Положението е също така трагично като започнеш от Голф3 и Пасат Б3 и нагоре.Как може оригиналните да изкарват по над 10г , а новите боклуци със зор 1.
Рез. гума и лебедка са така защото никой не си е играл да сменя резервната с десетки години.
Ф-р дехидратора е около 50 лв и се сменя задължително про пробив в системата.
Термостат - 12;в.Помпа водна беше към 34-38 лв 2011 г.
Спокойно може да питаш и на лични - не се обиждам или впрягам. Само по дизлеите съм пас - за мен са голям черен локомотив.щП.П. и стопмашинката може да направи проблем при лампа с късо. Залепват контактите. Ремонтира се лесно ,ако не са стопени. Нова 8-9 лв. Но след ремонт или монтаж на нова има регулировка на хода на стънлото на стоп машинката за да не останат да светятстоповете.
Следващия модел и те не са цвете .Уж при тях бил оправен проблема със сноповете по задните врати но русбаците ги ремонтират и тях. Ф-р дехидратора е наврян в климатичния радиатор / кондензера/ и се сменя целия -само малко се разфасова предната маска.
Офф добре,че при нас ги няма прословутите микроключета Голф4 Пас Б5 и сие ,че не сме започнали да си говорим сами.


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1168
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: Sharan 7M - 1.9 tdi - Съвети относно избор.

Мнениеот bobitur » Пон 23 ное 2015 8:19


Всичко е до късмет, в началото като е гледаш и се качиш да е караш от автосалона си викаш супер. Но след време започваш с стандартните неща като модул. Централно до 99 набор е под шоф. Седалка. Полуоски, лебедка и сноповете на задната врата. Като двигатели и окачване са бетон, но като скорсти е въпрос на късмет.
Ако си от пловдив щяхме да го сменим радиаторчето, към 6-8 човеко-часа. Не е трудно , особено като вече минах по този път. И в провинцията по малко от 230 лв. За труд никой не се нави, даже един гараж с име сервиз ми дадоха оферта 400 лв. без частите.
Поздрави.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12730
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Sharan 7M - 1.9 tdi - Съвети относно избор.

Мнениеот kris11 » Пон 23 ное 2015 10:45


bobitur написа:Централно до 99 набор е под шоф. Седалка.
05.1998 г . го няма там



Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта