Touran 2.0 TDI 170ps пренадува

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
vespres
Мнения: 46
Регистриран на: Съб 30 май 2009 19:06
Автомобил: CC
Двигател: BWS
Местоположение: Димитровград/Щутгарт

Touran 2.0 TDI 170ps пренадува

Мнениеот vespres » Съб 26 дек 2015 11:03


Здравейте,
въпроса ми е към дизел разбиращите колеги как трябва да се държат клапите в смукателния колектор гледани с VAG-KOM и турбото с променлива геометрия ли е?Проблема с колата от заглавието е,че мига лампичката за подгрев при нормално ускорение и/или леко нагорнище в градски условия.След като я закачихме с vagkom-а видяхме ,че преди и около 2000об/мин прави 2600мбар а,исканото е много по-малко(1600-1700).Компа успява да го регулира като държи почти нацяло отворен байпасния клапан на турбото,но през това време звуков сигнал и лампичката за подгрева се появяват.След като все пак налягането се регулира макар и по-бавно реших,че турбото функционира нормално и вниманието ми се спря на 41 канал на позицията на клапите в смук.колектор.При всякакви условия си стоеше на 96%(мисля,че така са затворени).Направихме каране на магистралата 30-40 км с много газ на високи обороти(3500-4200) след което видях някакво раздвижване на тия клапи до 45% едва след 3200об/мин.Когато се раздвижат налягането остава нормално(колкото е исканото),но колата придърпва точно в този момент.Ако не се движат налягането се вдига и колата няма мощност.Та тези клапи кога и как трябва да се отварят и възможно ли е проблема да е от тях,както си мисля?Днес ще огледам за сцепени маркучи по вакумите.Мисля си и дали да не сваля колектора да го поизчистим ако има сажди от,които да блокира клапата.




vespres
Мнения: 46
Регистриран на: Съб 30 май 2009 19:06
Автомобил: CC
Двигател: BWS
Местоположение: Димитровград/Щутгарт

Re: Touran 2.0 TDI 170ps пренадува

Мнениеот vespres » Пон 04 яну 2016 22:13


Днес смених N75 с нов без резултат.Струва ми се ,че вакума е слаб и затова не може да регулира бързо налягането.Проверих маркучите и всичко изглежда наред.Ако откача някое маркучле на изгасен мотор изсъсква леко,което значи ,че няма спукано.Клапите в смукателния колектор пък ту са на 95% ту на 5%.Ако се изфорсира мотора на място вилката на турбото се движи. :dontknow Ако вакум помпата прави по-слаб вакум дали ще се усети на спирачките?Колата беше вече в два сервиза и единия сменил мап сензора,другия някакъв друг клапан.Дайте идеи какво да правя.

P.S мотора е BMN


vespres
Мнения: 46
Регистриран на: Съб 30 май 2009 19:06
Автомобил: CC
Двигател: BWS
Местоположение: Димитровград/Щутгарт

Re: Touran 2.0 TDI 170ps пренадува

Мнениеот vespres » Пон 04 яну 2016 22:38


Забравих да постна грешката:

Address 01: Engine Labels: 03G-906-018-BMN.clb
Control Module Part Number: 03G 906 018 EH HW: 03G 906 018 EH
Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.2 G 1877
Software Coding: 0000078
Work Shop Code: WSC 01324 785 00200
VCID: 6FE150BF2E9D0C7BEA9-803A
1 Fault Found:

000568 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31)
P0238 - 006 - Signal too High - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100001
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 45
Reset counter: 40
Mileage: 168348 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 12:38:40

Freeze Frame:
RPM: 1760 /min
Torque: 104.0 Nm
Speed: 26.0 km/h
28.86 %
Voltage: 14.35 V
Pressure: 1192.8 mbar
Pressure: 3003.3 mbar


Илиян И. 79
Мнения: 106
Регистриран на: Чет 19 дек 2019 10:17
Автомобил: VW Touran
Двигател: BMN TDI 2006 125 kw
Местоположение: Обл. Враца

Re: Touran 2.0 TDI 170ps пренадува

Мнениеот Илиян И. 79 » Сря 13 мар 2024 13:16


Имам същия двигател и клапите мога да ти обясня как работят, защото и аз имах проблем.
Като видях от кога е темата сигурно вече е поправена и забравено.
Пиши на лични ако искаш да направим връзка



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dangala и 197 госта