Sharan 7M 1996г. ADY Относно корите на вратите.
- dushi
- Мнения: 61
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 17:46
- Автомобил: VW Sharan
- Двигател: ADY 1996
- Местоположение: София
- Контакти:
Sharan 7M 1996г. ADY Относно корите на вратите.
Проблема с корите на вратите го имах но го реших по следният начин. Държачите за щипките ги залепих с полиоретанов уплътнител и проблема се приключи. Понеже видях, че има пуснато подобно запитване и реших да споделя моят опит.
Re: Sharan 7M 1996г. ADY Относно корите на вратите.
dushi написа: Държачите за щипките ги залепих с полиоретанов уплътнител и проблема се приключи. .
Това да не е онази пяна, която майсторите поставят при монтаж на ПВЦ дограма?
Дай по-точно инфо за този уплътнител.
Аз пробих дупки 3мм и ги стегнах с болтове.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13539
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Sharan 7M 1996г. ADY Относно корите на вратите.
"полиуретанов уплътнител " - това е черен салам в алуминиево фолио .Нанася се съ спец пистолет или, ако е малко останало в опаковката с нож,шпатула.. Използва се за стъклопакетите.
И аз държачите на щипките по корите ги лепих преди 3-4г с него. Кората за 24 ч неподвижна и свалена
И аз държачите на щипките по корите ги лепих преди 3-4г с него. Кората за 24 ч неподвижна и свалена
- dushi
- Мнения: 61
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 17:46
- Автомобил: VW Sharan
- Двигател: ADY 1996
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Sharan 7M 1996г. ADY Относно корите на вратите.
Както е казал колегата кората след залепване трябва да седи 24 часа преди да се монтира. Аз лично съм ползвал бял и сив черен не съм но знам, че черния е много як. От 2008г. имам Шарана и по разни причини съм свалял и чупил всички кори. След това само ПУто върши работа. Преди време бях тръгнал на екскурзия в Италия, а на задна дясна врата и бях правил малак ремонт по машинката за стъклото и нямах време да и залепя щипките. На сръбско хърватската граница един гаден хърватски митничар си завря ръката до лакътя между кората и вратата при което кората лекичко се спука по средата. Като се прибрах какъв шев и кройка съм и правил с полиоретановия уплътнител нямате си идея обаче още не са и изпаднали щипките.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7897
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Sharan 7M 1996г. ADY Относно корите на вратите.
Оригиналното лепило на тия крачета е термо-лепило с по- висока температура на топене от тази на горещия силикон който е разпространен. Аз моите щипки си ги залепих пак с него. Лепилото остава по кората. Нагрявам го с пистолета за горещ вуздух докато омекне и притискам щипката на място. Става за 5 минути и не го чакаш две денонощия да стяга. Със същото лепило са залепени и лесно драскащите се дръжки.
- dushi
- Мнения: 61
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 17:46
- Автомобил: VW Sharan
- Двигател: ADY 1996
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Sharan 7M 1996г. ADY Относно корите на вратите.
Между другото да кажа, че и един мой колега си ги е залепил по същата технология. 

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13539
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Sharan 7M 1996г. ADY Относно корите на вратите.
goppa написа:Оригиналното лепило на тия крачета е термо-лепило с по- висока температура на топене от тази на горещия силикон
Щом веднуж се е отлепило - не се надявай на дълговечност. ПУ лепилото го няма този недостатък
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта