Колеги Здравейте,
Имам следният проблем,
Колата е VW Touran 2.0 Fsi 2.0
Когато си махна крака от газта и после пак го натисна,цялата кола се потриса тоест двигателя все едно подскача,не поема плавно а подскача, кажете моля ви на къде да се насоча,а другият проблем е тя е с нови гуми,спирачни дискове,накладки,балансирани гуми и въпреки това като стигна 120/130км започва да подскача волана но само при натисната газ,тоест ускорение и само на право,ако е в завой не тресе ако е направо тресе,ако не е натисната газта не тресе,моля за идеи!
Vw Touran 2.0 FSI
- petrov.yordan
- Мнения: 71
- Регистриран на: Сря 14 авг 2013 13:28
- Автомобил: Passat b6 variant [3c5]
- Двигател: BVY 2006
Re: Vw Touran 2.0 FSI
Колега, при мен имаше такова подскачане, че имах и тресенето
Подскачането ми се оправи със смяна на тампони на двигател. Двата, които са под двигателя, на магарето. Тресенето при мен, но ситуациите, при които ми се получаваха са идентични, се оправи със смяна на вътрешно каре. Отиди да ти видят каретата!
Не са скъпи ремонти, не се плаши

Не са скъпи ремонти, не се плаши

Re: Vw Touran 2.0 FSI
Привет отново,
Смених тампона,разлика никаква,вътрешното каре и при мен е за смяна,още не съм но следва,карам колата рядко,скоро я купих и сега и виждам кусурите, значи като е студена двигателя мърка,в купето никакви вибрации,още студена върви почти прилично, но след 20 мин. каране(градско) се случва следното, започва да чука подобно на дизел(на свободна) не много силно, при студена работа е като работата на дюзите а като топла става вече като чукане, оборотите на свободна са винаги стабилни, но като карам на 1,2,3 или която и да е и ми се наложи да си махна кракът от газта все едно двигателя рита купето а като натисна газта отново още по зле а ако е рязко се чувства като силно поклащане все едно ритник от мотора и след това ускорява плавно,но при отнемане и натискане на газта е ужасно, не е плавно,смених с покупката ангренажният ремък с водна помпа, друго майсторите не са пипали(напаснат е), също като е студена при палене се чува тракане за секунда и утихва,това дали е от веригата на валовете,тя е къса с обтегач, въпросът ми е може ли от нея да е това не плавно поемане и освобождаване на мотора,също като е топла като дам газ от ниските до като достигне около 2500 мотора трака леко и нагоре изчиства ,ако някой помогне ще черпя с сигурност ,
Благодаря колеги
Смених тампона,разлика никаква,вътрешното каре и при мен е за смяна,още не съм но следва,карам колата рядко,скоро я купих и сега и виждам кусурите, значи като е студена двигателя мърка,в купето никакви вибрации,още студена върви почти прилично, но след 20 мин. каране(градско) се случва следното, започва да чука подобно на дизел(на свободна) не много силно, при студена работа е като работата на дюзите а като топла става вече като чукане, оборотите на свободна са винаги стабилни, но като карам на 1,2,3 или която и да е и ми се наложи да си махна кракът от газта все едно двигателя рита купето а като натисна газта отново още по зле а ако е рязко се чувства като силно поклащане все едно ритник от мотора и след това ускорява плавно,но при отнемане и натискане на газта е ужасно, не е плавно,смених с покупката ангренажният ремък с водна помпа, друго майсторите не са пипали(напаснат е), също като е студена при палене се чува тракане за секунда и утихва,това дали е от веригата на валовете,тя е къса с обтегач, въпросът ми е може ли от нея да е това не плавно поемане и освобождаване на мотора,също като е топла като дам газ от ниските до като достигне около 2500 мотора трака леко и нагоре изчиства ,ако някой помогне ще черпя с сигурност ,
Благодаря колеги
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта