Като изключим това, че успях да се загубя на голям и централен столичен булевард, успях да се набутам в забутани, тесни и допълнително стеснени от паркирали идиоти улички и успях да спукам задна дясна гума в остър бордюр -всичко беше супер!
На другия ден, обаче, паля Сафрида да ида до магазина.... опааааа.... дисплея на климатроника се маскирал на коледна украса

Знам си аз, че колите ми мразят да ходят в София. И пассата много мразеше

А съм сигурен, че и Столичани много мразят такива като мен да ходят в София, ма тва друга тема!

В крайна сметка се оказа, че имам много малка, но достатъчна дупчица на питата на климатика (външната), както и пропуск в TRW-то (може би спукано - ще видим)
Благодарение на zfa159 (още веднъж БЛАГОДАРЯ, Стефане!



Снимките ги правих вече при сглабяне, но ще ги пускам все едно сега разглабям нещата ;)
Първо, оригиналните инструкции за сваляне на радиатор:
За отбелязване - повечето неща са видни, но не всички и има пропуски
А как всъщност е:
Първо, махате мигачите, За целта се развива торкса над фара:

Издърпвате напред и разкачате куплунга:


След това махате маската:

Двете дюбелни щифтчета и двете тампончета отгоре са лесно видими,
По-трудно се виждат двете видийки, дето държат краищата на маската, под фровете. Те се развиват, като бръкнете през отворите на мигачите отвътре. Нямаше как да ги снимам хубаво
Следва сваляне на предния номер:

Вече се виждат двата болта (торкс)
Не забравяте да развиете и трите торкса, които държат пластмасата на бронята към подкалниците.
Имам предвид ПО 3 и от двете страни. Ще трябва да въртите волана - тясно е!
... и първата част от бронята вече може да се издърпа напред и захвърли някъде назад, че да се не пречка


Аз свалих и средната, същинската част на бонята (под №3 на оригиналната картинка) за да не ми се пречка. Все пак, само 2 болтчета са (№2 )
Вече е време и фаровете да пратите на майната им (или някъде другаде, дето да не пречат)

Лесно се виждат 4-те болта, дето ги държат.
Следва развиването на гредата на бронята.
4 болта са, по 2 от двете страни - един от горе:

и един от долЕ:

Следва развиването на една пластмасова ... аъъъ... пръчка, дето држи долната част на махнатата още преди това маска.
Хваната е с 3 болтчета, като тези болтове са единствените, дето се развиват с отвертка (кръстата)


И те го мизерника в цялата му прелест!


Ах, как хубаво е ръфано тук!




Сега!
Едно уточнение!
Стандартното махане на климатичния кондензатор включва източване на охладителната система, сваляне на водния радиатор, барабар с перките и мноооого други дивотии!
Няма кой да се хваща на немските глупости - прорязвате с ножовка пластмасата, дето крие ушичките на кондензатора. Около 3-4 минути работа След това, като видите, че сте прорязали много малка част и ушите не минават, вземате резачките и разръффвате наоколо като мен!

Винтчетата за ключе 10 са вече пред очите ви
Преди това, разбира се, развивате двете тръби на кондензатора

Има една пластмасова опора (като 'столче' ), дето крепи долната тръба. Махнете я, за да нямате после пролеми, като слагате новия кондензатор.
Много е желателно да разполагате с мека четчица, Меглио и течаща вода, за да измиете мизериите по водния радиатор.
Е, аз течаща нямах, ама 2 тубички по 11л дано да са свършили работа

И сглабяте на обратно!
Като тръгнете да свършвате (или привършвате, все едно! ) ще слагате и маската.
Вярно тя е последна и после лесно се сваля, ама е дразнещо, като се окаже, че сте забравили да нагласите лостчето за освобождаване на предния капак в отвора му

А редовно забравям...

Емииии... те т'ва е!
Реално е 2 часа работа, но аз не си давах зор, пуших, пих кафета, чаках да изсъхне пред колат, дето мих радиатора и те така. Та го докарах до към 5 часа 'освободен от домашни задължения'

Моля?
Бира ли чух някой да споменава?!?

Ми наздраве, тогава!
