
Реших проблема след доста премеждия.
Това беше последната брънка от веригата.
Централната тръбичка принципно не трябва да се движи, но при мен се движеше.
Скъсана тръбичка водеща течността при усукване на кухата ос на рамото на чистачката се указа проблема!
Ремонта протече със сваляне на машинката и последващо разглобяване, наставяне на месинговата тръбичка(около 3,4мм) с тръбичка от сегмент на антена от радиоприемник и след калайдисване и запояване на трите части стана като нова. Важно!
Кухата стоманена тръба на рамото на чистачката където се завива гайката за застопоряване има малко гумено пръстече между месинг.тръбичка и трябва да се смазва за да не запъва и да композира.
Друго важно нещо е, че пробата на машинката само при затворен капак на багажника,иначе не тръгва. Това мен ме обърка първоначално и мислех, ме има друг проблем с движението (при положение, че работеше рамото преди разглобяването)
За стоманената куха тръба на рамото трябва да се знае, че само в началото е с вътрешен диаметър 3,5 мм (около 20 мм от началото на резбата за гайката), а навътре е 5 мм!
Може да се измери дали е здраво моторчето без да се разглобява-има отвори в черната пластмаса за контролни точки, както и за контакта който следи за движението на рамото.
Ето и фото