Алхамбра 2008г. 1,8т AWC висока Температура при висока скорост
- grugi83
- Мнения: 23
- Регистриран на: Пет 13 мар 2009 20:13
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: AWC 2008
- Местоположение: Sofia
Re: Алхамбра 2008г. 1,8т AWC висока Температура при висока скорост
Днес бях на диагностика.И на лаптопа показа 96 градуса при висока скорост.Проверихме и термостата и той отваря и работи.Проверихме и дали има въглероден диоксид в разширително съд,но и гарнитурата е ок.После разделих климатични радиатор от водния и ги измих с обезмаслител и вода.Утре съм поръчал нов термоста.Ако не е от термостата наред е водния радиатор.Просто не знам.Иначе колата си подържа 96 градуса при 130 км. и после се пуска перката. Колеги давайте съвет какво да правя :)
- grugi83
- Мнения: 23
- Регистриран на: Пет 13 мар 2009 20:13
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: AWC 2008
- Местоположение: Sofia
Re: Алхамбра 2008г. 1,8т AWC висока Температура при висока скорост
stefarata написа:grugi83 написа:Иначе на таблото знам че между 74 и 107 градуса на водата винаги стрелката показва 90 градуса.
Това не е вярно
Мисля че е така даже намерих схема на показанията.Става въпрос за моделите след 2000г.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Алхамбра 2008г. 1,8т AWC висока Температура при висока скорост
Водната помпа набор ли е на вана / Превъртаща турбина или строшени перки. Има ли силна струя в разширителния съд ?
- grugi83
- Мнения: 23
- Регистриран на: Пет 13 мар 2009 20:13
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: AWC 2008
- Местоположение: Sofia
Re: Алхамбра 2008г. 1,8т AWC висока Температура при висока скорост
Днес смених термостата с нов.Измих водният радиатор отвътре.Иначе водната помпа е на 6 месеца или 7000км.В разширителния съд при подаване на газ си има доста силна струя.Извадих и малката тапичка(дроселче)от маркуча преди разширителния съд.Утре ще поръчам нови температурни датчици и ще ги сменя.Възможно ли е някой от датчиците да се е побъркал и да дава грешна информация.Иначе на място колата си работи перфектно,нормално загрява отваря си термостата и след това се включват и перките.Перките са две и не са с ремъчно задвижване помеждуси.
Благодаря за Помощта и Предложенията :)
Благодаря за Помощта и Предложенията :)
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Алхамбра 2008г. 1,8т AWC висока Температура при висока скорост
grugi83 написа:Иначе на място колата си работи перфектно,нормално загрява отваря си термостата и след това се включват и перките.Перките са две и не са с ремъчно задвижване помеждуси. Благодаря за Помощта и Предложенията :)
Назад ходи ли антифриза ? Има ли топло от задния радиатор. Да не са срязани тръбите за отзад ?
- grugi83
- Мнения: 23
- Регистриран на: Пет 13 мар 2009 20:13
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: AWC 2008
- Местоположение: Sofia
Re: Алхамбра 2008г. 1,8т AWC висока Температура при висока скорост
И отпреди отзад си има идеално парно.Тръбите отдолу са горещи.Даже като пусна парното на макс температурата почва да спада драстично(до 68-70градуса)Вчера смених термошалтера(датчика за перките) на радиатора и датчика(покзанията на водата) на фланеца на двигателя.Днес ще ходя да търся датчика до допълнителната помпа.Той за какво служи?Почвам да се съмнявам за гарнитура на главата въпреки че я проверихме.Има ли специфичен начин на обезвъздушаване или си е стандартно като при всички?Четох че трябва да е на лек наклон и да работи колата докато се отвори термостата и се включат перките.Колата я взех преди 6 месеца и още не съм и се нарадвал а тя ме предаде.Стегнах я обслужих я сложих газова уредба,нови гуми,мулти медия и много други неща а тя се прецака.Не знам какво да правя и къде е шибания проблем,но вече не мога да я карам и ми е много тъпо.Клеги ако някой има идея от какво може да е да пише.Колеги знаете ли какво представлява този Automatik Kuhler (optional) Благодаря :(
- Прикачени файлове
-
- схема.jpg (42.59 KиБ) Видяна 2493 пъти
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Алхамбра 2008г. 1,8т AWC висока Температура при висока скорост
@" ..датчика до допълнителната помпа" Помпата работи след загасявне на двигателя известно време до спадане на температурата на антифриза с цел избягване на изкривяване или пикане на главата. Има ги и при дизелите Страдат от четки /износени/.
По едно време като опция е имало и нещо като втори термостат / тройник спиращ антифриза към задния радиатор до достигане около 65 гр. Ц
По едно време като опция е имало и нещо като втори термостат / тройник спиращ антифриза към задния радиатор до достигане около 65 гр. Ц
Re: RE: Re: Алхамбра 2008г. 1,8т AWC висока Температура при висока скорост
Защо, и кога трябва да се включва охлаждането?tdi fen написа:не би трябвало в движение да загрява че да включва охлаждането
- ktamen
- Мнения: 6151
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Алхамбра 2008г. 1,8т AWC висока Температура при висока скорост
grugi83 написа:Не знам какво да правя и къде е шибания проблем,но вече не мога да я карам и ми е много тъпо.
Доколкото разбрах, колата си работи прекрасно. Производителят е решил, че такива като теб е добре да не знаят реалната температура, защото се шашкат излишно, ама ти все пак си успял да намериш начин да се шашардисаш.
Карай си колата и не я ремонтирай преди да се е развалила.
Температура се мери само и единствено с термометър, а не с компютър
Ако температурата е в нормални граници, значи проблем няма и няма нужда от ремонти
- grugi83
- Мнения: 23
- Регистриран на: Пет 13 мар 2009 20:13
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: AWC 2008
- Местоположение: Sofia
Re: Алхамбра 2008г. 1,8т AWC висока Температура при висока скорост
Колеги може ли някой да ми каже каква е функцията на кафявия датчик да втората водна помпа?Знам че работи от 100градуса до 95,но къде дава информация и какво отваря и затваря.Имам големи съмнения че точно той е проблема при мен. Благодаря
- stefan4o
- Мнения: 19143
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Алхамбра 2008г. 1,8т AWC висока Температура при висока скорост
Дай някакъв ориентир за този датчик, снимка нещо? Чиче гугъл намира всичко, стига да знаем, как да го потърсим.
- grugi83
- Мнения: 23
- Регистриран на: Пет 13 мар 2009 20:13
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: AWC 2008
- Местоположение: Sofia
Re: Алхамбра 2008г. 1,8т AWC висока Температура при висока скорост
stefan4o написа:Дай някакъв ориентир за този датчик, снимка нещо? Чиче гугъл намира всичко, стига да знаем, как да го потърсим.
Цвят кафяв с два пин номер 7М3919369
- stefan4o
- Мнения: 19143
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Алхамбра 2008г. 1,8т AWC висока Температура при висока скорост
На първо четене това си е датчик за температура. Има ли друг такъв някъде по охладителната система? Евентуално може да го премериш, примерно при около 90гр. трябва да дава около 200 ома съпротивление между двата му пина.
- grugi83
- Мнения: 23
- Регистриран на: Пет 13 мар 2009 20:13
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: AWC 2008
- Местоположение: Sofia
Re: Алхамбра 2008г. 1,8т AWC висока Температура при висока скорост
Води се включвател и работи от 100градуса да 95 но какво точно изключва и включва ми е интересно.Иначе на фланеца на двигателя има температурен сензор който показва температурата.
- stefan4o
- Мнения: 19143
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Алхамбра 2008г. 1,8т AWC висока Температура при висока скорост
Да, прав си - thermal switch го водят, значи си е шалтер дефакто 100/95гр. за допълнителната водна помпа.
Да не би този суич да задейства допълнителната помпа след като се изгаси моторът? Мисля, че турбинираните коли имат такава опция с цел да не прегрее? Би трябвало да пуска и перката този шалтер.
Да не би този суич да задейства допълнителната помпа след като се изгаси моторът? Мисля, че турбинираните коли имат такава опция с цел да не прегрее? Би трябвало да пуска и перката този шалтер.
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта