Здравейте,
моля за помощ...
Баща ми е карал колата на диагностика, понеже от време на време рязко губи мощност, а когато е на празен ход се случва да изгасне. От там са му казали, че има запушен потенциометър и ще го понатегнат малко, но ако го дразни като проблем ще трябва да се смени и ще струва около 250лв.
Някой може ли да ми обясни какво точно е за смяна....? Че по този начин описан проблема нищо не ми говори...
Благодаря!
Колата е Шаран 2000 кубика 115 коня - бензин!
Запушен потенциометър на Шаран - що е то?
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Вто 18 авг 2020 21:12
- Автомобил: Шаран 1997г 2000 кубика - 115кс
- Двигател: ADY
- Местоположение: Стара Загора
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13538
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Запушен потенциометър на Шаран - що е то?
Шаблона и правилата.
А това са пълни глупости." От там са му казали, че има запушен потенциометър и ще го понатегнат малко, но ако го дразни като проблем ще трябва да се смени и ще струва около 250лв. "
А годината и кода на двигателя са много важни. Едно е ADY , съвсем друго е ATM - 2 различни поколения с много разлики.
Ако е до края на 2000г ADY .
Чистене на дроселовата клапа със спрей за карбуратори и чист памучен парцал. Чистенето е лесно отслабват и преместват 2 те скоби с клещи тип гарги на гофрирания маркуч м/у др. клапа и дебитомера /разходомера/ По-тънкия маркуч за венилацията на картера е издърпва нагоре - нанизана е на оребрен гумен съединител на гофрирания дебел маркуч.
А това са пълни глупости." От там са му казали, че има запушен потенциометър и ще го понатегнат малко, но ако го дразни като проблем ще трябва да се смени и ще струва около 250лв. "
А годината и кода на двигателя са много важни. Едно е ADY , съвсем друго е ATM - 2 различни поколения с много разлики.
Ако е до края на 2000г ADY .
Чистене на дроселовата клапа със спрей за карбуратори и чист памучен парцал. Чистенето е лесно отслабват и преместват 2 те скоби с клещи тип гарги на гофрирания маркуч м/у др. клапа и дебитомера /разходомера/ По-тънкия маркуч за венилацията на картера е издърпва нагоре - нанизана е на оребрен гумен съединител на гофрирания дебел маркуч.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20220
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Запушен потенциометър на Шаран - що е то?
dragodanov шаблонът за заглавията не е правилен. Освен това проблемът не е описан правилно. Запушен потенциометър не ми звучи като автомобилен проблем. Ако наистина са казали това - смени сервиза.
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта