Здравейте,
Моля за мнение преди да почнат да ме лъжат майсторите.
Автомобил VW Touran 2006 Ecofuel.
Проблем:
Прягрява като изкачвам баир (вдига до 130 градуса след това рязко спада на 90 и пак вдига на 130 и пак 90). След като смъкнах баира и отворих капака изхвърли водата. Вентиалтрите бичат на максимум.
На равно каране държи 90 градуса с включен климатик.
Сутрин на студен двигател като отворя капачката на антифриза изфистява и както няма течност така и пълни до максимума.
Напоследък често доливам с антифриз - явно го гори.
Сутрин пали, но сякаш на 3 цилиндъра /неравномерна работа/ след 2-3мин. се оправя. Излиза за кратко бял дим, но не гъст. След това изчезва или не го виждам.
Твърди маркучи, като е загряла на 90 градуса.
Автомобила си има вътък на вървене в рамките на нормалното, все пак е метан.
Предполагам и се моля да е само гарнитура. Възможно ли е и главата да се е прецакала. Някакви идеи?
Бъдете здрави и поздрави
Vw Touran ecoFuel - духната гарнитура или е по-зле?
-
- Мнения: 347
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Vw Touran ecoFuel - духната гарнитура или е по-зле?
Вероятно гарнитура, но при всяко положение трябва да надуеш главата, като я свалиш. Никой не може да каже предварително... А обикновено като се свали глава се прави оглед и евентуално ревизия.
- tdi fen
- Мнения: 4249
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Vw Touran ecoFuel - духната гарнитура или е по-зле?
това 2.0 мотора ли е той дава ядове с главите трябва да се провери главата като се свли
Re: Vw Touran ecoFuel - духната гарнитура или е по-зле?
Проблема е решен. Духнала гарнитура. Смяна с нова, шлайф, стенд, гумички, нови болтове, нов антифриз и вече е бомба.
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта