Колата губи мощост по нанагорнище след смяна на маркуч вакуумо провод на фолсваген шаран дизел 2001г.115 к.с.

Семеен или работен автомобил - вановете на Volkswagen се радват на особен интерес
Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12794
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Колата губи мощост по нанагорнище след смяна на маркуч вакуумо провод на фолсваген шаран дизел 2001г.115 к.с.

Мнениеот Zdravko Zankov » Чет 11 ное 2021 13:27


Това е номер на рамата.




cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1838
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Колата губи мощост по нанагорнище след смяна на маркуч вакуумо провод на фолсваген шаран дизел 2001г.115 к.с.

Мнениеот cecoa1 » Чет 11 ное 2021 14:04


С махнат маркуч на сервото на спирачките, със сигурност тестовете на пътя не са толкова смели колкото когато има нормални спирачки :mrgreen
Т.е. обяснението на проблема е неточно, субективно, и спрямо възможностите на наблюдателя.
Вероятно да има пренадуване. Но за да влезе в авариен режим при пренадуване, трябват 6-7 секунди да се задържи налягането над максималните предвидени стойности. Т.е. трябва тия 6-7 секунди да се кара с много газ на висока предавка. Ама без усилвател на спирачките това би било доста опасно за движението, та със сигурност не се кара по същия начин. Когато човек не може да съобрази тези неща, за него просто в единия случай колата губи мощност, а в другия, не. А всъщност проблем си има по управлението на турбото, или по-вероятно е блокирала променливата геометрия. Блокирала геометрия е по-вероятно, защото се споменава, че дълго време колата е карана със спукан маркуч на сервото. От там вероятно геометрията не се е движила нормално дълго време, и е блокирала, задръстена от сажди.

А за фученето, може просто някои от останалите вакуумни маркучи да са разкачени, което също може да е причина за пренадуването. Ако се окаже само откачени/повредени маркучи, ремонта е многократно по-евтин и лесен, просто се сменят или се присъединяват където трябва.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7656
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Колата губи мощост по нанагорнище след смяна на маркуч вакуумо провод на фолсваген шаран дизел 2001г.115 к.с.

Мнениеот goppa » Пет 12 ное 2021 6:43


:gruebel
http://www.catcar.info/audivw/?lang=en& ... MjAyNDQ%3D


244131200.png
(54.77 KиБ) Все още не е свален


Турбото не е с променлива геометрия и не се управлява с вакуум. Проблема навярно идва от егр или клапа за гасене


Потребителски аватар
ZEDYCUS
Мнения: 326
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
Двигател: AUY 2001
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Колата губи мощост по нанагорнище след смяна на маркуч вакуумо провод на фолсваген шаран дизел 2001г.115 к.с.

Мнениеот ZEDYCUS » Пет 12 ное 2021 8:35


2001 година AUY Шаран е с променлива геометрия, поне моя е с такава има актуатор. Напоследък карам само в града и осезаемо се усеща как се е задръстила, спира да ускорява над 2500оборота или го прави по бавно от преди.
Ама дали на колежката е такъв рибока божа рабта. Има и с код BVK тези години и коне, пък той как се управлява идея си нямам.


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1838
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Колата губи мощост по нанагорнище след смяна на маркуч вакуумо провод на фолсваген шаран дизел 2001г.115 к.с.

Мнениеот cecoa1 » Пет 12 ное 2021 11:10


Ето ти я правилната картинка, че горната е за друг двигател(ANU, а търсим AUY):
http://www.catcar.info/audivw/?lang=en& ... NTUxOTQ%3D

ANU е 1,9PD с 90к.с.

Последна промяна от cecoa1 на Пет 12 ное 2021 13:21, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7656
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Колата губи мощост по нанагорнище след смяна на маркуч вакуумо провод на фолсваген шаран дизел 2001г.115 к.с.

Мнениеот goppa » Пет 12 ное 2021 11:11


Тази която си дал не е за вакуумите а за маслото


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1838
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Колата губи мощост по нанагорнище след смяна на маркуч вакуумо провод на фолсваген шаран дизел 2001г.115 к.с.

Мнениеот cecoa1 » Пет 12 ное 2021 11:17


Ето ти и за вакумите.
http://www.catcar.info/audivw/?lang=en& ... MjUyNDQ%3D



Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта