Шаран 2.8 4motion въпроси
- ZEDYCUS
- Мнения: 322
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
- Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
- Двигател: AUY 2001
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Шаран 2.8 4motion въпроси
Пробката е големия маркуч ниско долу отдясно на радиатора, откачаш го и всичкото антифриз излиза. Скоро го играх тоя филм, че сменях термостата и един пукнат фланец на тройника на главата.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13422
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: нов собственик на Шаран 2.8 4motion въпроси обслужване
ivo_red написа: Идвайки от 15г с Алфа и още няколко с други италианки, сега ще трябва да свикна да си изкл. фаровете при всяко излизане от колата.
За
Защо ми е познато това Като минах от 155 ца на Гол и Пасат.юКолегата е писал за маркуч за източване. Като ще сменяш антифриза - в Метро има промоция / не зам до кога беше/. Концентрат розов G 12 4л за 19 лв и нещо. Марка утре мога да дам ,че съм спрял надалечко от нас.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13422
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Шаран 2.8 4motion въпроси
ZEDYCUS написа:Пробката е големия маркуч ниско долу отдясно на радиатора, откачаш го и всичкото антифриз излиза. Скоро го играх тоя филм, че сменях термостата и един пукнат фланец на тройника на главата.
А тройника зад трапеца на чистачките ? Където влизат маркучите към радиаторчето. Уникално лесно е за смяна , само дето има много мамата.
- ZEDYCUS
- Мнения: 322
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
- Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
- Двигател: AUY 2001
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Шаран 2.8 4motion въпроси
Там още не съм лазил, миналата година оправих четките на допълнителната водна помпа, че не въртеше и прегряваше подгряващата печка. Тогава сменях и тампоните на макферсона, та бях свалил трапеца на чистачките и имаше достъп и за нея. За десния фланец да го стигна под вакумпомпата бая се наложи да разкачам и турбопътища пречат, кутията на акуто и тя, а да я сваля се наложи да откачам и компа, също и казана на антифриза. А процедурата я правих два пъти щото първия път със силикон не стана -пак протече, вече с нов оригинален фланец се получи спря да тече. То две седмици си играх то тампони предни носачи, биалети пак, външни накрайници,един вътрешен, двата шарнира и за десерт двата предни спирачни маркуча. Бая се беше събрало за ремонт.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13422
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Шаран 2.8 4motion въпроси
Ако започне да губи антифриз без видими течове долу го погледни. Лятото започнах да губя теност и да ми светва лампата за нивото на натифриза в казанчето. тъсих намери парт номе - въртяха ме почти 2 месеца с поръчка - накрая спряно от производство. Накрая взе тройник от VW не знам от Поло ли е Пасат , но пра , а не закривен. Играчка с маркучи -изведох го под ламарината /тис си с дизле и не знаеш къде е бобината на 2л. Като взех да свалям скобите направо тройника се разпадна на парчета от старост.Куплунга е същия. Да бях знаел да го бях сменил през 2017 г като сменях радиаторчето и трапеца беше свален.
Бобината отдавна е пред акумулатора на дебела Халумин планка закрепена за Г планката за релейния блок за климатроника. Лесна и бърза смяна на бобина .
Бобината отдавна е пред акумулатора на дебела Халумин планка закрепена за Г планката за релейния блок за климатроника. Лесна и бърза смяна на бобина .
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kris11 и 25 госта