Туран 2.0 ,2003г. - загуба на антифриз.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пон 12 дек 2022 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
Туран 2.0 ,2003г. - загуба на антифриз.
Привет група! Имам проблем с Туран 2.0 ,2003г.Започна да губи антифриз и да пуши бяло. Вкарах го в сервиз и майстора реши, че е гарнитура. Свали главата провери я и я шлайфа, сменена е гарнитура и нови болтове .Две седмици беше добре и после пак същия проблем, като не пуши винаги бяло а понякога при палене. Някой има ли идея какво може да е?
- dalgia-73
- Мнения: 416
- Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BKC
- Местоположение: Силистра
Re: Туран 2.0 ,2003г. - загуба на антифриз.
А главата проверихте ли.Не им ли е там слабото място на 2.0.ЕГР охладител ?
- tdi fen
- Мнения: 4227
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Туран 2.0 ,2003г. - загуба на антифриз.
а главата беше ли проверена
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пон 12 дек 2022 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Туран 2.0 ,2003г. - загуба на антифриз.
Главата е проверена.
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Чет 19 дек 2019 10:17
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BMN TDI 2006 125 kw
- Местоположение: Обл. Враца
Re: Туран 2.0 ,2003г. - загуба на антифриз.
Главите пишат, че не се шлайфат освен при необходимост! Ако се сваля глава трябва да се измери по няколко оси в една равнина и ако има изкривяване тогава се шлайфа.
На 2,0 TD само 2 пъти може да се шлайфат и после за скрап!
При мен беше ЕГР охладителя.
Направих байпас с преместване на маркуча от входа на ЕГР към тръбата, която стандартно се свърза изхода на ЕГР-а. Изважда се късото парче маркуч от изхода (може да се свали изцяло, но може да остане и на изхода) и се свързва към металната тръба, която води към печката(свързва се този маркуч, който е изваден от входа на ЕГР-а).
След като се запали и работи повече от 30 минути(лятото-за да нагрее и изпари всичко в генерацията) спира да пуши бяло и антифриза не се колебае извън стандартното при загряване- изстиване
Успех!
Пишете какво става при Вас!
На 2,0 TD само 2 пъти може да се шлайфат и после за скрап!
При мен беше ЕГР охладителя.
Направих байпас с преместване на маркуча от входа на ЕГР към тръбата, която стандартно се свърза изхода на ЕГР-а. Изважда се късото парче маркуч от изхода (може да се свали изцяло, но може да остане и на изхода) и се свързва към металната тръба, която води към печката(свързва се този маркуч, който е изваден от входа на ЕГР-а).
След като се запали и работи повече от 30 минути(лятото-за да нагрее и изпари всичко в генерацията) спира да пуши бяло и антифриза не се колебае извън стандартното при загряване- изстиване
Успех!
Пишете какво става при Вас!
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта