Туран 2.0 ,2003г. - загуба на антифриз.

Семеен или работен автомобил - вановете на Volkswagen се радват на особен интерес
Ivan Yordanov
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 12 дек 2022 18:51
Автомобил:
Двигател:

Туран 2.0 ,2003г. - загуба на антифриз.

Мнениеот Ivan Yordanov » Пон 12 дек 2022 19:33


Привет група! Имам проблем с Туран 2.0 ,2003г.Започна да губи антифриз и да пуши бяло. Вкарах го в сервиз и майстора реши, че е гарнитура. Свали главата провери я и я шлайфа, сменена е гарнитура и нови болтове .Две седмици беше добре и после пак същия проблем, като не пуши винаги бяло а понякога при палене. Някой има ли идея какво може да е?




Потребителски аватар
dalgia-73
Мнения: 416
Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
Автомобил: VW Touran
Двигател: BKC
Местоположение: Силистра

Re: Туран 2.0 ,2003г. - загуба на антифриз.

Мнениеот dalgia-73 » Вто 13 дек 2022 9:54


А главата проверихте ли.Не им ли е там слабото място на 2.0.ЕГР охладител ?


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4227
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Туран 2.0 ,2003г. - загуба на антифриз.

Мнениеот tdi fen » Вто 13 дек 2022 10:03


а главата беше ли проверена


Ivan Yordanov
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 12 дек 2022 18:51
Автомобил:
Двигател:

Re: Туран 2.0 ,2003г. - загуба на антифриз.

Мнениеот Ivan Yordanov » Вто 13 дек 2022 12:17


Главата е проверена.


Илиян И. 79
Мнения: 101
Регистриран на: Чет 19 дек 2019 10:17
Автомобил: VW Touran
Двигател: BMN TDI 2006 125 kw
Местоположение: Обл. Враца

Re: Туран 2.0 ,2003г. - загуба на антифриз.

Мнениеот Илиян И. 79 » Пон 23 яну 2023 12:13


Главите пишат, че не се шлайфат освен при необходимост! Ако се сваля глава трябва да се измери по няколко оси в една равнина и ако има изкривяване тогава се шлайфа.
На 2,0 TD само 2 пъти може да се шлайфат и после за скрап!
При мен беше ЕГР охладителя.
Направих байпас с преместване на маркуча от входа на ЕГР към тръбата, която стандартно се свърза изхода на ЕГР-а. Изважда се късото парче маркуч от изхода (може да се свали изцяло, но може да остане и на изхода) и се свързва към металната тръба, която води към печката(свързва се този маркуч, който е изваден от входа на ЕГР-а).
След като се запали и работи повече от 30 минути(лятото-за да нагрее и изпари всичко в генерацията) спира да пуши бяло и антифриза не се колебае извън стандартното при загряване- изстиване
Успех!
Пишете какво става при Вас!
:flag_bulgaria



Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта