Здравейте.
Имам Туран 2.0 ТДИ 140 BMM внос от Италия. Има 3 броя запалки (изходи за зареждане). Интересува ме как може да направя да има постоянно ток на тази в багажника или тази на подлакътника,защото ми е необходимо за зареждане на телефон или други устройства,когато автомобила не работи . Сега дори,ключа да е на място ток няма,трябва да е на аксесоари ,което понякога не е опция. Модула за теглича съм го закачил към плафона в багажника (там ушким имаше постоянно 12V ,дори на заключена кола,но в момента в който заключа колата и модула спира да работи).ЧЕтох някъде (дори в оригиналната книжка на колата),че за Италия повечето автомобили са така,да няма никакви тоци ,когато се заключи автомобила. Разполагам и с ВАГ-ком,ако някой има предложения,може и с него да се ровя нещо .Благодаря предварително за мнениеята .
12V постоянно на запалка при touran 1T2 2009
- eminem94
- Мнения: 670
- Регистриран на: Вто 20 юли 2010 18:51
- Автомобил: Audi A4 B5 Avant
- Двигател: AVG
- Местоположение: София-град
- Контакти:
Re: 12V постоянно на запалка при touran 1T2 2009
За жалост моето бушонно табло няма нищо общо . Моето е с две отделни шини,едната е след аксесоари,другата има постоянен + . Ако успея да намеря пинове ще пусна постоянен + (за да не го побългарявам,преди малко бях с пробната лампа да гледам какво и къде е разположено) .
- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 12V постоянно на запалка при touran 1T2 2009
Зачети как се прави. Турана би трябвало да е 100% еднакъв с голф 6, а при него става с местене на бушона
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта