Повдигам малко темата с нова информация.
След смяна на свещи,кабели и бобина,колата вече си работи равномерно и не прекъсва.Движи се добре на метан.На бензин сякаш усещам малко...как да го нарека...неравномерен ефект на педала на газта,като леко придърпване на определени обороти,ако я задържа на тях.Примерно 3-та скорост и ако се движа на 2500 оборота без да ускорявам или намалям.Но не е нещо осезаемо нито дразнещо.Игнорирам го за сега.Току що я оставих за смяна на ремък,ролка и водна помпа,че беше с оригиналните с които е произведена и се забелязвало износване(думи на майстора).Проверих в Порше БГ за сервизната акция за бутилките,и се оказа че ги е минала това лято в Италия.Потвърдиха се и километрите по километраж и сервизна история.И сега въпросите.
1-во - Автомобила рано сутрин пали на бензин и без драми.След известно време си минава на метан.Карам я,загрява си нормално.Ако я изгася и след 10 минути или 1 час я стартирам,пали директно на метан,пак без проблеми.Обаче ако я оставя за по-дълго време,няколко часа,и температурата на двигателя падне до примерно 20-ина градуса или даже по-малко,при опит за запалване го прави на метан,и не може да запали.Или може и да успее,ама евентуално след МНОГО въртене(не съм пробвал).След 2 неуспешни опита да запали на метан минава на бензин,и там си пали,като след определено време си минава на метан без проблеми.Като я покарам пак,и си загрее,си пали и на метан.И цикъла се повтаря ако я оставя да изстине до 10-20-30 или там колкото са градуса.Пак пробва палене на метан,пак не успява.Не знам дали този проблем го имаше преди смяната на свещите.Сякаш не,ама не мога да съм категоричен.Свещите са сменени по каталог.Дадох номера на рамата,на търговеца му излезе че модела е EcoFuel,и уж ми прати точните такива,по спомен май бяха над 20лв броя,не съм сигурен.Не съм ги и виждал какъв модел са.Тази сутрин преди да го оставя за смяна на ремъка го запалих(на бензин както всяка сутрин),оставих го да поработи,и както си работеше изгасна.Не разбрах дали го направи при преминаването от бензин на метан,бях отвън.Запалих го пак,и го направи на безнин...Мина на метан чак след като го покарах 5-10 минути и мотора стигна 70 градуса(изрично наблюдавах скалата,даже по едно време си помислих че няма да мине на метан,но го направи плавно и неусетно).
2-ро - Отчита понякога грешката за която споменах по-горе.Ще приложа накрая на поста снимка.Според Гугъл е или нещо с катализатора или с дюзите.Сложих едно цяло шише добавка на Лики Моли за почистване на инжекцион,и изхарчих резервоара.Обаче той понеже е много малък,да речем че съм карал на бензин 100-120 километра максимум.Мисля че не е достатъчно,въпреки че концентрата на добавката беше много висок.Как да е,изчистих грешката и ще видим дали ще се появи пак,но нещо ми казва че ще го направи.
3-то - Индикатора за количеството метан в резервоара нещо се повреди.Работеше си нормално,и както си показваше по средата колкото и метан имаше,се заби на пълен резервоар и там остана.Сега винаги показва пълно.Показанието на борд компютъра за оставащи километри също е на максимум.Дали не е някакъв бушон?Тук категорично отказват да се занимават с горните три проблема,и ще се наложи май да ходя на "екскурзия".
Не усещам миризма на метан(ако има такава),изпарителя няма омасляване или други замърсявания.Според сервизната история има правено нещо по метановата уредба,но описанието е пълно със съкращения и съответно е непреведимо с Гугъл.Имам усещането че испарителя не е фабричния,а е електронен и може би е сменян заради прословутия дефект на старите модели.Не съм сигуре,за това го снимах и ще го приложа.
https://www.dropbox.com/s/qddjzzcejjxfc ... 6.jpg?dl=0https://www.dropbox.com/s/c6luvk91tchyd ... 0.jpg?dl=0https://www.dropbox.com/s/utfb155crjxsg ... 9.jpg?dl=0https://www.dropbox.com/s/wfsqn7n145u47 ... 8.jpg?dl=0https://www.dropbox.com/s/gp7lkusvfu6m1 ... 5.png?dl=0Линковете от дропбокс са снимките.
Поздрави.