Привет,
благодаря за отговора. Мисля, че този проблем с изпарителите трябва да се популяризира във форума. Този изпарител всъщност е редуктор на налягане - сваля от 200 атмосфери на около 10 налягането на метана и би трябвало да е т.нар. консуматив. Нелепо е да струва колкото двигателя на колата или да е на стойност 1/4 от остатъчната цена на двегодишен автомобил.
Следователно, нещо тук е тотално сбъркано
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
, а долавям, че този проблем го имат много собственици на машини с екофуел двигател. Ако става въпрос за сериен фабричен дефект, българските представители на производителите в германско да бъдат така добри да го отстраняват съобразно приетите норми за добри търговски практики в ЕС
![:deal](./images/smilies/deal.gif)
.
Доколкото разгадах принципа на работа на системата "метан/бензин", при отказ на изпарителя и пълни бутилки с газ, няма сила, която да накара екофуел машината да тръгне на бензин. Демек, осланяш се на доброто благоразположение на пътната помощ, в резултат на вече преизпълнена норма за съдрани кожи от закъсали... И на надеждата, че няма да отнесеш повече от 30 псувни от колеги, ако си закъсал на натоварено софийско кръстовище.
Това съобщение ще го пратя и във темата, като молбата ми е, там да споделиш сам за цените на този ремонт.
Та в този ред на мисли, предлагам на модераторите и администраторите на форума да обособят темата със заглавие "Екофуел проблеми с изпарителя" или нещо подобно.
Нека в нея споделяме полезен или горчив опит, а не да потриваме доволно ръце, че още един шаран е изкълвал стръвта.
Поздрави и весело изкарване на празниците.
![beer :beer](./images/smilies/beer.gif)