Спряха от веднъж да светят къси и дълги светлини индикацията за дълги също не светеше на таблото при включване. Имаше единствено габарити и халогени. Светкавицата за дългите работеше по което установих, че не са изгорели крушките. Замерих бушоните в комфортмодула- до четирите бушона за къси и дълги при включване на ключа не отиваше 12 волта, появяваше се 12 волта само при натискане на светкавицата на дългите. Проблема беше или в ключа или в комфортмодула и почнах от първия. Намерих схема на ключа в руски форум(там човека ремонтираше същият ключ, но с липсващ габарит) От схемата разбрах кои пинове трябва да окъся в буксата за да включа къси и пробвах - и къси и дълги заработиха на запален двигател. Извадих късмет проблема беше в ключа, с комфорт модула щеше да е доста по сложно и скъпо.
Избора беше или да купя нов или да се пробвам да оправя този, ако не станеше

така или иначе щях да купувам друг.
За да се извади ключа от таблото се натиска навътре врътката и се завърта леко в дясно. Така се прибират две зъбчета които го фиксират. Самото разглобяне после с малка отвертка се натискат 4 зъбчета за да се разполови тялото на ключа. Като се разтвори се завърта на ляво горната част с врътката на около 90 градуса за да излезе един шлиц от канал на отвора. Другата част се държи също на 4 зъбчета, но като ги отчепите натискайте леко от към пиновете, а не дърпайте от към платката с лед диодите, че се отдели от крачетата.

(наложи се леко да ги стисна наново). Видя се най после проблема, толкова беше нагорял единия контакт, че се беше вдълбала по горната пъпка. Капнах с поялника малко тинол и събрах всичко обратно.
Ремонта засега е успешен, късите и дългите дойдоха без да купувам друг ключ.
