Проблем с турбо и водни съединения за Т2

Техническа и сервизна информация за бусовете от серия T3 - Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
kalabrieza
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 06 сеп 2010 20:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG , IT

Проблем с турбо и водни съединения за Т2

Мнениеот kalabrieza » Пон 06 сеп 2010 22:22


Здравеите на всички. Проблема ми е ,че се намирам в Италия а тук за такива 23 годишни машини части не се намират и вариянта да го закарам в сервиз на VW не ме устройва защото работят на ишлеме, тоест с кожата на клиента. Буса е 87-ма година с шаси WV2ZZZ25ZHH106893 и двигател JX075272.Преди седмица спуках водно съединение от късите, което не беше голям проблем да се подмени, но когато го разгледах установих, че отвътре е цялото напукано. Останалите водни съединения съм сигурен ,че са на същия хал и са бомба със закаснител, все пак са на 23 години.Искам да купя пълен комплект водни съединения за да ги подменя.Въпросът е намират ли се и горе долу колко струват ?Другият проблем е че пуши като локомотив и дърпа яко масло, но и на -15 градуса пали от раз, с други думи турбото се е скапало.По този въпрос ме интересува намира ли се ново и колко струва а също така намира ли се рециклирано с гаранция.Знам че като цяло не си струва инвестицията, но съм в тежко финансово положение и ми трябват още 30-40 000 км. от тази машина за да я докарам за нещо ново от магазина.




Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проблем с турбо и водни съединения за Т2

Мнениеот PACH » Пон 06 сеп 2010 23:03


Здравей колега,
Водни съединения може да си закупиш от Германия, но съм сигурен че цената няма да ти хареса много.Преглътни я и смени всички маркучи и зареди системата с нов антифриз.Турбото може да го ремонтираш във Варна, където ти дават 6 месеца гаранция.Цената на ремонта е около 400 лв.Замери си компресията на цилиндрите да видиш в какво състояние са сигментите.


kalabrieza
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 06 сеп 2010 20:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG , IT

Re: Проблем с турбо и водни съединения за Т2

Мнениеот kalabrieza » Пон 06 сеп 2010 23:44


Здравей PACH идеята е да закупя отремонтирано турбо и къде по точно във Варна , нещо като адрес или телефон ? А водни съединения в БГ не продават ли. По принцип ми е зор да купувам от Германия. И още един проблем имам . Миналата година подмених почти цялото окачване но не намерих никъде задни пружини , от някаква друга машина не стават ли ,че е поотворена задницата. Имам и едно гадно чаткане ,предполагам че е разпръсквач защото тръбичката на 3 цилиндър доста отчетливо “подскача“ в сравнение с останалите.


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проблем с турбо и водни съединения за Т2

Мнениеот PACH » Вто 07 сеп 2010 1:12


Много ме съмнява да имат турбо като твоето на склад, то да не е Голф 3 или Пасат :)
Ето линк към Унитех, които ми правиха ремонта на турбото: http://www.unitechturbo.com/about_bg.html
За маркучи, попитай Жоро от магазина за части на стари Фолксвагени, телефона му е: GSM 0888-452-477 , gioreto@abv.bg
Задни пружини не стават от нищо друго, ако твоите са здрави и нямат отчупени парчета не виждам причина да ги сменяш.Страничния наклон на задните гуми се регулира от предния външен болт на носачите.Развиваш, нагласяш нагоре-надоло и стягаш.Според мен на око няма да стане, отиди на стенд.


kalabrieza
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 06 сеп 2010 20:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG , IT

Re: Проблем с турбо и водни съединения за Т2

Мнениеот kalabrieza » Вто 07 сеп 2010 20:12


Благодарско!!!Не са счупени пружините, но не знаех че се регулират.Занимавам се с газови котли и климатични инсталции и ако ми се видят скъпи тези съединения, ще си направя сам дискретни от медни фитинги.За турбото ще изцопам едно от дукато, че имам чисто ново, ама ще пада яка модификация.По принцип нямам свободно време да се занимавам с глупости и предпочитам оригиналното, за да си спестя мъките стига да е разумна цената все пак машината е в колекционерска възраст.

ПП.
Като разгледах снимките във форума не можах да разбера дали съм Т2 или Т3 .


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проблем с турбо и водни съединения за Т2

Мнениеот PACH » Вто 07 сеп 2010 20:43


Съвета ми е да оставиш всичко в оригинал.Ако трабва намери втора употреба маркучи, но запазени отколкото да си правиш експерименти.За турбото е същата работа, отремонтирай си твоето, защото не знаеш в какъв филм се забъркваш.Това ти го казвам от личен опит в преправянето на два буса.Всяко такова преправяне е свързано с много допълнително време и пари.
Type 2 T3 ти е правилното наименование :)


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проблем с турбо и водни съединения за Т2

Мнениеот BuGmaN » Вто 07 сеп 2010 21:18


Напиши имейл със запитване към "BBT"( http://bbt4vw.com ), те предлагат части за всички вагени - ретро и класически имат и за Транспортер Т1, Т2, Т3, доста неща, аз съм тяхен дистрибутор за Бг., но имат офиси и дистрибутори из цяла Европа, та и Америка, гаранция имат и в Италия, ако имат твоите части ще ти кажат от кого да ги поръчаш, ако не се справиш мога да пусна и аз питанка за твойте неща... :)



Върни се в “T3”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 124 госта