Възстановяване на Т2

Техническа и сервизна информация за бусовете от серия T3 - Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2856
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Възстановяване на Т2

Мнениеот Чудомир » Съб 12 фев 2011 2:52


Здравейте,

в късен час човек не трябва да чете форуми...идват му странни идеи....

1) та става въпрос за обявата оттук viewtopic.php?f=8&t=201498&start=30

2) Гледам от доста време цените на бусовете в немското мобиле и се чудя тия хора имат ли акъл, или ровят парите в градината...96/97г Мултиван на над 250х км им искат над 8к евро...А пък запазен бус с всичко (легло, печка, кухня, въртящи седалки, клима и прочие) е към 15-20к евро. Пък и аз държа да е 4х4 :oops:

3) В мобиле има пасати Б5 или ранните 5.5 на над 300х км за под 3000 евро. Ако от един такъв донор се вземе елетрониката, 4х4-то и мотора, то ще стане един "приятен" бус
Другата алтернатива би била да изкарам от строя едно толедо, като му взема двигателя (АДЗ)и скоростите, но ще се простя с заветното 4х4

Та въпросите са ми:
Може ли да се навре в Т2ката V6? В Т3 явно може - http://www.t3-infos.de/t3-infos_j.html
Ясно е, че ще се напасва много - има ли някакви технологични пречки, които да правят начинанието технически невъзможно?
Като се има предвид, че мога само да помагам, но работата основно трябва да си платя да ми я свършат - колко е грубата преценка за такава присадка, при положение, че аз доставя буса и донора?




Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Възстановяване на Т2

Мнениеот PACH » Сря 30 мар 2011 12:14


Чудомир написа:Здравейте,

в късен час човек не трябва да чете форуми...идват му странни идеи....

1) та става въпрос за обявата оттук viewtopic.php?f=8&t=201498&start=30

2) Гледам от доста време цените на бусовете в немското мобиле и се чудя тия хора имат ли акъл, или ровят парите в градината...96/97г Мултиван на над 250х км им искат над 8к евро...А пък запазен бус с всичко (легло, печка, кухня, въртящи седалки, клима и прочие) е към 15-20к евро. Пък и аз държа да е 4х4 :oops:

3) В мобиле има пасати Б5 или ранните 5.5 на над 300х км за под 3000 евро. Ако от един такъв донор се вземе елетрониката, 4х4-то и мотора, то ще стане един "приятен" бус
Другата алтернатива би била да изкарам от строя едно толедо, като му взема двигателя (АДЗ)и скоростите, но ще се простя с заветното 4х4

Та въпросите са ми:
Може ли да се навре в Т2ката V6? В Т3 явно може - http://www.t3-infos.de/t3-infos_j.html
Ясно е, че ще се напасва много - има ли някакви технологични пречки, които да правят начинанието технически невъзможно?
Като се има предвид, че мога само да помагам, но работата основно трябва да си платя да ми я свършат - колко е грубата преценка за такава присадка, при положение, че аз доставя буса и донора?


Няма невъзможни неща, всичко е въпрос на финанси ;)
Не знам защо си се спрял на VR6, но за мен, по-добрият вариант е 1.8Т.Лек, мощен, заема по-малко място и по-лесно ще го куплираш към ск.кутия.Твърда цена за тези операции, трудно ще ти каже някой.При такива проекти се заплаща на час, както при реставрирането на ретро автомобили.



Върни се в “T3”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта