Майстор или сервиз специализиран за Т3
- djorch
- Мнения: 99
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Майстор или сервиз специализиран за Т3
Говорих с Велин и човека си каза мнението по-въпроса.Цифрата е непосилна за мен и продължавам да търся монтьор.
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Майстор или сервиз специализиран за Т3
Дай повече инфо,какво се случва с твоя мотор,какви са повредите?Аз също познавам няколко човека дето се занимават с дизелаци.Пък може и ние да ти помогнем.Покрай моята "Хала" натрупах доста опит.
- djorch
- Мнения: 99
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Майстор или сервиз специализиран за Т3
Колега valsanik очаквах да се включиш защото следя и твоите перипетии с двигателя ти и знам,че можеш да дадеш жокер.Проблема при мен идва от големия харч на масло.
Трябва ми някой коректен монтьор с който да обсъдим ситуацията за да взема решение как да действам нататък.



- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Майстор или сервиз специализиран за Т3
djorch написа:Колега valsanik очаквах да се включиш защото следя и твоите перипетии с двигателя ти и знам,че можеш да дадеш жокер.Проблема при мен идва от големия харч на масло.![]()
![]()
Трябва ми някой коректен монтьор с който да обсъдим ситуацията за да взема решение как да действам нататък.
Основния харч на масло идва от турбото или прекомерно износени или счупени сегменти.Замерете компресията на цилиндрите, отворете мотора и измерете ключа на сегмените, вижте дали има ръб на цилиндрите и след това решете какво ще правите.Ако имаш проблем с турбото, демонтирай да видиш дали пуска масло в колекторите.Рециклирането на подобно турбо е около 300 лв.
- djorch
- Мнения: 99
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Майстор или сервиз специализиран за Т3
Здравей Ванка! Радвам се,че и ти се включи. Харчи 200-300ml на 100км.Пуши сиво само сутрин докато е студен след това не забелязвам да пуши.Звъннах и говорих с местен капацитет по турбините и каза,че е невъзможно да харчи толкова от турбината но да му я сваля и занеса да я види.Говорих с няколко монтьора да измерим компресията и според тях нямало смисъл да се мери защото не можеме да хванем така дали маслените сигменти са заминали.Буса си върви перфектно има си тяга и пълен с осем човека го карах онзи ден не усещам да се мъчи напротив лети си.Това което видях когато купувах буса е,че не беше каран от доста време.За това се надявам,че маслените сигменти са се спекли ама знае ли се.Проблема е,че не познавам монтьор който коректно и без шикалкавене да си върши работата.Може би и аз да съм малко по-скиптичен кой знае.
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Майстор или сервиз специализиран за Т3
djorch написа:Здравей Ванка! Радвам се,че и ти се включи. Харчи 200-300ml на 100км.Пуши сиво само сутрин докато е студен след това не забелязвам да пуши.Звъннах и говорих с местен капацитет по турбините и каза,че е невъзможно да харчи толкова от турбината но да му я сваля и занеса да я види.Говорих с няколко монтьора да измерим компресията и според тях нямало смисъл да се мери защото не можеме да хванем така дали маслените сигменти са заминали.Буса си върви перфектно има си тяга и пълен с осем човека го карах онзи ден не усещам да се мъчи напротив лети си.Това което видях когато купувах буса е,че не беше каран от доста време.За това се надявам,че маслените сигменти са се спекли ама знае ли се.Проблема е,че не познавам монтьор който коректно и без шикалкавене да си върши работата.Може би и аз да съм малко по-скиптичен кой знае.
Може, може.Първоначално мислех че е друго, но се оказа точно това.Сега ще допълня моята нема и там ще обясня подробно.Това за турбото. Виж в моята тема как да го провериш.Харч на масло може да се получи и от гумичките на клапаните.Също и от износени или счупени сегменти.
- BukTop
- Мнения: 503
- Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
- Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Майстор или сервиз специализиран за Т3
valsanik написа:djorch написа:Здравей Ванка! Радвам се,че и ти се включи. Харчи 200-300ml на 100км.Пуши сиво само сутрин докато е студен след това не забелязвам да пуши.Звъннах и говорих с местен капацитет по турбините и каза,че е невъзможно да харчи толкова от турбината но да му я сваля и занеса да я види.Говорих с няколко монтьора да измерим компресията и според тях нямало смисъл да се мери защото не можеме да хванем така дали маслените сигменти са заминали.Буса си върви перфектно има си тяга и пълен с осем човека го карах онзи ден не усещам да се мъчи напротив лети си.Това което видях когато купувах буса е,че не беше каран от доста време.За това се надявам,че маслените сигменти са се спекли ама знае ли се.Проблема е,че не познавам монтьор който коректно и без шикалкавене да си върши работата.Може би и аз да съм малко по-скиптичен кой знае.
Може, може.Първоначално мислех че е друго, но се оказа точно това.Сега ще допълня моята нема и там ще обясня подробно.Това за турбото. Виж в моята тема как да го провериш.Харч на масло може да се получи и от гумичките на клапаните.Също и от износени или счупени сегменти.
+1 за гумички на клапаните и сегменти.

Моя бус, Т3 1.6Д, също харчеше много масло, но стая разлика, че и не вървеше. След смяната на сегментите (някои бяха счупени...) и гумичките всичко си дойде на мястото.
Поздрави
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта