Плочка за хоризонтиране на карбуратор Т3 1.8 карбуратор

Техническа и сервизна информация за бусовете от серия T3 - Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
S BeNziN v KruVtA
Мнения: 68
Регистриран на: Сря 14 май 2008 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Плочка за хоризонтиране на карбуратор Т3 1.8 карбуратор

Мнениеот S BeNziN v KruVtA » Сря 24 окт 2012 21:27


Колеги,слагам 1.8 карбуратор на Т3
всичко е ок ,но карбуратора идва под голям ъгъл и няма как да проработи.
Ако някои има останала излишна плочка /преход / мога да я купя.
/ инак ще трябва да ходя при фрезиста ,а той не е от най-бързите mhihi /
Поздрави :beer




geodj
Мнения: 167
Регистриран на: Съб 18 дек 2010 11:29
Автомобил: Vw ID3
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Плочка за хоризонтиране на карбуратор Т3 1.8 карбуратор

Мнениеот geodj » Чет 25 окт 2012 13:21


Проблема не е само, че е под ъгъл, а и, че без фланец или плочка както му казваш ти, карба ще ти опре в рога. Освен това трябва височина, за да може да сложиш капака на въздушния филтър и да вържеш жилото. Моя съвет е да качиш мотора и тогава да мериш и правиш фланеца. Аз първо го поръчах и после ми го преправяха, а накрая ми направиха нов, защото опираше в рога и нямаше височина. И последно - най-добре фрезиста да дойде на място да си вземе мярка след като си качил вече мотора.
PS Какво стана с газодизела?


Потребителски аватар
S BeNziN v KruVtA
Мнения: 68
Регистриран на: Сря 14 май 2008 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Плочка за хоризонтиране на карбуратор Т3 1.8 карбуратор

Мнениеот S BeNziN v KruVtA » Нед 28 окт 2012 9:13


Свалих дизеловия двигател /напълно здрав да не стане грешка ,че е счупил от газодизеловите експерименти/
В момента ревизирам и слагам 1.8 карбуратор /мисля ,че разхода и динамиката ще е
по-добра / старя ТД го пазя ако се наложи да си го върна.
Сега се чудя какъв карбуратор да подбера за 1.8 двигателя
имам един пиербург но в лошо състояние и не ми се слага като зная,че смукача ще
дава ядове 100% :lol:
Имам цял набор от карбуратори ДААЗ mhihi може и на там да се насоча
и без това не мисля много да карам на бензин/евентуално за палене зимата и за придвижване ако свърши газта неочаквано/ mhihi


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19165
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Плочка за хоризонтиране на карбуратор Т3 1.8 карбуратор

Мнениеот stefan4o » Нед 28 окт 2012 9:43


Щом имаш ладови карбуратори няма какво да го мислиш. Особено ако си се блъскал с такива - ще ти е лесно, предполагам.


geodj
Мнения: 167
Регистриран на: Съб 18 дек 2010 11:29
Автомобил: Vw ID3
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Плочка за хоризонтиране на карбуратор Т3 1.8 карбуратор

Мнениеот geodj » Нед 28 окт 2012 11:00


Слагай този, който е в най-добро състояние.


Потребителски аватар
S BeNziN v KruVtA
Мнения: 68
Регистриран на: Сря 14 май 2008 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Плочка за хоризонтиране на карбуратор Т3 1.8 карбуратор

Мнениеот S BeNziN v KruVtA » Нед 28 окт 2012 20:32


Днес направих преход за карбуратора и буса запали!
Подбрах и ревизирах карбуратор ДААЗ 2103-1107010
не съм карал буса /има още довършителни работи/,но има перфектен и стабилен празен ход
и се форсира супер леко /с две думи съм очарован от комбинацията/
тези дни ще го подкарам и ще пиша.
:beer


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Плочка за хоризонтиране на карбуратор Т3 1.8 карбуратор

Мнениеот KingoftheROAD » Нед 28 окт 2012 21:15


Колко мм. му е хода на буталото на този 1,8 карб? ако е близо до 80мм. слагай жигльори за баба жужка 21074 или с 1,5-1,6 движок.


Потребителски аватар
S BeNziN v KruVtA
Мнения: 68
Регистриран на: Сря 14 май 2008 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Плочка за хоризонтиране на карбуратор Т3 1.8 карбуратор

Мнениеот S BeNziN v KruVtA » Нед 28 окт 2012 22:48


21074 това е лада 2107 с 1600 двигател
след 1980 година с въвеждането на "Озон" на 1500/1600 са с еднакви карбуратори.
Карбуратора, който е аз сложих си е за 1500 двигател на лада от 1972-74
с механично отваряне и доста добри жигльори / махнат е от производство
само заради екология инак като разход и динамика е показвал доста добри показатели /
Различни хора с различни идеали.Преди години като карах руски коли съм правил всякакви експерименти с карбуратори,извода е "Озон" икономия и леко по-малка динамика, старя механичен карб. дава с 0,5 л /100км повече разход ,но е по-добре от към динамика.Общо взето един път да ги вкараш в норма тези карбуратори и после с години не бараш,а само караш. :beer



Върни се в “T3”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта