Историята на бус VW T3 Syncro - Коментари

Техническа и сервизна информация за бусовете от серия T3 - Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Историята на бус VW T3 Syncro - Коментари

Мнениеот PACH » Чет 07 яну 2010 23:56


kokalapich написа:Даи на лични цена.И кажи ако го напасна с добри скорости ще имам ли успех.Няма да се надбягвам ама да не съм с 40км по байра.


Утре ще го тествам с моята кутия и ще ти кажа каква скорост развива и какви са предавателните числа на кутията ми.
Само да ти кажа че ще е заигравка да сложиш двигател с водно охлаждане на въздухар бус.Тръби, рязане на отвор за долната маска, закрепяне на радиатор, цялата система с парното, мисля че ще има голяма заигравка.Отделно дизелова ск. кутия, защото предавателните числа са различни, трябват ти и опорните гредички за окачване на двигателя, двете опори на двигателя, картер, маслената помпа, маховик от дизелов бус, ауспух, допълнително окабеляване и реле за подгрева на свещите.
Цена не съм мислил, още ми е рано, нека си изясня какво ще слагам.

Твоята кутия е със следните предавателни числа:

DH 1,6D 1-ва (3,78), 2-ра (2,06), 3-та (1,26), 4-та (0,85), задна (3.28), диф. (5,42),
При 3000 об/м скороста ще е: 84 км/ч

На синия му бус е:
ASL 2.0 GTI 1-ва (4.11), 2-ра (2,13), 3-та (1,47), 4-та (1.02), пета (0.85), задна (3.67), диф. (4.57),
При 3000 об/м скороста ще е: 100 км/ч

На червения Syncro e:
AVK 4+G T3 Syncro 1,6TD G-бавна (6,03), 1-ва (3,78), 2-ра (1,88), 3-та (1,23), 4-та (0,78), задна (6,03), диф. (5,43)
При 3000 об/м скороста ще е: 91 км/ч

Това са резултати с еднакви гуми 195/80/15
За съжаление чистия дизел е с недостатъчна мощност, за да подържа скороста която желаеш.както сам си усетил, при леко изкачване, веднага ти пада скороста.Какъв ти е бюджета за смяна на двигател, да ти препоръчам нещо ? Държиш ли да останеш на дизел или бензин ?




Потребителски аватар
kokalapich
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 22:22
Автомобил: VW BUS T-3 westfalia
Двигател: AGG 1980
Местоположение: sofia

Re: Историята на бус VW T3 Syncro - Коментари

Мнениеот kokalapich » Пет 08 яну 2010 22:08


Като влезеш в матрицта бюджата отива на кино такаче давай акъл пък ще мислим.Тази история с тръби радиатори парно съм я изиграл вече.За дизела мисля че е по икономичен и по малко ядове дава.


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Историята на бус VW T3 Syncro - Коментари

Мнениеот PACH » Пет 08 яну 2010 22:14


kokalapich написа:Като влезеш в матрицта бюджата отива на кино такаче давай акъл пък ще мислим.Тази история с тръби радиатори парно съм я изиграл вече.За дизела мисля че е по икономичен и по малко ядове дава.


Да, днес като говорихме разбрах, ама ти като пускаш стари заблуждаващи снимки :mrgreen:
Чудя се какво да ти препоръчам.Колко често го караш ? Ако не е прекалено често и само за туризъм лятото бих ти препоръчал 1.9 чист дизел.Повече разход като първоначална инвестиция е двигател ТДИ 90 к.с. и освен това приспособяването е малко сложно, защото има доста подробности.Може би от 1.9ТД AAZ ще си най-доволен като цена и лесен монтаж.


Потребителски аватар
kokalapich
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 22:22
Автомобил: VW BUS T-3 westfalia
Двигател: AGG 1980
Местоположение: sofia

Re: Историята на бус VW T3 Syncro - Коментари

Мнениеот kokalapich » Съб 09 яну 2010 10:36


Този ААZ от голф3 ли е че съм гледал три и трите бяха с много омаслено турбо.Инак съм най навит на 1.9тд ама дай оферта ако имаш.То и скорости ще трябва да сменявам че и без това 3 стърже яко.
Ако и някой друг има оферта за 1.9тд да казва.Че сезона наближава,а и един събор в Хановер не бих отказал ама трябва тяга.


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Историята на бус VW T3 Syncro - Коментари

Мнениеот PACH » Съб 09 яну 2010 11:14


kokalapich написа:Този ААZ от голф3 ли е че съм гледал три и трите бяха с много омаслено турбо.Инак съм най навит на 1.9тд ама дай оферта ако имаш.То и скорости ще трябва да сменявам че и без това 3 стърже яко.
Ако и някой друг има оферта за 1.9тд да казва.Че сезона наближава,а и един събор в Хановер не бих отказал ама трябва тяга.


За съжаление нямам оферта, пусни обява в раздел купува.А да намериш AAZ с читаво и сухо турбо...забрави :)
Турбото се рециклира, по-важно е двигателя да е ок.За ск.кутия прегледай обявите в мобиле.бг, мисля че имаше няколко буса на части.


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Re: Историята на бус VW T3 Syncro & Подобрения и Тунинг

Мнениеот rusty » Сря 13 яну 2010 16:49


Respect!!! :bowdown Много добра сбирка от най-важното за скоростите!!! И до болка познато :)

Да допылня: един икономи4ен вариант за поставяне на друг мотор (5 цилиндров, от ауди примерно) е както при поставяне на ладов мотор, адаптерна пло4а. Може би някой има снимки.

С такава пло4а е вызможно поставянето на скорости от Рено 21, като диференциала се изважда и обрыща на 180 градуса, за да се обырне посоката на движение. Скоростите стават доста дылги, 5. може би прекалено. Ако някой се интересува мога да потырся снимки.


Потребителски аватар
kokalapich
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 22:22
Автомобил: VW BUS T-3 westfalia
Двигател: AGG 1980
Местоположение: sofia

Re: Историята на бус VW T3 Syncro - Коментари

Мнениеот kokalapich » Чет 14 яну 2010 16:57


Дай да видим снимки ама и имали майстор които да го направи.


red rider
Мнения: 1456
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
Автомобил: virgine blue B3
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Историята на бус VW T3 Syncro & Подобрения и Тунинг

Мнениеот red rider » Чет 14 яну 2010 20:22


rusty написа:Да допылня: един икономи4ен вариант за поставяне на друг мотор (5 цилиндров, от ауди примерно) е както при поставяне на ладов мотор, адаптерна пло4а

За този двигател знае ли се кой модел е ? И коя скоростна кутия се използва , на буса предполагам ?


Потребителски аватар
Duke_BG
Мнения: 439
Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
Автомобил: GOLF 4+BORA
Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
Местоположение: Бургас

Re: Историята на бус VW T3 Syncro - Коментари

Мнениеот Duke_BG » Вто 19 яну 2010 22:00


Поздравления за страхотната тема
аз имам (по-скоро баджанака) подобна болка за един въздухар 1,6
издухали са му се главите - имат цепнатина където се навиват свещите и баджанака мисли за по-корав двигател.
Можеш ли да напишеш какви двигатели пасват на тия скоростни кутии без фланци и без да издухват кутията за нула време ?


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Историята на бус VW T3 Syncro - Коментари

Мнениеот PACH » Сря 20 яну 2010 19:32


Duke_BG написа:Поздравления за страхотната тема
аз имам (по-скоро баджанака) подобна болка за един въздухар 1,6
издухали са му се главите - имат цепнатина където се навиват свещите и баджанака мисли за по-корав двигател.
Можеш ли да напишеш какви двигатели пасват на тия скоростни кутии без фланци и без да издухват кутията за нула време ?


Най-лесен вариант в въздухар 2000 cc.Ако ти се занимава, другия вариант е воден боксер.


bullet83m
Мнения: 26
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 15:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: Историята на бус VW T3 Syncro - Коментари

Мнениеот bullet83m » Сря 27 яну 2010 14:13


А някави мнения за поставяне на 4 степенна бензинова кутия на 1.6тд понеже оригиналната доста къси са особено 4та.Същата бензинова на 1.6 атмосверен дизел на равното лети около 140км.ч но на лек баир 2-рааа.Дали турбината ще го компенсира или пък каква 5степенна да търся


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Историята на бус VW T3 Syncro - Коментари

Мнениеот PACH » Сря 27 яну 2010 14:46


bullet83m написа:А някави мнения за поставяне на 4 степенна бензинова кутия на 1.6тд понеже оригиналната доста къси са особено 4та.Същата бензинова на 1.6 атмосверен дизел на равното лети около 140км.ч но на лек баир 2-рааа.Дали турбината ще го компенсира или пък каква 5степенна да търся


За да не гадаем, намираш кутия, пишеш ми модела и ти смятам как ще върви :)


bullet83m
Мнения: 26
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 15:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: Историята на бус VW T3 Syncro - Коментари

Мнениеот bullet83m » Сря 27 яну 2010 14:53


Имам бензиновата от 1.6 бемзин мисля 4 степенна но вероятно ще искаш номера и?
Който ще трябва дас изровя.


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Историята на бус VW T3 Syncro - Коментари

Мнениеот PACH » Сря 27 яну 2010 14:56


bullet83m написа:Имам бензиновата от 1.6 бемзин мисля 4 степенна но вероятно ще искаш номера и?
Който ще трябва дас изровя.


Даммм, изрови ми го ;)


bullet83m
Мнения: 26
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 15:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: Историята на бус VW T3 Syncro - Коментари

Мнениеот bullet83m » Сря 27 яну 2010 14:58


При първа възможност тези дни ще е.



Върни се в “T3”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта