ми ако затапването на EGR-ра се смята за подобрение,защото си има "+" и "-",за двигателя е "+" ама за околната среда си е "-"

Чистил съм го преди година и половина,но прочетеното в много форуми се обедих,че няма смисъл вече от него.Имаше съвсем малко мръсотия в колектора за двигател на 300 000км,но ще го чистя основно лятото със сваляне.

- dsc01170go.jpg (67 KиБ) Видяна 798 пъти

- dsc01172m.jpg (62.35 KиБ) Видяна 798 пъти
Гарнитурките са си същите само от шина съм изрязал две пластини,а вакуума го затапих като стопих тръбичката и с клещите я стиснах да залепне.Не знам дали се залъгвам,но ми се струва,4е заработи по-добре буса,но и не изкарва черно както ми казваха то не мисля,че това ще влияе кой знае колко