VW T3 doka

Техническа и сервизна информация за бусовете от серия T3 - Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
ilkomotor
Мнения: 640
Регистриран на: Пет 14 юли 2006 10:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот ilkomotor » Съб 14 юни 2008 17:40


...но е вече стара в годините,и трудно се намират запазени екземпляри! зеленчукарите им разказват играта :lol:




Потребителски аватар
GlavatarQ
Мнения: 61
Регистриран на: Съб 17 мар 2007 23:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот GlavatarQ » Нед 15 юни 2008 21:01


За мене старото е по добро от новото новите модели ги правят за бройка поне така аз мисля по добре е да си вземеш стара кола от колкото нова и да си я резтаврираш за мене това е марката и буса VW е наи добрата марка ако имаш интересни неща за този тип модел ще помоля да ги споделиш със мене защтото аз нямам мн опит а и малко помощ не е излищна благоддаря имаче oднася се за ilkomotor :Dблагодаря


Потребителски аватар
ilkomotor
Мнения: 640
Регистриран на: Пет 14 юли 2006 10:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот ilkomotor » Пон 16 юни 2008 8:10




Потребителски аватар
GlavatarQ
Мнения: 61
Регистриран на: Съб 17 мар 2007 23:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот GlavatarQ » Съб 21 юни 2008 19:39


а колега да знаеш как се водят тези които са 4*4 и дали са такива благодаря и да си кажеш мнението за модел DOKA плюсове и минуси 10Х


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Съб 21 юни 2008 21:35


4x4 е syncro има и някви стар модели но са много скъпи. Синкрото е с виско куплунг и 4 скорости + бавна. Има с пълен шпер има и с автоматичен на проценти. Далаверата на доката е че има място по средата за мотор :) вместо отзад (на немски mittelmotor konzept)


Потребителски аватар
ilkomotor
Мнения: 640
Регистриран на: Пет 14 юли 2006 10:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот ilkomotor » Пон 23 юни 2008 8:38


..модела 4х4 е голяма рядкост за БЪЛГАРИЯ , знам аз само 1-2 ...но вече са повредени и са само на един мост-задвижване! :cry:


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Пон 23 юни 2008 15:16


аз карах такъв бус , от първите 79та ..1.6 въздухарка
много си го обичах ...после го откраднаха
мой приятел кара синхро и е перфектно ...
за двигателите, можеш да сложиш много мотори вътре, виж в air cooled имаше тема точно за това упражнение


Потребителски аватар
GlavatarQ
Мнения: 61
Регистриран на: Съб 17 мар 2007 23:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот GlavatarQ » Пон 23 юни 2008 21:12


Бих желал да не затваряме тази тема а да си говориме за този стар и мн добър модел за VW нека бъде тема за фенове (да си споделяме разни неща след няколко месеца(3-4) ще си купя такъв и ще се срещнем да се запознаем, и да го видите)мн благодаря за инфото


Потребителски аватар
ilkomotor
Мнения: 640
Регистриран на: Пет 14 юли 2006 10:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот ilkomotor » Вто 24 юни 2008 9:15


..и аз точа лиги тука по един Т3 но е внос АМЕРИКА , с климатик и 2.1 бензин,пътническо с 4-четвъртити фарчета отпред е маската,и зключително запазен е ! ..но цената му е височка .....7000 лв :shock ,и незнам...., а година та 89 г. :lol:


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Вто 24 юни 2008 9:34


колеги, ако искате да преместя темата в AIR COOLED , защото там определено повече ще се пише в нея :idea:


Потребителски аватар
GlavatarQ
Мнения: 61
Регистриран на: Съб 17 мар 2007 23:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот GlavatarQ » Вто 24 юни 2008 9:55


нека да седи тука темата ще се развие по натам колега ако имаш толкова пари не се чуди зимаи буса велики са а стана въпрос за метан нека ви покажа едно нещо кадето го свалих от някой форум и си кажете мнението
(((Скоро научих нещо интересно...
Та бутилките за да не са тежки се правят от карбон...дотук добре, за тях знаем.
Знаем също че са много скъпи. Обаче таксиметраджиите са му хванали цаката
- купуват си карбонови бутилки за СО2 за машини за наливна бира -
с големината на пожарогасител са и събират по 9кг метан.
Струват в пъти по-малко от оригиналните за метан, държат на същото че и по-високо налягане.
Само им сменят крановете (нещо около 30лв ми се върти в главата) и готово.
Слагат 4 бутилки, тежат колкото един пълен резервоар и нямат грижи...
Та имайте го впредвид.))) мисля да слагам или метан или газ на буса кадето ще го копувам кажете кое е по добре


Потребителски аватар
Ники_Петров
Мнения: 48
Регистриран на: Пет 21 мар 2008 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ники_Петров » Вто 24 юни 2008 14:18


Здрасти Главатаря,

Темата ти ми запали отново желанието да си пооправя моята Т3-ка. Двигателят е 1.7Д и честно казано е доста слабичък за него особено при планински пътища. Вариантът на който ти си се спрял е доста добре имайки впредвид другите алтернативи, макар че с тази газова уредба ще загубиш доста место. Аз се бях спрял на вариант със смяна на двигател - наистина има доста варианти на фауве двигатели които могат да се вградят, както и на Субаро 3 бензинови боксера - всичко е въпрос на средства които си готов да отделиш.

Успех и се надявам да те видим скоро с един Т3 хубавец :wink:


Потребителски аватар
ilkomotor
Мнения: 640
Регистриран на: Пет 14 юли 2006 10:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот ilkomotor » Вто 24 юни 2008 14:51


..темата тука наистина е добре -ОК е, а що се отнася до нововъведението за метана - наистина хитро !!! :lol: ...тее таксиджий нали са винаги по тънката поста -глей как му намерили колая -ха :shock


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Вто 24 юни 2008 16:43


Аре като ше си говориме zа бусове да ви покажа моят бивш

http://vwclub.bg/forum/garage.php?mode= ... age_id=554
Какво бях правил по него

Спортно окачване H&R и Sachs Sporting амортисиори
Двигател 1,7 Д с турбо от 1,9 ТДИ (на 1 бар) интеркулер от Паджеро и радиатор zа маслото от сааб турбо.
Джанти от S Klasse с 225/65 16
Скорости от 1,6 ТД
Огледала от Широко
Модел транспортер но ватре с мултиван седалки
Сигурно има и много други неща zа които сега не се сещам.
Мога да твардя, това zа мен е най удобната кола zа дълъг път коиато съм имал, бавна но удобна.
Като съвет zа покупка бих каzал вzимайте мултиван, по тих и удобен. Каравеле също е добро, каравеле карат е върха на сладоледа, както и моделите LLE (Last limited edition), white, red, blue star.

И малко снимки на ДоКа

http://www.doppelkabine.de/bilder.php4


Потребителски аватар
GlavatarQ
Мнения: 61
Регистриран на: Съб 17 мар 2007 23:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот GlavatarQ » Вто 24 юни 2008 21:55


Ники_Петров радвам се че с тази тема съм върнал желанието ти за този изумителе н бус а и на другите б;агодаря че споделяте и че ви харесва темата 10х за снимките страхотниса а за мястото за гаста на доката има каде да се сложи



Върни се в “T3”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта