
VW T3 doka
- GlavatarQ
- Мнения: 61
- Регистриран на: Съб 17 мар 2007 23:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
За мене старото е по добро от новото новите модели ги правят за бройка поне така аз мисля по добре е да си вземеш стара кола от колкото нова и да си я резтаврираш за мене това е марката и буса VW е наи добрата марка ако имаш интересни неща за този тип модел ще помоля да ги споделиш със мене защтото аз нямам мн опит а и малко помощ не е излищна благоддаря имаче oднася се за ilkomotor
благодаря

- GlavatarQ
- Мнения: 61
- Регистриран на: Съб 17 мар 2007 23:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
нека да седи тука темата ще се развие по натам колега ако имаш толкова пари не се чуди зимаи буса велики са а стана въпрос за метан нека ви покажа едно нещо кадето го свалих от някой форум и си кажете мнението
(((Скоро научих нещо интересно...
Та бутилките за да не са тежки се правят от карбон...дотук добре, за тях знаем.
Знаем също че са много скъпи. Обаче таксиметраджиите са му хванали цаката
- купуват си карбонови бутилки за СО2 за машини за наливна бира -
с големината на пожарогасител са и събират по 9кг метан.
Струват в пъти по-малко от оригиналните за метан, държат на същото че и по-високо налягане.
Само им сменят крановете (нещо около 30лв ми се върти в главата) и готово.
Слагат 4 бутилки, тежат колкото един пълен резервоар и нямат грижи...
Та имайте го впредвид.))) мисля да слагам или метан или газ на буса кадето ще го копувам кажете кое е по добре
(((Скоро научих нещо интересно...
Та бутилките за да не са тежки се правят от карбон...дотук добре, за тях знаем.
Знаем също че са много скъпи. Обаче таксиметраджиите са му хванали цаката
- купуват си карбонови бутилки за СО2 за машини за наливна бира -
с големината на пожарогасител са и събират по 9кг метан.
Струват в пъти по-малко от оригиналните за метан, държат на същото че и по-високо налягане.
Само им сменят крановете (нещо около 30лв ми се върти в главата) и готово.
Слагат 4 бутилки, тежат колкото един пълен резервоар и нямат грижи...
Та имайте го впредвид.))) мисля да слагам или метан или газ на буса кадето ще го копувам кажете кое е по добре
- Ники_Петров
- Мнения: 48
- Регистриран на: Пет 21 мар 2008 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Здрасти Главатаря,
Темата ти ми запали отново желанието да си пооправя моята Т3-ка. Двигателят е 1.7Д и честно казано е доста слабичък за него особено при планински пътища. Вариантът на който ти си се спрял е доста добре имайки впредвид другите алтернативи, макар че с тази газова уредба ще загубиш доста место. Аз се бях спрял на вариант със смяна на двигател - наистина има доста варианти на фауве двигатели които могат да се вградят, както и на Субаро 3 бензинови боксера - всичко е въпрос на средства които си готов да отделиш.
Успех и се надявам да те видим скоро с един Т3 хубавец
Темата ти ми запали отново желанието да си пооправя моята Т3-ка. Двигателят е 1.7Д и честно казано е доста слабичък за него особено при планински пътища. Вариантът на който ти си се спрял е доста добре имайки впредвид другите алтернативи, макар че с тази газова уредба ще загубиш доста место. Аз се бях спрял на вариант със смяна на двигател - наистина има доста варианти на фауве двигатели които могат да се вградят, както и на Субаро 3 бензинови боксера - всичко е въпрос на средства които си готов да отделиш.
Успех и се надявам да те видим скоро с един Т3 хубавец

- rusty
- Мнения: 437
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Oldenburg
Аре като ше си говориме zа бусове да ви покажа моят бивш
http://vwclub.bg/forum/garage.php?mode= ... age_id=554
Какво бях правил по него
Спортно окачване H&R и Sachs Sporting амортисиори
Двигател 1,7 Д с турбо от 1,9 ТДИ (на 1 бар) интеркулер от Паджеро и радиатор zа маслото от сааб турбо.
Джанти от S Klasse с 225/65 16
Скорости от 1,6 ТД
Огледала от Широко
Модел транспортер но ватре с мултиван седалки
Сигурно има и много други неща zа които сега не се сещам.
Мога да твардя, това zа мен е най удобната кола zа дълъг път коиато съм имал, бавна но удобна.
Като съвет zа покупка бих каzал вzимайте мултиван, по тих и удобен. Каравеле също е добро, каравеле карат е върха на сладоледа, както и моделите LLE (Last limited edition), white, red, blue star.
И малко снимки на ДоКа
http://www.doppelkabine.de/bilder.php4
http://vwclub.bg/forum/garage.php?mode= ... age_id=554
Какво бях правил по него
Спортно окачване H&R и Sachs Sporting амортисиори
Двигател 1,7 Д с турбо от 1,9 ТДИ (на 1 бар) интеркулер от Паджеро и радиатор zа маслото от сааб турбо.
Джанти от S Klasse с 225/65 16
Скорости от 1,6 ТД
Огледала от Широко
Модел транспортер но ватре с мултиван седалки
Сигурно има и много други неща zа които сега не се сещам.
Мога да твардя, това zа мен е най удобната кола zа дълъг път коиато съм имал, бавна но удобна.
Като съвет zа покупка бих каzал вzимайте мултиван, по тих и удобен. Каравеле също е добро, каравеле карат е върха на сладоледа, както и моделите LLE (Last limited edition), white, red, blue star.
И малко снимки на ДоКа
http://www.doppelkabine.de/bilder.php4
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта